PDA

Bekijk Volledige Versie : khadija uit OCA

tante_anna
01-06-04, 15:47
ik ben op zoek naar khadija ze zit op oca ze is berbers en een goeie vriend had haar een tijdje geleden met een vriendin van haar gezien in Osdorp en kan blijkbaar niks anders doen dan aan haar denken en heeft mij om hulp gevraagd en ik vraag het jullie so please als iemand haar kent vertel het me (reageer dan? hij heeft al via via gehoord dat ze op o c a zit en dat ze berbers is en khadija heet nu wil hij haar nog ontmoeten om haar beter te leren kennen. graag serieuse reacties

esmaatjuuh
07-11-04, 18:06
Geplaatst door tante_anna
ik ben op zoek naar khadija ze zit op oca ze is berbers en een goeie vriend had haar een tijdje geleden met een vriendin van haar gezien in Osdorp en kan blijkbaar niks anders doen dan aan haar denken en heeft mij om hulp gevraagd en ik vraag het jullie so please als iemand haar kent vertel het me (reageer dan? hij heeft al via via gehoord dat ze op o c a zit en dat ze berbers is en khadija heet nu wil hij haar nog ontmoeten om haar beter te leren kennen. graag serieuse reacties

Lijkt me heel slim en handig om ook de stad en streek erbij te vermelden;)

Esma

tropical_hanane
22-11-04, 18:23
tja ik zat daar tegen over op school en jah ik ken wel en khadija draagt ze en bril en met wie ging ze om ?????????????

Kussies Hanane

taschelhiet
02-12-04, 13:59
Geplaatst door esmaatjuuh
Lijkt me heel slim en handig om ook de stad en streek erbij te vermelden;)

Esma

Die gene bedoeld Amsterdam als ik t goed heb :D

RainaRai
03-12-04, 23:17
Geplaatst door taschelhiet
Die gene bedoeld Amsterdam als ik t goed heb :D

nee Japan hahaha

geintje is in amsterdam jah .. west

esmaatjuuh
06-12-04, 10:33
Als het in Amsterdam West is (Slotervaart/Overtoomsveld), dan kan je ik vertellen dat ik zelf daar op school zit. Hoe ziet die Khadija er nou precies uit?
Draagt ze hoofddoek?
Welke klas zit ze?

Esma