PDA

Bekijk Volledige Versie : De Hollanders hebben toch iets goeds gedaan in Marokko



vgeld
31-05-04, 19:20
Check (http://www.transparencymaroc.org/index.asp) it
Je moet even scrollen (helemaal onderaan ) om de verrichtingen van de NL- ambassade in Marokko te zien.

of :
http://www.transparencymaroc.org/index.asp

echnaton
31-05-04, 19:23
Geplaatst door vgeld
Check (http://www.transparencymaroc.org/index.asp) it
Je moet even scrollen (helemaal onderaan ) om de verrichtingen van de NL- ambassade in Marokko te zien.

of :
http://www.transparencymaroc.org/index.asp

Ik dacht eerst even dat je die lutte contre la corruption bedoelde.

Isaac
31-05-04, 19:23
I can't read fucking French!

vgeld
31-05-04, 19:25
Geplaatst door Isaac
I can't read fucking French!

You don't have to!

je begrijpt toch de volgende zin !

Site réalisé avec le soutien de l'ambassade des Pays-Bas au Maroc

barfly
31-05-04, 19:28
Geplaatst door vgeld
Check (http://www.transparencymaroc.org/index.asp) it
Je moet even scrollen (helemaal onderaan ) om de verrichtingen van de NL- ambassade in Marokko te zien.

of :
http://www.transparencymaroc.org/index.asp

Als je Nederlanders de kans geeft dan proberen ze meestal wel wat goeds te doen. Al dan niet betaald door de staat.

Isaac
31-05-04, 19:29
Geplaatst door vgeld
You don't have to!

je begrijpt toch de volgende zin !

Site réalisé avec le soutien de l'ambassade des Pays-Bas au Maroc

Euh.......iets met: Gerealiseerd met behulp van de Nederlandse ambassade?

Maar wat er dan precies is gerealiseerd?

echnaton
31-05-04, 19:30
Geplaatst door Isaac
Euh.......iets met: Gerealiseerd met behulp van de Nederlandse ambassade?

Maar wat er dan precies is gerealiseerd?

Site

vgeld
31-05-04, 19:37
Geplaatst door Isaac
Euh.......iets met: Gerealiseerd met behulp van de Nederlandse ambassade?

Maar wat er dan precies is gerealiseerd?

Een site die corruptie aan de kaak stelt.

Je moet mijn ironie niet over het hoofd zien !!. Vergeet vooral niet dat tijdens de aardbeving van Al Hoceima, Nederland het enige afwezige land was. Sterker nog Nederland heeft het thema wel of geen 450 euro aan kanslozen politieke geixploiteerd. .....

barfly
31-05-04, 19:39
Geplaatst door vgeld
Een site die corruptie aan de kaak stelt.

Je moet mijn ironie niet over het hoofd zien !!. Vergeet vooral niet dat tijdens de aardbeving van Al Hoceima, Nederland het enige afwezige land was. Sterker nog Nederland heeft het thema wel of geen 450 euro aan kanslozen politieke geixploiteerd. .....

Euhm, volgens mij waren er wel degelijk Nederlandse teams aanwezig om overlevenden op te sporen. Al kregen de meeste buitenlandse teams pas een akkoord van de overheid toen het dik te laat was.

vgeld
31-05-04, 19:42
Ik, als burger van dit land wil een parlementaire enquête over de uitgaven van de NL-ambassade in Marokko. Ik vind het een "onthutsende"ontwikkeling dat de ambassade met de belastingcenten van de kiezer over de balk smijt. Wij dienen volgende week een motie van afkeuring in.

barfly
31-05-04, 19:45
Geplaatst door vgeld
Ik, als burger van dit land wil een parlementaire enquête over de uitgaven van de NL-ambassade in Marokko. Ik vind het een "onthutsende"ontwikkeling dat de ambassade met de belastingcenten van de kiezer over de balk smijt. Wij dienen volgende week een motie van afkeuring in.

Wie zijn "wij" in dezen? :haha:

vgeld
31-05-04, 19:45
Geplaatst door barfly
Euhm, volgens mij waren er wel degelijk Nederlandse teams aanwezig om overlevenden op te sporen. Al kregen de meeste buitenlandse teams pas een akkoord van de overheid toen het dik te laat was.

Je weet eigenlijk wel dat geen enkele land ter wereld behoefte heeft aan honden of het onder puin halen van overlevenden maar aan CASH. Het dappere België is op dit moment geliefde in Marokko, om maar eens wat te noemen.

vgeld
31-05-04, 19:47
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij" in dezen? :haha:

Buitenland woordvoerder van de VVD/CDA?

barfly
31-05-04, 19:51
Geplaatst door vgeld
Je weet eigenlijk wel dat geen enkele land ter wereld behoefte heeft aan honden of het onder puin halen van overlevenden maar aan CASH. Het dappere België is op dit moment geliefde in België, om maar eens wat te noemen.

Dus je bent het wel eens met de beslissing om de nog te redden slachtoffers maar te laten kreperen onder het puin? Ok, dus als Nederland de centen van het sturen van zo'n team gewoon had overgemaakt aan Mo6 dan was het koek en ei geweest? :rolleyes:

barfly
31-05-04, 19:51
Geplaatst door vgeld
Buitenland woordvoerder van de VVD/CDA?

