PDA

Bekijk Volledige Versie : walgelijk



Mark
01-06-04, 21:08
hallo? mijn opmerking is walgelijk? Ik herhaal alleen wat zoveel mensen hier dag in en dag uit zeggen... kom nou

En een andere prikker die het eigenlijk beter vind dan dat die kinderen met dat trauma blijven leven daar gebeurt niks mee.

tfoe...

Talisman
01-06-04, 21:13
Zeg dat wel. Tis allesbehalve nobel, dit :ego:

Isaac
01-06-04, 21:13
Mod's wegen zijn ondoorgrondelijk.

barfly
01-06-04, 21:18
Ik vind dat iedereen die aan schamperen was in die topic een zooi strafpunten verdient. Ten koste van drie vermoorde kinderen allerlei digitale vetes proberen uit te vechten is sickening. Dat Mark strafpunten krijgt en 151 werd gebanned is meten met 2 maten dat is duidelijk.

freya
01-06-04, 21:20
Nobelientje is geband omdat ze onaardig tegen mij deed :strik:




:confused: maar dat doet ze toch al meer dan een jaar :confused:



Wie weet wat er stond?

nl-x
01-06-04, 21:21
Ik probeerde vanmiddag dus die topic te schonen...

Toen ik doorhad dat ik 5 minuten bezig was, gooide ik mn schermpje weer uit... Mn baas liep te vaak langs.

Sommige mensen hier zijn idd echt geen forum waard.

Mark
01-06-04, 21:22
Geplaatst door barfly
Ik vind dat iedereen die aan schamperen was in die topic een zooi strafpunten verdient. Ten koste van drie vermoorde kinderen allerlei digitale vetes proberen uit te vechten is sickening. Dat Mark strafpunten krijgt en 151 werd gebanned is meten met 2 maten dat is duidelijk.

we kregen allebei 8 punten, zij had er al 24 dus....

ik was gewoon even pissig door de opmerkingen die ik las, ok misschien geen schoonheidsprijs waard, maar er worden genoeg opmerkingen geplaatst bij onderwerpen die voor anderen misschien net zo kwetsend zijn en daar worden geen punten voor uitgedeeld. Beheer mag sommige mensen gewoon niet en die krijgen punten.

850
01-06-04, 21:23
Geplaatst door barfly
Ik vind dat iedereen die aan schamperen was in die topic een zooi strafpunten verdient. Ten koste van drie vermoorde kinderen allerlei digitale vetes proberen uit te vechten is sickening. Dat Mark strafpunten krijgt en 151 werd gebanned is meten met 2 maten dat is duidelijk.

Wat dat betreft mogen Taouanza, ZS en GJ ook wel punten ontvangen ja.

Mark
01-06-04, 21:24
ach laat ook maar.... :dood:

Talisman
01-06-04, 21:24
Geplaatst door freya
Nobelientje is geband omdat ze onaardig tegen mij deed :strik:




:confused: maar dat doet ze toch al meer dan een jaar :confused:



Wie weet wat er stond?


Dat je zou kunnen reincarneren als een schaamluis. En wat dan, schreef ik.

nl-x
01-06-04, 21:24
Kan me trouwens jouw reactie niet herinneren Mark...

Heb echter wel spijt dat ik de topic zelf niet had gesloten vanmiddag.

barfly
01-06-04, 21:25
Geplaatst door Mark
we kregen allebei 8 punten, zij had er al 24 dus....

ik was gewoon even pissig door de opmerkingen die ik las, ok misschien geen schoonheidsprijs waard, maar er worden genoeg opmerkingen geplaatst bij onderwerpen die voor anderen misschien net zo kwetsend zijn en daar worden geen punten voor uitgedeeld. Beheer mag sommige mensen gewoon niet en die krijgen punten.

Dat bedoel ik ook met 2 maten meten want ik had een aantal anderen ook getrakteerd op strafpunten.

Talisman
01-06-04, 21:25
Geplaatst door 850
Wat dat betreft mogen Taouanza, ZS en GJ ook wel punten ontvangen ja.

Taouanza? Die weet de 3-moord aan onze cultuur.
Maar van mij mag ze dat zeggen hoor.

Mark
01-06-04, 21:26
Geplaatst door nl-x
Kan me trouwens jouw reactie niet herinneren Mark...

Heb echter wel spijt dat ik de topic zelf niet had gesloten vanmiddag.

Ik had pas later gereageerd nl-x. Verkeerde opmerking op de verkeerde tijd...

barfly
01-06-04, 21:26
Geplaatst door 850
Wat dat betreft mogen Taouanza, ZS en GJ ook wel punten ontvangen ja.

Idd








Vreselijk nummer in je sig btw :)

Mark
01-06-04, 21:26
Geplaatst door barfly
Dat bedoel ik ook met 2 maten meten want ik had een aantal anderen ook getrakteerd op strafpunten.

tja... het is onze site nou eenmaal niet

Marsipulami
01-06-04, 21:29
Wat heb ik nou weer gemist ? Volkomen terecht die strafpunten voor Mark als je het mij vraagt :fpiraat:

Mark
01-06-04, 21:30
Geplaatst door Marsipulami
Wat heb ik nou weer gemist ? Volkomen terecht die strafpunten voor Mark als je het mij vraagt :fpiraat:

Nu je het zo verteld heb je eigenlijk wel gelijk, ik ben gewoon een eikel :hihi:

barfly
01-06-04, 21:31
Jammer dat angkor ook niet gewoon in de draad zelf weet te reageren en dat in het bericht van Mark moet doen.

