PDA

Bekijk Volledige Versie : Nog een vraagje voor Julien.



Isaac
01-06-04, 13:06
Wat hebben Fransen met rood haar?

taouanza
01-06-04, 13:08
Geplaatst door Isaac
Wat hebben Fransen met rood haar?

Dat zijn Ieren.

850
01-06-04, 13:19
Geplaatst door Isaac
Wat hebben Fransen met rood haar?

Sproeten en een bleke huid

Julien
01-06-04, 15:41
:D hahahah ik heb echt geen idee waar je het over hebt..

ik weet alleen dat de 2 Heilige Vrouwen, Marianne en Jeanne d'Arc, wat rossig (rood/ bruin) haar hadden, maar voor de rest zou ik niet weten of Fransen iets met rood haar hebben.

Eerlijk gezegd ken ik geen Fransen meer met rood haar, volgens mij zijn die uitgestorven :p

taouanza
01-06-04, 16:05
Geplaatst door Julien
:D hahahah ik heb echt geen idee waar je het over hebt..

ik weet alleen dat de 2 Heilige Vrouwen, Marianne en Jeanne d'Arc, wat rossig (rood/ bruin) haar hadden, maar voor de rest zou ik niet weten of Fransen iets met rood haar hebben.

Eerlijk gezegd ken ik geen Fransen meer met rood haar, volgens mij zijn die uitgestorven :p

Mischien bedoelt hij Galliers uit Astrix en Obelix.:rolleyes:

Isaac
01-06-04, 16:22
Geplaatst door Julien
:D hahahah ik heb echt geen idee waar je het over hebt..

ik weet alleen dat de 2 Heilige Vrouwen, Marianne en Jeanne d'Arc, wat rossig (rood/ bruin) haar hadden, maar voor de rest zou ik niet weten of Fransen iets met rood haar hebben.

Eerlijk gezegd ken ik geen Fransen meer met rood haar, volgens mij zijn die uitgestorven :p

Weer een illusie armer.

De reden dat ik het vraag is omdat ik in Frankrijk altijd bovengemiddeld veel aandacht krijg van de Franse vrouwen. :D

Laatst had ik het er met iemand anders over en die vertelde dat Fransen rood haar mooi vinden.

Maar als het niet mijn rode manen zijn die Franse vrouwen wild maken wat dan? :gniffel:

Julien
01-06-04, 16:58
Geplaatst door Isaac
Weer een illusie armer.

De reden dat ik het vraag is omdat ik in Frankrijk altijd bovengemiddeld veel aandacht krijg van de Franse vrouwen. :D

Laatst had ik het er met iemand anders over en die vertelde dat Fransen rood haar mooi vinden.

Maar als het niet mijn rode manen zijn die Franse vrouwen wild maken wat dan? :gniffel:

ow zoo.. :gniffel: nou dat kan ik denk ik wel uitleggen.

blonde meisjes vallen meestal op donkerharigen en donkerharigen op blond.. aangezien in Frankrijk niet zoveel roodharigen wonen, ben je daar gewoon een attractie :D (heheh positief bedoeld hoor ;) ). Ik denk dat je hetzelfde zal meemaken in Spanje en Italie enzo.

Ik krijg wel vaak van Franse chicas te horen dat Nederlandse jongens van die beaux gosses zijn (lekkere jongens).. veel Franse meisjes vallen wel op die lange blonde Germanen volgens mij.. dus bonne chance daar ;) we hebben de mooiste meisjes van Europa.

RinC
01-06-04, 17:19
Klopt het dat Franse chicks hun oksels niet scheren? :gechoquee

taouanza
01-06-04, 17:27
Geplaatst door Isaac
Weer een illusie armer.

De reden dat ik het vraag is omdat ik in Frankrijk altijd bovengemiddeld veel aandacht krijg van de Franse vrouwen. :D

Laatst had ik het er met iemand anders over en die vertelde dat Fransen rood haar mooi vinden.

Maar als het niet mijn rode manen zijn die Franse vrouwen wild maken wat dan? :gniffel:

Ze3ma ze3mA?:rolleyes:

Joesoef
01-06-04, 17:34
Geplaatst door RinCoonie
Klopt het dat Franse chicks hun oksels niet scheren? :gechoquee

Ikwee niet maar gezien de epiledies in de supermarkt hier denk ik wel...

Denk dat het eerder het okselfris van deze roodharige is wat bepaalde types zo wild maakt.

Tomas
01-06-04, 17:37
Vuurtoren.

Isaac
01-06-04, 17:49
Geplaatst door taouanza
Ze3ma ze3mA?:rolleyes:

En nu in het Nederlands?

Alhoewel, ik zat eigenlijk al te wachten op een denigrerende opmerking van jouw kant. :duivels:

Julien
01-06-04, 18:16
Geplaatst door RinCoonie
Klopt het dat Franse chicks hun oksels niet scheren? :gechoquee

heheheh dat gerucht gaat over parisiennes :p maar dat is net zo'n stereotype als die "snor" bij turkse meisjes :D

trouwens touanza, ze3ma is dat niet hetzelfde als zemek (=zeg maar..) ?