Uhuh, ik ben benieuwd.

vgeld
31-05-04, 20:01
Geplaatst door barfly
Dus je bent het wel eens met de beslissing om de nog te redden slachtoffers maar te laten kreperen onder het puin? Ok, dus als Nederland de centen van het sturen van zo'n team gewoon had overgemaakt aan Mo6 dan was het koek en ei geweest? :rolleyes:

Honden en zoekteams zijn voor het plaatje (TV, kranten, ..etc). Het redden van 2 of 3 overlevenden weegt niet op tegen het verzachten van de leefomstandigheden van duizenden ontheemden!
Wat zou jij doen? tenten, water, voedsel en medicijnen geven aan mensen die aan de ramp zijn ontsnapt of ze aan hun lot overlaten en gaan graven in de hoop dat je toch een meisje van 5 (het plaatje zal de wereld ingaan als primeur) onder het puin haalt.

Wees niet naïef! Waarom denk je dat de meeste regeringen niets in honden of zoekteams zien?

barfly
31-05-04, 20:07
Geplaatst door vgeld
Honden en zoekteams zijn voor het plaatje (TV, kranten, ..etc). Het redden van 2 of 3 overlevenden weegt niet op tegen het verzachten van de leefomstandigheden van duizenden ontheemden!
Wat zou jij doen? tenten, water, voedsel en medicijnen geven aan mensen die aan de ramp zijn ontsnapt of ze aan hun lot overlaten en gaan graven in de hoop dat je toch een meisje van 5 (het plaatje zal de wereld ingaan als primeur) onder het puin haalt.
Wat een ongelovelijke onzin, alsof Nederland het ook maar ene fök boeit of er een Nederlands reddingsteam op TV komt? Iedereen is normaal gesproken blij als er mensen worden gered, behalve jij dan.


Wees niet naïef! Waarom denk je dat de meeste regeringen niets in honden of zoekteams zien?
Ik weet helemaal niet of regeringen niets zien in reddingsteams. Dat maak jij ervan. En een shitload of money is met name als het Marokko aangaat weggegooit geld. De overheden van Marokko zijn dusdanig corrupt dat zelfs hulpmiddelen niet in Al Hoceima aankwamen zonder smeergelden, vertel me jongen wie neem je nou in de maling?

Dutchguy
31-05-04, 20:13
Geplaatst door vgeld
Honden en zoekteams zijn voor het plaatje (TV, kranten, ..etc). Het redden van 2 of 3 overlevenden weegt niet op tegen het verzachten van de leefomstandigheden van duizenden ontheemden!
Wat zou jij doen? tenten, water, voedsel en medicijnen geven aan mensen die aan de ramp zijn ontsnapt of ze aan hun lot overlaten en gaan graven in de hoop dat je toch een meisje van 5 (het plaatje zal de wereld ingaan als primeur) onder het puin haalt.

Wees niet naïef! Waarom denk je dat de meeste regeringen niets in honden of zoekteams zien?

Wat een stierestront.

vgeld
31-05-04, 20:57
Geplaatst door barfly
.... De overheden van Marokko zijn dusdanig corrupt dat zelfs hulpmiddelen niet in Al Hoceima aankwamen zonder smeergelden

Het verhaal van smeergeld hebben de Dutchie's de wereld (binnen de grenzen van NL) ingestuurd. Als je wilt helpen dan hoef je helemaal niet aan de overheid iets te geven. Je kunt de gedupeerden rechtstreeks benaderen.
Ik help maar ik geef nooit geld aan foster parents, mensen in nood, RC, ..etc. Ik help rechtstreeks.
Wat mij o.a. deed walgen van de situatie rond de aardbeving is de aktie "450 euro" waar overigens de Marokkanen niet om hadden gevraagd.
Ik ben overigens van plan om de wethouder van Den Haag te vragen een update te geven

barfly
31-05-04, 21:01
Geplaatst door vgeld
Het verhaal van smeergeld hebben de Dutchie's de wereld (binnen de grenzen van NL) ingestuurd. Als je wilt helpen dan hoef je helemaal niet aan de overheid iets te geven. Je kunt de gedupeerden rechtstreeks benaderen.
Ik help maar ik geef nooit geld aan foster parents, mensen in nood, RC, ..etc. Ik help rechtstreeks.
Wat mij o.a. deed walgen van de situatie rond de aardbeving is de aktie "450 euro" waar overigens de Marokkanen niet om hadden gevraagd.
Ik ben overigens van plan om de wethouder van Den Haag te vragen een update te geven

Jij doet er beter aan om eens lekker met iemand van het RIAGG te gaan lullen. Kikker je van op.

vgeld
31-05-04, 21:05
Geplaatst door barfly
Jij doet er beter aan om eens lekker met iemand van het RIAGG te gaan lullen. Kikker je van op.

Dat mag ook niet meer !.

nard
01-06-04, 07:31
Geplaatst door vgeld
Een site die corruptie aan de kaak stelt.

Je moet mijn ironie niet over het hoofd zien !!. Vergeet vooral niet dat tijdens de aardbeving van Al Hoceima, Nederland het enige afwezige land was. Sterker nog Nederland heeft het thema wel of geen 450 euro aan kanslozen politieke geixploiteerd. .....

Wij hebben hier preventief al 300 of 400 duizend Marokkanen opgevangen. Lijkt me voorwaar wel iets om dankbaar over te zijn, niet?

Als jij hier niet was geweest, waar dan wel??