850
01-06-04, 21:31
Geplaatst door barfly
Idd

Vreselijk nummer in je sig btw :)

:aanwal: Niemand, behalve ikke, vindt het mooi.

Marsipulami
01-06-04, 21:31
Geplaatst door Mark
Nu je het zo verteld heb je eigenlijk wel gelijk, ik ben gewoon een eikel :hihi:

Per priksel berekend heb je nu een hoger strafpuntengemiddelde dan mij :fplet:

barfly
01-06-04, 21:32
Geplaatst door Marsipulami
Wat heb ik nou weer gemist ? Volkomen terecht die strafpunten voor Mark als je het mij vraagt :fpiraat:

En dan niet meer verontwaardigt doen als jij weer eens aan de beurt bent heh :p

Julien
01-06-04, 21:32
ik moest ook kotsen van die kinderachtige discussie.. jezus het ging over een 3-voudige moord.. niet over jullie geliefde onderwerpen autochtonen/ allochtonen of Israel/ Palestijnen.

Degenen die weer zonodig moesten provoceren met dit hadden van mij ook strafpunten mogen krijgen.. ben ik eens met mark en barfly.

Mark
01-06-04, 21:32
Geplaatst door barfly
Jammer dat angkor ook niet gewoon in de draad zelf weet te reageren en dat in het bericht van Mark moet doen.

Dat stond er al voordat ik deze topic opende hoor ;)

barfly
01-06-04, 21:33
Geplaatst door Mark
Dat stond er al voordat ik deze topic opende hoor ;)

Maakt niet uit :D

Mark
01-06-04, 21:34
Geplaatst door barfly
Maakt niet uit :D

Niet angkor demoniseren he!

:p

angkor
01-06-04, 21:35
Op verzoek van barfly dan maar zo. Ook goed.

Overigens heb ik ook een bericht van zwarte schaap verwijderd en heeft GJ ook strafpunten gekregen.

Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

Marsipulami
01-06-04, 21:37
Geplaatst door barfly
En dan niet meer verontwaardigt doen als jij weer eens aan de beurt bent heh :p

Ik ben alleen van alle christelijke fora in het Nederlandse taalgebied afgeknikkerd. Hier zijn ze veel toleranter en kunnen ze wel wat hebben. Die acht strafpunten waren eigenlijk een vergissing van de moderatoren. Nou ja, niemand is perfect :D

Orakel
01-06-04, 21:38
JERRY! JERRY! JERRY!

Marsipulami
01-06-04, 21:39
Geplaatst door angkor
Op verzoek van barfly dan maar zo. Ook goed.

Overigens heb ik ook een bericht van zwarte schaap verwijderd en heeft GJ ook strafpunten gekregen.

Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

Helemaal mee eens :duim: :lole:

Mark
01-06-04, 21:40
Geplaatst door angkor

Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

zeg dat dan gelijk dan kan ik er wat mee :fpetaf:

Talisman
01-06-04, 21:43
Geplaatst door angkor
Overigens heb ik ook een bericht van zwarte schaap verwijderd en heeft GJ ook strafpunten gekregen.

Berichten worden verwijderd omdat ze te erg zijn om te handhaven, maar worden niet gesanctionneerd? Niet dat het van mij hoeft hoor.



Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

Boy oh boy, zwaar overdreven dit.

nl-x
01-06-04, 21:44
Komt er nog wat leuks op tv ?

Mark
01-06-04, 21:46
Geplaatst door nl-x
Komt er nog wat leuks op tv ?

Ik heb net een dvd gekeken want er was niks leuks...

Julien
01-06-04, 21:48
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben alleen van alle christelijke fora in het Nederlandse taalgebied afgeknikkerd. Hier zijn ze veel toleranter en kunnen ze wel wat hebben. Die acht strafpunten waren eigenlijk een vergissing van de moderatoren. Nou ja, niemand is perfect :D

ej mars, kun je mij een paar van die christelijke fora noemen? kwil hen ff bezoeken :p

barfly
01-06-04, 21:48
Geplaatst door nl-x
Komt er nog wat leuks op tv ?

Waarom denk je dat het hier zo druk is? :)

Isaac
01-06-04, 21:53
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben alleen van alle christelijke fora in het Nederlandse taalgebied afgeknikkerd. Hier zijn ze veel toleranter en kunnen ze wel wat hebben. Die acht strafpunten waren eigenlijk een vergissing van de moderatoren. Nou ja, niemand is perfect :D

Maroc.nl....tolerant? Hahaha!

Ik zat al op het internet voordat de meeste mensen er hier van gehoord hadden.

En in al die jaren, op al die fora, is maroc.nl de enige waar ik ooit gebanned ben.

Marsipulami
01-06-04, 21:54
Geplaatst door Julien
ej mars, kun je mij een paar van die christelijke fora noemen? kwil hen ff bezoeken :p

Hier is een katholiek forum voor jou:

www.rorate.com

850
01-06-04, 21:55
Geplaatst door angkor
Op verzoek van barfly dan maar zo. Ook goed.

Overigens heb ik ook een bericht van zwarte schaap verwijderd en heeft GJ ook strafpunten gekregen.

Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

:o Mark heeft teveel naar Morbid Angel en Impaled Nazarene geluisterd. Dat is schadelijke BlackMetal. Daar wordt je als mens cynisch van.
:p Ik kan het weten want ik ben er ook jarenlang aan bloot gesteld.

Marsipulami
01-06-04, 21:57
Geplaatst door Isaac
Maroc.nl....tolerant? Hahaha!

Ik zat al op het internet voordat de meeste mensen er hier van gehoord hadden.

En in al die jaren, op al die fora, is maroc.nl de enige waar ik ooit gebanned ben.

