PDA

Bekijk Volledige Versie : ik ben zo zielig



Julien
29-05-04, 14:38
is het zooo mooi weer, vrienden naar het strand, familie weg, broer voetballen, buren op terras...

moet ik van het ziekenhuis t/m maandag binnen zitten en uit te zon :rolleyes: :rolleyes: :cheefbek: dan maar internetten dus..

p.s. wie gaan allemaal bbq'en (de meeting dus)?

Mark
29-05-04, 14:49
gewoon die antibiotica slikken en niet huilen ;)

ps zondag en maandag wordt slecht

Julien
29-05-04, 14:59
Geplaatst door Mark
gewoon die antibiotica slikken en niet huilen ;)

ps zondag en maandag wordt slecht

ziekte van pfeiffer heeft geen medicijnen ;)

barfly
29-05-04, 15:43
Geplaatst door Julien
ziekte van pfeiffer heeft geen medicijnen ;)

Had je maar niet met zoveel verschillende mensen moeten zoenen :)

freya
29-05-04, 16:00
Geplaatst door Julien
is het zooo mooi weer, vrienden naar het strand, familie weg, broer voetballen, buren op terras...

moet ik van het ziekenhuis t/m maandag binnen zitten en uit te zon :rolleyes: :rolleyes: :cheefbek: dan maar internetten dus..

p.s. wie gaan allemaal bbq'en (de meeting dus)?

Gewoon gordijnen dicht, dan zie je niet wat voor weer het is :)


(hier spreekt iemand met ervaring)

Maarten
29-05-04, 16:35
Bij mij is een stuk van die trap weg, waarlangs ik normaal aan de oppervlakte kom..

Joesoef
29-05-04, 17:01
Met Pfeiffer niet in de zon komen :verward:, hebben ze het mij toen nooit over gehad. Moest er ook zelf achter komen (Internet) dat zelfs een paracetamol niet goed is met Pfeiffer. Heb die opiaten maar weggepleurt toen.

Maarten
29-05-04, 17:27
Geplaatst door Joesoef Heb die opiaten maar weggepleurt toen.
Kun je ook aan de kat geven. Daar worden ze weer aanhankelijker van zodra het is uitgewerkt. En je merkt er minder van, als je er een keer per ongeluk op gaat staan..
(is de komkommertijd trouwens al aangebroken?)

Julien
29-05-04, 17:52
Geplaatst door Joesoef
Met Pfeiffer niet in de zon komen :verward:, hebben ze het mij toen nooit over gehad. Moest er ook zelf achter komen (Internet) dat zelfs een paracetamol niet goed is met Pfeiffer. Heb die opiaten maar weggepleurt toen.

ja maar je moet de helft van de adviezen niet geloven man. het advies dat ik hier kreeg (geen alcohol drinken) werd door de arts weer "onzin" genoemd :D dus volgens mij moet je lekker doen wat je zelf wilt. :p

ik merk dat de zon nu trouwens weer weg is ( :D )

Julien
29-05-04, 17:53
Geplaatst door barfly
Had je maar niet met zoveel verschillende mensen moeten zoenen :)

jep is nog t vervelendste, voorlopig niet meer zoenen :p

Mark
29-05-04, 18:01
Geplaatst door Julien
jep is nog t vervelendste, voorlopig niet meer zoenen :p

hoezo niet? jij hebt het toch al, en voor die sletjes is het een passende straf.

Joesoef
29-05-04, 18:39
Geplaatst door Julien
ja maar je moet de helft van de adviezen niet geloven man. het advies dat ik hier kreeg (geen alcohol drinken) werd door de arts weer "onzin" genoemd :D dus volgens mij moet je lekker doen wat je zelf wilt. :p

ik merk dat de zon nu trouwens weer weg is ( :D )


In het Engels heet het "the kissing deseas". Het word overgebracht dmv speeksel. De kans dat jouw ega dus ook besmet is is heel groot. Je kan het trouwens ook krijgen door gezamelijk uit een pan te eten, coucous bv.

Veel mensen zijn resistent voor het virus en krijgen daaroor niets.