PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke onafhankelijke vrouw met karakter heeft de lef om met mij in contact te komen

uitdecirkel
29-05-04, 19:49
IK ben op zoek naar een lieve zorgzame meid, die net als ik een toekomst wil opbouwen. Die geduld en tijd goed kan combineren als je begrijpt wat ik bedoel. Die verder kijkt dan morgen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wil degene die zich aangesproken voelt zichzelf zeker niet tegen tegenhouden om met mij in contact te komen.

Groet,
H.....

tajine81
31-05-04, 12:48
Je berichtje sprak mij wel aan. Heb je een email adres waarop ik kan reageren?

mennana
31-05-04, 15:59
Hallo H,

Weet je wat je precies zoekt in een vrouw waarmee je een toekomst wil?
Ben je nog steeds opzoek of heb je inmiddels al de vrouw van je dromen gevonden?

Laat het me weten.

Gr. mennana

samya22
06-06-04, 02:49
hi , nou vertel ns wat meer about you >?

Romancia
16-06-04, 14:07
Geplaatst door uitdecirkel
IK ben op zoek naar een lieve zorgzame meid, die net als ik een toekomst wil opbouwen. Die geduld en tijd goed kan combineren als je begrijpt wat ik bedoel. Die verder kijkt dan morgen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wil degene die zich aangesproken voelt zichzelf zeker niet tegen tegenhouden om met mij in contact te komen.

Groet,
H.....

Welke onafhankelijke vrouw met karakter heeft de lef om met mij in contact te komen. Waarom de lef ?

Romancia,

wifey
17-06-04, 17:46
weet je wel zeker dat je een onafhankelijke vrouw aankan? En dat bedoel ik niet degraderend, maar wat ik veelal meemaak is dat mannen juist terugdeinzen voor een intelligente, mooie en onafhankelijke vrouw....