Ik werd helaas nog nooit geband van maroc.nl. Dit forum heeft me al ontzettend veel kostbare tijd gekost, die ik net zo goed op een nuttige manier had kunnen besteden.

barfly
01-06-04, 21:58
Geplaatst door Marsipulami
Ik werd helaas nog nooit geband van maroc.nl. Dit forum heeft me al ontzettend veel kostbare tijd gekost, die ik net zo goed op een nuttige manier had kunnen besteden.

:haha:

Mark
01-06-04, 22:00
Geplaatst door 850
:o Mark heeft teveel naar Morbid Angel en Impaled Nazarene geluisterd. Dat is schadelijke BlackMetal. Daar wordt je als mens cynisch van.
:p Ik kan het weten want ik ben er ook jarenlang aan bloot gesteld.

Morbid Angel is death metal ;)

barfly
01-06-04, 22:03
Ik kan erg opknappen van de MaccLads :duim:

Isaac
01-06-04, 22:05
Geplaatst door 850
:o Mark heeft teveel naar Morbid Angel en Impaled Nazarene geluisterd. Dat is schadelijke BlackMetal. Daar wordt je als mens cynisch van.
:p Ik kan het weten want ik ben er ook jarenlang aan bloot gesteld.

Ik heb de menselijke stem helemaal afgezworen. Luister alleen nog maar naar elektronische muziek of instrumentale klassieke/jazz muziek.

Bob Marley uitgezonderd. :D

En U2

En Bjork

Ow shit, ik zit weer eens uit m'n nek te lullen.

Julien
01-06-04, 22:14
Geplaatst door Marsipulami
Hier is een katholiek forum voor jou:

www.rorate.com

heb je ook een protestantse?? ik wil ff die ketters de les lezen :p

Marsipulami
01-06-04, 22:29
Geplaatst door Julien
heb je ook een protestantse?? ik wil ff die ketters de les lezen :p

Tja van die opdringerige protestantse sektarische websites zijn er bij de vleet. Daarvoor moet je gewoon effe googelen. Maar gebruik niet het woord 'protestant' maar 'christen' want de natuurlijke hypocrisie die de protestanten eigen is zorgt ervoor dat ze hun ketterse identiteit en sektarische ingesteldheid voortdurend proberen te verdoezelen.

Talisman
01-06-04, 22:34
Geplaatst door Julien
heb je ook een protestantse?? ik wil ff die ketters de les lezen :p
Was een Bartholomeusnacht nog niet genoeg? :)

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:11
Geplaatst door angkor
Op verzoek van barfly dan maar zo. Ook goed.

Overigens heb ik ook een bericht van zwarte schaap verwijderd

Volkomen onterecht.

barfly
01-06-04, 23:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volkomen onterecht.

Welnee, je bent gewoon een vuile opruier en je had minstens 8 strafpunten moeten hebben.

Julien
01-06-04, 23:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volkomen onterecht.

volkomen terecht, en ik vind dat je ook strafpunten had verdiend. waar slaat het nou op om met een opmerking te komen "echtgenoot was zeker allochtoon?" als er een topic is over een 3voudige moord?
Uit die frustraties maar in een ander topic, wat je nu deed was niets anders dan provoceren (waardoor bijv. nobelprizes gebanned is)

nl-x
01-06-04, 23:17
Echt niets op tv :/ ?

850
01-06-04, 23:19
Geplaatst door nl-x
Echt niets op tv :/ ?

:regie: Hier moet je wezen: http://gids.omroep.nl/

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:26
Geplaatst door Julien
volkomen terecht, en ik vind dat je ook strafpunten had verdiend. waar slaat het nou op om met een opmerking te komen "echtgenoot was zeker allochtoon?" als er een topic is over een 3voudige moord?
Uit die frustraties maar in een ander topic, wat je nu deed was niets anders dan provoceren (waardoor bijv. nobelprizes gebanned is)

Hebben we de keffende franse chiwawa weer.

Naar de mening van iemand die altijd roept om strafpunten voor mijn persoon intresseert me niets en het laatste wat ik zal doen is met jou over mijn priksels discusseren.

nl-x
01-06-04, 23:29
Geplaatst door 850
:regie: Hier moet je wezen: http://gids.omroep.nl/

Ha! Iedereen gewoon naar http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1364879#post1364879 :)

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:30
Geplaatst door barfly
Welnee, je bent gewoon een vuile opruier en je had minstens 8 strafpunten moeten hebben.

Ik douch elke dag. Kom gedraag je niet als een schijheiltje, vertel het maar wat zit je nu echt dwars? Kommaa..kommaa...kommaa

barfly
01-06-04, 23:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik douch elke dag. Kom gedraag je niet als een schijheiltje, vertel het maar wat zit nu echt dwars? Kommaa..kommaa...kommaa

Je laat je kennen, dat ben ik niet van je gewent :p

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:40
Geplaatst door barfly
Je laat je kennen, dat ben ik niet van je gewend :p

Shit....

850
01-06-04, 23:42
Geplaatst door barfly
Je laat je kennen, dat ben ik niet van je gewent :p

:hihi: Je hebt hem midden in zn trotse hartje geraakt. Ik heb m zelden zo zuur zien reageren.

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:44
Geplaatst door 850
:hihi: Je hebt hem midden in zn trotse hartje geraakt. Ik heb m zelden zo zuur zien reageren.

:tik:

barfly
01-06-04, 23:45
Geplaatst door 850
:hihi: Je hebt hem midden in zn trotse hartje geraakt. Ik heb m zelden zo zuur zien reageren.

