PDA

Bekijk Volledige Versie : mischien goed nieuws



taouanza
28-05-04, 20:09
Terwijl ik boodschappen aan het doen was bij de Lidl heeft de politie in mijn straat een bende opgerold. Ze namen tientallen fietsen in beslag en weed enzo. Dus mischien zitter mijn fietsen er tussen. En een van de verdachten is let op EEN CHINEZE VROUW.
Je weet wel van die mensen waar je nooit last van hebt.
Nou we hadden er ook nooit last van alleen verdwenen al onze fietsen in de straat uit de berging.:moe:

barfly
28-05-04, 20:17
Maarreh die mevrouw die kennelijk het hoofd was van die mensen smokkel bende, was ook een Chineese mevrouw. Ook nooit last van gehad trouwens...

Pytaghoras
28-05-04, 20:18
Geplaatst door taouanza
Dus mischien zitter mijn fietsen er tussen...

Van hoeveel fietsen ben je beroofd?

taouanza
28-05-04, 20:21
Geplaatst door Pytaghoras
Van hoeveel fietsen ben je beroofd?

2 omafietsen een grote en een kleine.:)

mark61
28-05-04, 20:44
Geplaatst door barfly
Maarreh die mevrouw die kennelijk het hoofd was van die mensen smokkel bende, was ook een Chineese mevrouw. Ook nooit last van gehad trouwens...

Als je geen Chinees op reis bent dan.

taouanza
28-05-04, 20:46
Geplaatst door barfly
Maarreh die mevrouw die kennelijk het hoofd was van die mensen smokkel bende, was ook een Chineese mevrouw. Ook nooit last van gehad trouwens...

Welke mensensmokkelbende?

mark61
28-05-04, 20:49
Geplaatst door taouanza
Terwijl ik boodschappen aan het doen was bij de Lidl heeft de politie in mijn straat een bende opgerold. Ze namen tientallen fietsen in beslag en weed enzo. Dus mischien zitter mijn fietsen er tussen. En een van de verdachten is let op EEN CHINEZE VROUW.
Je weet wel van die mensen waar je nooit last van hebt.
Nou we hadden er ook nooit last van alleen verdwenen al onze fietsen in de straat uit de berging.:moe:

Niet erg ambitieus dan. Normaal doen ze restaurantracketeering. Dat levert vast meer op dan wat fietsjes jatten. Wat een afgang. Is dat nou een Powergirl?

taouanza
28-05-04, 20:50
Geplaatst door mark61
Niet erg ambitieus dan. Normaal doen ze restaurantracketeering. Dat levert vast meer op dan wat fietsjes jatten. Wat een afgang. Is dat nou een Powergirl?

restauranttracketeering?

mark61
28-05-04, 20:54
Geplaatst door taouanza
restauranttracketeering?

Afpersen met geweld. Een paar jaar geleden was er eindelijk eens een eigenares van een restaurant in Den Haag die tegen de politie durfde te praten, geen eigenaar doet dat ooit, werd ze niet goed beschermd en samen met vriend vermoord in een restaurant vol gasten.

barfly
28-05-04, 20:59
Geplaatst door taouanza
Welke mensensmokkelbende?

Ken je dat verhaal van die bijna 60 Chinesen die dood werden aangetroffn in een vrachtwagen in Rotterdam op weg naar het VK?

taouanza
28-05-04, 21:00
Geplaatst door mark61
Afpersen met geweld. Een paar jaar geleden was er eindelijk eens een eigenares van een restaurant in Den Haag die tegen de politie durfde te praten, geen eigenaar doet dat ooit, werd ze niet goed beschermd en samen met vriend vermoord in een restaurant vol gasten.

Oh dat ja dat weet ik inderdaad.
Maar je zegt het al ze zeggen niks dus ja daar hebben de mensen geen last van.:rolleyes:

Een paar jaar geleden was er een docu over een kruising ergens weet ik veel maar op de ene hoek had je Nederlands winkel ander hoek Chineze restaurant andere kant weer een Marokkaanse viswinkel en een Marokkaans verzekeringsbureau of zoiets.
En de Chineze eigenaresse klagen over de overlast die Marokaanse hangjongeren bezorgen. Toen dacht ik: Jaja Marokkaanse hangjongeren das echt een probleem ja.:rolleyes:

taouanza
28-05-04, 21:02
Geplaatst door barfly
Ken je dat verhaal van die bijna 60 Chinesen die dood werden aangetroffn in een vrachtwagen in Rotterdam op weg naar het VK?

ja

Sou
28-05-04, 21:54
Geplaatst door taouanza
Terwijl ik boodschappen aan het doen was bij de Lidl heeft de politie in mijn straat een bende opgerold. Ze namen tientallen fietsen in beslag en weed enzo. Dus mischien zitter mijn fietsen er tussen. En een van de verdachten is let op EEN CHINEZE VROUW.
Je weet wel van die mensen waar je nooit last van hebt.
Nou we hadden er ook nooit last van alleen verdwenen al onze fietsen in de straat uit de berging.:moe:


Paspoort afgepakt?! :moe:





Thalla,
Sou