PDA

Bekijk Volledige Versie : lijn 17 <kinkerbuurt>

schepsel
01-06-04, 02:03
Beste XX <Maghrebia> ,

Een tijdje terug zat jij met een vrindin in de tram 17 .Het was een warme dag , jij met zwarte haar , licht bruine ogen ca 1.70 m < hoog school ? > slank en droeg zwarte broek ...Voor mij een niet te vergeten rit , steeds met dubbel gevoel herinneerde ik me die dag ...Je keek in de tram ...ik was verzonken in mijn gedachten ...stapte een halte voor bilderdijkstraat ...En zag je daarna zittend boven in de snackbaar <kruising lijn 12 en lijn 17> samen met je vrindin en een derde man met korte haar ? ...
Omadt ik nog steeds aan je denk als ik in die tram zit , wou ik het graag hier melden ...Ik moet toegeven dat ik met kwijnende ogen naar je keek door het ram ...Je was zo mooi , een zeldzaam bloem ..
Zo aangetrokken door die ene zodiep verscholen bloem ben ik nog steeds.. Een stemmetje fluisterde me toe :
koester haar schoonheid en uitstraling , maar durfde ik niet je aan te spreken ...Het laatst zag ik je bij buikslootermeerplein in noord met je moeder ? en die Vrindin <zusje?> ..met een grijze moderne Djellaba <kort> en dacht meteen :
Kon ik maar mee in mijn hart nemen voor altijd ...!
Liefde is niet wat je kan bestellen ?
Jij de zon , ik de regen en de regenboog scheidt ons
Doorzoek mijn hart en beproef mijn bestaan
veroordeel mijn zwaktheid en vonnis mijn ziel
Hartstocht brandt in mijn warme bloed ,
Dat je charme blijft behoed..
straks in de rustige heimelijk nacht
komen je duizende en een sterren begroeten
Buigen zich voor je pracht
De tijd gaat vliegend om
laat ons het verwaarloosd zoet nog smaken...
Als ik je ooit weer tegen kom
Vraag ik me af of ik je ga aan spreken .?.
Jij bent te mooi en voel me verlegen ...
Vergeef me dan

Een teder kusje XX ... die ene rit met lijn 17 zou de rit van mijn leven zijn ..maar....

awatif
11-06-04, 16:02
oooh wat schattig :strik:

ik woon daar toevallig in de buurt maar meschien kan je vertellen hoe oud je aar schatte.. meschien kan ik je helpen :knipoog:

miss tisso
12-06-04, 15:40
hoi
Ik woon ook daar in de buurt en volgens mij weet ik wie je bedoelt...
hoe ziet ze er verder uit?
zodat ik het zeker weet
boessa kbiera souhailla