Mensen zouden zichzelf veel minder serieus moeten nemen :)

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:48
Geplaatst door barfly
Mensen zouden zichzelf veel minder serieus moeten nemen :)

Mensen zouden mischien zich beter met zichzelf bezig moeten houden dan met anderen die ze helemaal niet kennen. En uitspraken daarover kunnen beter al helemaal achterwege laten.

Iglo
01-06-04, 23:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen zouden mischien zich beter met zichzelf bezig moeten houden dan met anderen die ze helemaal niet kennen. En uitspraken daarover kunnen beter al helemaal achterwege laten. En pas dit nu op jezelf toe! :corcky:

barfly
01-06-04, 23:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen zouden mischien zich beter met zichzelf bezig moeten houden dan met anderen die ze helemaal niet kennen. En uitspraken daarover kunnen beter al helemaal achterwege laten.

Dat hangt ervan af of je staatsgevaarlijke zaken aan het plannen bent.

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:57
Geplaatst door barfly
Dat hangt ervan af of je staatsgevaarlijke zaken aan het plannen bent.

Waarom zou ik?

Zwarte Schaap
01-06-04, 23:58
Geplaatst door Iglo
En pas dit nu op jezelf toe! :corcky:

Dit gaat toch ook over mij. :rambo:

Julien
02-06-04, 00:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hebben we de keffende franse chiwawa weer.

Naar de mening van iemand die altijd roept om strafpunten voor mijn persoon intresseert me niets en het laatste wat ik zal doen is met jou over mijn priksels discusseren.

maar wel janken als het andersom is. je bent gewoon gefrustreerd op 1 of andere manier.. dat je zelfs in een topic over kindermoord moet gaan mekkeren over allochtonen.. laat je frustraties erg goed zien, gewoon laag bij de grond.

Zwarte Schaap
02-06-04, 00:13
Geplaatst door Julien
Kef..kef...kef...............kef..kef..kef


:huil2:


kef


WOEF !

DEMOcraat
02-06-04, 00:15
Geplaatst door Julien
maar wel janken als het andersom is. je bent gewoon gefrustreerd op 1 of andere manier.. dat je zelfs in een topic over kindermoord moet gaan mekkeren over allochtonen.. laat je frustraties erg goed zien, gewoon laag bij de grond.

he julien waarom heeft die EU vlag alleen maar 12 sterren...

Julien
02-06-04, 01:10
Geplaatst door DEMOcraat
he julien waarom heeft die EU vlag alleen maar 12 sterren...

komt omdat die vlag gemaakt is toen er nog maar 12 lidstaten waren (en elke ster staat voor een lidstaat).. nu zijn het er volgens mij al 25.. maar men heeft besloten de vlag niet meer aan te passen, anders blijf je aanpassen he ;)
Sommige mensen beweren ook dat 12 voor een symbolisch getal staat, wat ergens in de Bijbel voorkomt.. maar dan moet ik ff gaan googelen.

wist je trouwens ook dat we al een Europees volkslied hebben?

Marsipulami
02-06-04, 01:31
Geplaatst door Julien
komt omdat die vlag gemaakt is toen er nog maar 12 lidstaten waren (en elke ster staat voor een lidstaat).. nu zijn het er volgens mij al 25.. maar men heeft besloten de vlag niet meer aan te passen, anders blijf je aanpassen he ;)


Haha, de vlag van Europa is een katholiek symbool bedacht door een katholiek.

"Een groot teken verscheen aan de hemel: een vrouw, omkleed met de zon, de maan onder haar voeten en op haar hoofd een kroon van twaalf sterren. " (Apoc. hoofdstuk 12)


De vlag als symbool van het verenigde Europa is op een vergadering van de raad van Europa, op 8 december 1955 aangenomen. Er is toen met geen woord gerept over Maria, terwijl de man die deze vlag bedacht heeft, daar wel degelijk de bedoeling mee had, Europa en Maria te verbinden. Zijn naam is M.Paul G.M. Lévy. In een Roomskatholiek blad schreef hij: "Waarom zou het mij niet geoorloofd zijn Europa toe te wijden aan de Vrouw gezegend onder alle vrouwen, de Moeder van God en van de mensen? Waarom Europa niet, dat nog ligt in de barens-weeën waar apocalyps 12 over spreekt".

Zwarte Schaap
02-06-04, 01:41
Hoeveel discipelen had Jezus?

mark61
02-06-04, 01:53
Geplaatst door Marsipulami
"Waarom zou het mij niet geoorloofd zijn Europa toe te wijden aan de Vrouw gezegend onder alle vrouwen, de Moeder van God en van de mensen? Waarom Europa niet, dat nog ligt in de barens-weeën waar apocalyps 12 over spreekt". [/I]

De naam 'Europa' werd vaak opgevat als een Griekse naam, en bijvoorbeeld vertaald als 'breed gezicht'. Tegenwoordig wordt het in verband gebracht met een oud Fenicisch of Assyrisch woord, ereb of ehreb, dat avond betekent. Hetzelfde woord is ook te herkennen in het huidige Maghreb ('Marokko'), dat te vertalen is als 'avondland', 'westen' of 'land waar de zon ondergaat'.
...
Het is niet duidelijk sinds wanneer de naam van Europa aan een heel werelddeel werd gegeven, maar het zou te maken kunnen hebben met het gebruik om plaatsen aan te duiden door de richting aan te geven, in termen van bijv. oost en west of respectievelijk ochtend en avond. Het gebied dat nu Europa heet, werd misschien door de Feniciërs of anderen, voor zover bekend, aangeduid als 'avondland', of 'land in het westen'; ...

Daarom. Marokko in de EU!

