PDA

Bekijk Volledige Versie : Idols-finalist Maud wil best uit de kleren



Mark
29-05-04, 15:46
Idols-finalist Maud wil best uit de kleren

- Bron: De Weekend Krant
Gepubliceerd: zaterdag 29 mei 2004 @ 14:55
Maud Mulder, verliezend finalist van de populaire talentenjacht Idols, heeft in een interview laten weten dat ze er geen problemen mee zou hebben om helemaal uit de kleren te gaan voor een fotoreportage. Is het een stunt om van het ietwat truttige image af te komen, of is ze echt van plan te gaan poseren in een naaktblad?

Misschien lag Mauds verlies een beetje aan haar tuttige imago. De Nijmeegse was – zeker in het begin – toch vooral een keurig hockeymeisje met een leuke stem, in plaats van een uitdagende vamp à la Britney Spears. Vandaar dat Maud als de donder iets aan haar imago ging veranderen. De rokjes werden met de dag korter en haar populariteit groeide gestaag. In een interview bekent ze nu zelfs dat ze er totaal geen problemen mee zou hebben om helemaal uit de kleren te gaan. “Ik houd best van sexy reportages. Maar ik vind het meer sexy wanneer er nog een beetje te raden overblijft.”

Maud

De 22-jarige zangeres hield naast een tweede prijs nog iets waardevols over aan Idols. Haar nieuwste vriend Frank was ook een van de deelnemers, die overigens niet de finale wist te halen. Intussen is ze dolgelukkig met haar nieuwste liefde. “Ik hoop dat Frank en ik nog lang bij elkaar zullen blijven. Ik zie ons echt nog wel trouwen en kindjes krijgen.”

Julien
29-05-04, 16:02
hm liever niet :jeweetog:

ik heb wel vaker een paard naakt gezien :p

Mark
29-05-04, 16:13
Geplaatst door Julien
hm liever niet :jeweetog:

ik heb wel vaker een paard naakt gezien :p

Ohw gaat dat zo in Frankrijk? Ik hou het gewoon bij mensen hoor :)

Maarten
29-05-04, 17:41
65 Kg "schoon" "aan de haak" ??.. hihi.. gestyleerd of gefileerd, ze zoeken het zich maar uit..