PDA

Bekijk Volledige Versie : Bijenkolonie strijkt neer op de Dam.



sneeuwitje
29-05-04, 22:00
Bijenkolonie strijkt neer op de Dam

Zaterdagmiddag hebben duizenden bijen op de Dam voor een ongewone situatie gezorgd.
De bijenkoningin met in haar kielzog duizenden mannetjes bijen, was neergestreken op een fiets midden op de Dam. De politie hield het publiek op afstand, terwijl een imker de bijen verwijderde.
Het paringsseizoen voor de bijen is begonnen. Hierbij gaat de koningin met duizenden mannetjes bijen op 'huwelijksreis' om een plek te vinden waar de koningin bevrucht wordt.

bron: at5

Ik wist niet dat een vrouwtje zo veel mannetjes konden krijgen :) bij de mens is het meestal andersom.

barfly
29-05-04, 22:04
Geplaatst door sneeuwitje
Bijenkolonie strijkt neer op de Dam

Zaterdagmiddag hebben duizenden bijen op de Dam voor een ongewone situatie gezorgd.
De bijenkoningen met in haar kielzog duizenden mannetjes bijen, was neergestreken op een fiets midden op de Dam. De politie hield het publiek op afstand, terwijl een imker de bijen verwijderde.
Het paringsseizoen voor de bijen is begonnen. Hierbij gaat de koningin met duizenden mannetjes bijen op 'huwelijksreis' om een plek te vinden waar de koningin bevrucht wordt.

bron: at5

Ik wist niet dat een vrouwtje zo veel mannetjes konden krijgen :) bij de mens is het meestal andersom.

Andersom? Echt niet... en lelijke man is een lelijke man en een lelijke vrouw is nog altijd een vrouw.

sneeuwitje
29-05-04, 22:08
Geplaatst door barfly
Andersom? Echt niet... en lelijke man is een lelijke man en een lelijke vrouw is nog altijd een vrouw.

Zo jij hebt respect voor een vrouw :hardlach:

850
30-05-04, 01:24
Geplaatst door sneeuwitje
Ik wist niet dat een vrouwtje zo veel mannetjes konden krijgen :) bij de mens is het meestal andersom.

:o Als ik achterom kijk zie ik toch echt geen duizenden vrouwtjes achter me aan komen....

:( Momenteel zelfs geen 1 vrouw.

..zapper
30-05-04, 10:40
Zodra er twee 'mensenvrouwtjes' achter mij aanzitten, gaan ze ruzie maken met elkaar en verliezen ze mij uit het oog. Helemaal niet gunstig dus. Als het er duizenden zouden zijn wordt het volgens mij een groot slagveld, en het lijkt mij dat ik het zelf ook niet zou overleven...

echnaton
30-05-04, 11:47
Geplaatst door 850
:o Als ik achterom kijk zie ik toch echt geen duizenden vrouwtjes achter me aan komen....

:( Momenteel zelfs geen 1 vrouw.

Je moet niet wachten tot ze achter jou aankomen.

850
30-05-04, 14:12
Geplaatst door echnaton
Je moet niet wachten tot ze achter jou aankomen.

:stout: We leven tegenwoordig niet meer in het Victoriaanse tijdperk. De vrouwen zijn mans genoeg om zelf toenadering te zoeken.

verveeld Ik ben alleen te verlegen en te onzeker om er op in te gaan.

echnaton
30-05-04, 16:15
Geplaatst door 850
:stout: We leven tegenwoordig niet meer in het Victoriaanse tijdperk. De vrouwen zijn mans genoeg om zelf toenadering te zoeken.

verveeld Ik ben alleen te verlegen en te onzeker om er op in te gaan.

Je gaat er zelf niet achteraan en je bent te verlegen om op hun avances in te gaan! Ik hoop dat je me straal voor de gek houdt, anders zie ik het somber voor je in.

850
30-05-04, 16:37
Geplaatst door echnaton
Je gaat er zelf niet achteraan en je bent te verlegen om op hun avances in te gaan! Ik hoop dat je me straal voor de gek houdt, anders zie ik het somber voor je in.

Die paar relaties die ik gehad hebt in het verleden kwamen eigenlijk min of meer vanzelf vd grond. Het was in iedergeval geen versieren of versierd worden.
:huil2: Maar na de laatste breuk heb ik het voorlopig even gehad met relaties en vriendinnen.