Julien
02-06-04, 02:14
Geplaatst door mark61
De naam 'Europa' werd vaak opgevat als een Griekse naam, en bijvoorbeeld vertaald als 'breed gezicht'. Tegenwoordig wordt het in verband gebracht met een oud Fenicisch of Assyrisch woord, ereb of ehreb, dat avond betekent. Hetzelfde woord is ook te herkennen in het huidige Maghreb ('Marokko'), dat te vertalen is als 'avondland', 'westen' of 'land waar de zon ondergaat'.
...
Het is niet duidelijk sinds wanneer de naam van Europa aan een heel werelddeel werd gegeven, maar het zou te maken kunnen hebben met het gebruik om plaatsen aan te duiden door de richting aan te geven, in termen van bijv. oost en west of respectievelijk ochtend en avond. Het gebied dat nu Europa heet, werd misschien door de Feniciërs of anderen, voor zover bekend, aangeduid als 'avondland', of 'land in het westen'; ...

Daarom. Marokko in de EU!

hm interessant, wist ik niet..

Europa=Maghreb
:D

Rob T
02-06-04, 10:13
Geplaatst door Mark
we kregen allebei 8 punten, zij had er al 24 dus....

ik was gewoon even pissig door de opmerkingen die ik las, ok misschien geen schoonheidsprijs waard, maar er worden genoeg opmerkingen geplaatst bij onderwerpen die voor anderen misschien net zo kwetsend zijn en daar worden geen punten voor uitgedeeld. Beheer mag sommige mensen gewoon niet en die krijgen punten.
Dat is al heel lang zo, bepaalde (marokkaanse) personen kunnen hier werkelijk alles zeggen zonder ooit ook maar 1 strafpuntje te zullen krijgen. Andere mensen worden keer op keer geband vanwege het minste of geringste. Overigens ben jij ook heel lang de dans ontsprongen...

mark61
02-06-04, 10:31
Geplaatst door Rob T
Dat is al heel lang zo, bepaalde (marokkaanse) personen kunnen hier werkelijk alles zeggen zonder ooit ook maar 1 strafpuntje te zullen krijgen. Andere mensen worden keer op keer geband vanwege het minste of geringste. Overigens ben jij ook heel lang de dans ontsprongen...

Ja, zo gaat dat. Als de gast uit de band springt, moet hij eruit. Als een inboorling zich te buiten gaat, is hij chez soi. Zo gaat dat in de wereld.

mark61
02-06-04, 10:40
Geplaatst door angkor
zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.

Cynisme is Strafbaar? Blame the messenger?

Ik vind Mark helemaal niet cynisch. Kan me wel voorstellen dat je na 10.000+ posts moe wordt van steeds herhaalde onzin. En dan nog heeft hij de goedheid regelmatig opbouwende meningen te ventileren. Welke onwaarheid? Welk gebrek aan respect?

Mark. Sixty-one.

Rob T
02-06-04, 11:16
Geplaatst door mark61
Cynisme is Strafbaar? Blame the messenger?

Ik vind Mark helemaal niet cynisch. Kan me wel voorstellen dat je na 10.000+ posts moe wordt van steeds herhaalde onzin. En dan nog heeft hij de goedheid regelmatig opbouwende meningen te ventileren. Welke onwaarheid? Welk gebrek aan respect?

Mark. Sixty-one.
Voor Angkor geldt maar 1 waarheid: het communisme

chiloh
02-06-04, 11:40
Geplaatst door Julien
komt omdat die vlag gemaakt is toen er nog maar 12 lidstaten waren (en elke ster staat voor een lidstaat).. nu zijn het er volgens mij al 25.. maar men heeft besloten de vlag niet meer aan te passen, anders blijf je aanpassen he ;)
Sommige mensen beweren ook dat 12 voor een symbolisch getal staat, wat ergens in de Bijbel voorkomt.. maar dan moet ik ff gaan googelen.

wist je trouwens ook dat we al een Europees volkslied hebben?

dat wiest ik niet over die 12 lidstaten,heb ergens gehoord dat die 12 sterren een andere symboolfunctie had nl de 12 stammen van israel..

Talisman
02-06-04, 11:45
Geplaatst door chiloh
dat wiest ik niet over die 12 lidstaten,heb ergens gehoord dat die 12 sterren een andere symboolfunctie had nl de 12 stammen van israel..

Da's info uit hetzelfde boek als over de joodse 9/11, matzes met babybloed, het wedje-leggen of er een jongen of meisje in een zwangere Palestijnse zit (voor het IDF de buik opensnijdt), De Protocollen vd Wijzen van Zion, joodse artsen die baby's inspuiten met aidsvirus, enzovoorts.

Julien
02-06-04, 11:46
Geplaatst door chiloh
dat wiest ik niet over die 12 lidstaten,heb ergens gehoord dat die 12 sterren een andere symboolfunctie had nl de 12 stammen van israel..

dat was dan vast iemand die er een zionistisch komplot in zag :D.. ik kan me dat niet goed voorstellen. ik geloof dan meer het verhaal van Marsipulami over de apocalyps.

Mark
02-06-04, 11:47
Geplaatst door Talisman
Da's info uit hetzelfde boek als over de joodse 9/11, matzes met babybloed, het wedje-leggen of er een jongen of meisje in een zwangere Palestijnse zit (voor het IDF de buik opensnijdt), De Protocollen vd Wijzen van Zion, joodse artsen die baby's inspuiten met aidsvirus, enzovoorts.

moet kunnen, zolang je er geen cynische opmerkingen over maakt.

Julien
02-06-04, 11:48
Geplaatst door mark61
Ja, zo gaat dat. Als de gast uit de band springt, moet hij eruit. Als een inboorling zich te buiten gaat, is hij chez soi. Zo gaat dat in de wereld.

ja maar die "inboorlingen" schreeuwen wel moord en brand als dat hun overkomt in real life.

een betere wereld begint bij jezelf, zou ik zeggen :watte?:

Mill
02-06-04, 11:51
Geplaatst door angkor
Reactie op het eerste bericht van Mark:

Daar zit nu juist je cynisme: in je eindeloze, harteloze, verslaafde neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen (in jouw ogen dan) ZONDER ook maar enige opbouwende discussie aan te gaan. Pure rotten business. En je wentelt je maar door de shit, en je krijgt er nooit genoeg van. Ik ben benieuwd welk soort made zich in jouw bovenkamer een weg naar onwaarheid en disrespect vreet. angkor.


angkor.

Die neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen is altijd, maar dan ook altijd, de spijker op z'n kop. Daarom is het ook zo grappig.

Waarlijk, angkor heeft de pik op de enige niet-schijnheilige prikker op dit corrupte forum.

Rare jongens, die beheer...

mark61
02-06-04, 12:00
Geplaatst door Mill
Die neiging om mensen te confronteren met hun tekortkomingen is altijd, maar dan ook altijd, de spijker op z'n kop. Daarom is het ook zo grappig.

Waarlijk, angkor heeft de pik op de enige niet-schijnheilige prikker op dit corrupte forum.

Hé hoe kom jij nou aan 16 strafpunten? Dat zie ik nou pas. Elk forum is corrupt. Daar is het een forum voor.

Mill
02-06-04, 12:04
Geplaatst door mark61
Hé hoe kom jij nou aan 16 strafpunten? Dat zie ik nou pas.

Ik had van iemand (ZS of Yehi of zo) gehoord dat kinderen automatisch naar de hemel gaan, en martelaars ook (islamitische dan he). Toen een Palestijn een bus met veel kinderen opblies vond ik het frappant dat ze tegelijkertijd in de hemel zouden arriveren, en gebruikte daarbij te grove bewoordingen, kennelijk.

Die andere 8 punten kan ik me niet meer herinneren.

Mark
02-06-04, 12:05
Geplaatst door Mill
Ik had van iemand (ZS of Yehi of zo) gehoord dat kinderen automatisch naar de hemel gaan, en martelaars ook (islamitische dan he). Toen een Palestijn een bus met veel kinderen opblies vond ik het frappant dat ze tegelijkertijd in de hemel zouden arriveren, en gebruikte daarbij te grove bewoordingen, kennelijk.

Die andere 8 punten kan ik me niet meer herinneren.

Nooit religieuze wetten koppelen aan de praktijk van het nieuws...

Mark
02-06-04, 12:06
Geplaatst door mark61
Hé hoe kom jij nou aan 16 strafpunten? Dat zie ik nou pas. Elk forum is corrupt. Daar is het een forum voor.

Ik vind dit forum niet corrupt eigenlijk, tot een tijdje terug ging het allemaal vrij goed.

Talisman
02-06-04, 12:06
Geplaatst door Mill
Ik had van iemand (ZS of Yehi of zo) gehoord dat kinderen automatisch naar de hemel gaan, en martelaars ook (islamitische dan he). Toen een Palestijn een bus met veel kinderen opblies vond ik het frappant dat ze tegelijkertijd in de hemel zouden arriveren, en gebruikte daarbij te grove bewoordingen, kennelijk.

Die andere 8 punten kan ik me niet meer herinneren.

Dat heeft wel wat meer allure dan mijn strafpunten (en exit ->ban) vanwege m'n opmerking over reincarneren als een platje :)

mark61
02-06-04, 12:08
Geplaatst door Mill
Ik had van iemand (ZS of Yehi of zo) gehoord dat kinderen automatisch naar de hemel gaan, en martelaars ook (islamitische dan he). Toen een Palestijn een bus met veel kinderen opblies vond ik het frappant dat ze tegelijkertijd in de hemel zouden arriveren, en gebruikte daarbij te grove bewoordingen, kennelijk.

Frappant indeed. Afijn, hetzelfde soort werk als Mark dus. Blijkbaar een gevoelig punt, kinderen. Nou nog even de exacte meerderjarigheidsleeftijd vaststellen.

mark61
02-06-04, 12:09
Geplaatst door Talisman
Dat heeft wel wat meer allure dan mijn strafpunten (en exit ->ban) vanwege m'n opmerking over reincarneren als een platje :)

Ja tis een beetje slap eigenlijk. Instead of going out with a bang. Enig drama is je ook al niet gegund. Maar wie begint er dan ook over het gedierte des velds?

Talisman
02-06-04, 12:12
Geplaatst door mark61
Ja tis een beetje slap eigenlijk. Instead of going out with a bang. Enig drama is je ook al niet gegund. Maar wie begint er dan ook over het gedierte des velds?

Past eigenlijk wel bij me, dat slome nachtkaarsje. Dat rockstarry gedoe als van Cobain of Morrison zegt me niks.

Ron Haleber
02-06-04, 12:12
Geplaatst door Mark
Nooit religieuze wetten koppelen aan de praktijk van het nieuws...

Wordt je er net voor de hemel ingeprezen en nou ga je toch weer de schijnheilige uithangen, jij ongelovige - beduvel Mars maar...

mark61
02-06-04, 12:13
Geplaatst door chiloh
dat wiest ik niet over die 12 lidstaten,heb ergens gehoord dat die 12 sterren een andere symboolfunctie had nl de 12 stammen van israel..

Tweede post en nu al gekke henkie.

mark61
02-06-04, 12:14
Geplaatst door Talisman
Past eigenlijk wel bij me, dat slome nachtkaarsje. Dat rockstarry gedoe als van Cobain of Morrison zegt me niks.

Who knows where Syd Barret lives?

Ron Haleber
02-06-04, 12:17
Geplaatst door mark61
Ja tis een beetje slap eigenlijk. Instead of going out with a bang. Enig drama is je ook al niet gegund.

Maar wie begint er dan ook over het gedierte des velds - de platjes?

Typisch weer zo'n opmerking van een Turkoloog! Wat weet jij nou over het gedierte des velds in Marokko...? :melk:


Nodig die SOA-cursus van mod Angkor eens volgen op zijn love-forum!

Talisman
02-06-04, 12:17
Geplaatst door mark61
Who knows where Syd Barret lives?
Cambridgeshire, Engeland. Hoezo?

Talisman
02-06-04, 12:20
Geplaatst door Ron Haleber
Typisch weer zo'n opmerking van een Turkoloog! Wat weet jij nou over het gedierte des velds in Marokko...?

Sterker nog: ik had het niet eens over platjes in Marokko. Gewoon tegen Freya die ervan overtuigd is dat ze reincarneert. Dus wat als je reincarneert als platje? Dan was mijn tweede vraag: nestel je je dan bij een vriend of vijand. Dilemma.

Mark
02-06-04, 12:22
Ik zie dat er weer wat leuks onder mijn naam staat, laat je toch niet zo kennen man....

850
02-06-04, 12:25
Geplaatst door mark61
Hé hoe kom jij nou aan 16 strafpunten? Dat zie ik nou pas. Elk forum is corrupt. Daar is het een forum voor.

Ik heb een klein jaartje vertoeft op het forum van Godflesh maar daar haden ze niet eens een moderator. Slechts een webmaster en die bemoeide zich nergens mee.
Corruptie was ver te zoeken maar wat wil je ook met zulks songteksten:

Corruption, In the goat herd
Flesh crumbles, In the real world
Strong man stands, I won't stand abused
Be off the streets, Watch everyone
Don't be fooled, By false security
You're weak
Hands are tightening
Around your throat
Life
Our life
My life
Is expendable
What do you care?
Life is money
Profit is non
Money is life
Profit is null
Life is debt
...Is dead
Is debt
Is Dead
Life is money
Life is death
Is Dead.
You're proud of being poor
Nothing changes nothing
You eat your skin
Your sould never existed
Screw you and your world
Perpetually cut with lies
I could stand the pain
For long enough
But the taste is just
Too bitter

Talisman
02-06-04, 12:25
Geplaatst door Mark
Ik zie dat er weer wat leuks onder mijn naam staat, laat je toch niet zo kennen man....

Mee eens. Gatver.

850
02-06-04, 12:27
Geplaatst door Mark
Ik zie dat er weer wat leuks onder mijn naam staat, laat je toch niet zo kennen man....

Dan haal je t er toch gewoon weer dr af.

Mark
02-06-04, 12:31
Geplaatst door 850
Dan haal je t er toch gewoon weer dr af.

ja doe ik zo ook ;)

ik weet trouwens niet waarom hij nou zo heftig op mij reageert, ik vind het een beetje overdreven allemaal

mark61
02-06-04, 12:33
Geplaatst door Ron Haleber
Typisch weer zo'n opmerking van een Turkoloog! Wat weet jij nou over het gedierte des velds in Marokko...? :melk:

Nodig die SOA-cursus van mod Angkor eens volgen op zijn love-forum!

Ik behoor helaas niet tot de doelgroep. In Turkije doen we niet aan SOA's. Das alleen voor ongelovigen en fundi's.

mark61
02-06-04, 12:35
Geplaatst door Talisman
Cambridgeshire, Engeland. Hoezo?

Does he now? He didn't go out with a bang either.

850
02-06-04, 12:35
Geplaatst door Mark
ja doe ik zo ook ;)

ik weet trouwens niet waarom hij nou zo heftig op mij reageert, ik vind het een beetje overdreven allemaal

Dat je gister strafpunten aan je broek had vind ik terecht. Net zoals 151/Talis en GJ ze ook kregen. Ik vind alleen die uitleg die je van Angkor kreeg zwaaaar over the top. Dat slaat nergens op.
Af en toe maak je harde opmerkingen maar over het algemeen ben je juist positief en vrolijk tegen andere prikkers.

mark61
02-06-04, 12:36
Geplaatst door Mark
Ik zie dat er weer wat leuks onder mijn naam staat, laat je toch niet zo kennen man....

Kan het infantieler?

Talisman
02-06-04, 12:37
Geplaatst door mark61
Does he now? He didn't go out with a bang either.

Nor did he go out with a ban.

Julien
02-06-04, 12:42
Geplaatst door Mark
ja doe ik zo ook ;)

ik weet trouwens niet waarom hij nou zo heftig op mij reageert, ik vind het een beetje overdreven allemaal

wat stond er dan? meestal kan ik wel lachen om je droge humor :hihi: je bent iig niet zo'n zuurpruim zoals sommigen hier (no names ;) )

mark61
02-06-04, 12:57
In ieder geval weer een levendige topic erbij. Ta en Ra mogen niet klagen.

850
02-06-04, 13:07
Geplaatst door mark61
In ieder geval weer een levendige topic erbij. Ta en Ra mogen niet klagen.

Tao heeft zowiezo niets te klagen want die is gister in de topic van Nard mooi de dans ontsprongen......

taouanza
02-06-04, 13:11
Geplaatst door 850
Tao heeft zowiezo niets te klagen want die is gister in de topic van Nard mooi de dans ontsprongen......

Zeg heb je nou een wraakabonnement genomen?
Zoja hoe lang isie nog geldig?:rolleyes:

850
02-06-04, 13:18
Geplaatst door taouanza
Zeg heb je nou een wraakabonnement genomen?
Zoja hoe lang isie nog geldig?:rolleyes:

Wraakabonnement? Wasdah?
Ik heb het er toch ook over gehad dat ik het terecht vindt dat Mark, GJ en 151 punten aan hun broek hebben gekregen. Ik heb het dus niet persoonlijk op jouw gemunt. No worries.

taouanza
02-06-04, 13:22
Geplaatst door 850
Wraakabonnement? Wasdah?
Ik heb het er toch ook over gehad dat ik het terecht vindt dat Mark, GJ en 151 punten aan hun broek hebben gekregen. Ik heb het dus niet persoonlijk op jouw gemunt. No worries.

Nou ik vond dat alleen GJ strafpunten verdiende.

850
02-06-04, 13:24
Geplaatst door taouanza
Nou ik vond dat alleen GJ strafpunten verdiende.

En die heeft ze ook gekregen............

taouanza
02-06-04, 13:26
Geplaatst door 850
En die heeft ze ook gekregen............

Ik hoop maar niet dat Mark ook weggaat zoals Lennart dan is het hier helemaal geen bal meer aan.

850
02-06-04, 13:29
Geplaatst door taouanza
Ik hoop maar niet dat Mark ook weggaat zoals Lennart dan is het hier helemaal geen bal meer aan.

Gelukkig is Mark uit heel wat beter hout gesneden dan lennart.

Trouwens, GJ en 151 laten zich ook nooit wegjagen door een paar strafpunten.

taouanza
02-06-04, 13:31
Geplaatst door 850
Gelukkig is Mark uit heel wat beter hout gesneden dan lennart.



Naw ze hebben allebei hun charmes. Ik vond Lennart best wel irritant tot hij weg ging.:hihi:


Trouwens, GJ en 151 laten zich ook nooit wegjagen door een paar strafpunten.

Onkruid vergaat niet he?:moe:

850
02-06-04, 13:41
Geplaatst door taouanza
Naw ze hebben allebei hun charmes. Ik vond Lennart best wel irritant tot hij weg ging.:hihi:

Onkruid vergaat niet he?:moe:

Ik denk dat jij GJ meer zal missen dan je beseft. Als ik zie met hoeveel energie jij je keer op keer weer op GJ's postings stort dan kan het niet anders of je hebt er (onbewust) plezier in.

taouanza
02-06-04, 13:47
Geplaatst door 850
Ik denk dat jij GJ meer zal missen dan je beseft. Als ik zie met hoeveel energie jij je keer op keer weer op GJ's postings stort dan kan het niet anders of je hebt er (onbewust) plezier in.

Ja soms is het leuk maar ben het onderhand wel een beetje zat.
Die vent is zo zelfingenomen dat hij dat niet eens door heeft.:moe:

850
02-06-04, 14:03
Geplaatst door taouanza
Ja soms is het leuk maar ben het onderhand wel een beetje zat.
Die vent is zo zelfingenomen dat hij dat niet eens door heeft.:moe:

Dan ga je er toch niet op in. Das toch simpel.
Bv. Joesoef kan mij niet uitstaan maar die negeert me dan ook al maanden. En zelf heb ik lennart een tijdlang genegeert.
Als jij je stoort aan GJ dan moet je gewoon niet reageren.
Zelf vind ik GJ een prima gast maar bij sommigen kweekt ie blijkbaar kwaad bloed.

taouanza
02-06-04, 14:14
Geplaatst door 850
Dan ga je er toch niet op in. Das toch simpel.
Bv. Joesoef kan mij niet uitstaan maar die negeert me dan ook al maanden. En zelf heb ik lennart een tijdlang genegeert.
Als jij je stoort aan GJ dan moet je gewoon niet reageren.
Zelf vind ik GJ een prima gast maar bij sommigen kweekt ie blijkbaar kwaad bloed.

Ja hij weet het allemaal prima te brengen.:rolleyes:

Mark
02-06-04, 14:17
Nou taouanza, mijn pogingen om bij iedereen in de smaak te vallen zijn dus niet helemaal gelukt.

Ik ga nog beter mijn best doen! Ik hou niet op tot Angkor mijn vriend is!

nard
02-06-04, 14:20
Hm, ik heb een boel gemist sinds gisteren. De discussie is stevig doorgegaan zie ik wel. Humor....

Ik heb zelfs gemist dat ik voor straf in de hoek heb moeten staan......

;)

Zwarte Schaap
02-06-04, 14:29
Geplaatst door Mark
Nou taouanza, mijn pogingen om bij iedereen in de smaak te vallen zijn dus niet helemaal gelukt.

Ik ga nog beter mijn best doen! Ik hou niet op tot Angkor mijn vriend is!

Heb je mij dan opgegeven?

Mark
02-06-04, 14:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je mij dan opgegeven?

natuurlijk niet! :)

Toen ik zag dat je gereageerd had moest ik er gelijk aan denken dat ik ook nog vriendjes met jou moet worden, twee mooie uitdagingen dus.

sienia
02-06-04, 14:34
Net als de prikkers van wsdb over de bbq, het gaat maar door....:D

taouanza
02-06-04, 14:35
Geplaatst door Mark
natuurlijk niet! :)

Toen ik zag dat je gereageerd had moest ik er gelijk aan denken dat ik ook nog vriendjes met jou moet worden, twee mooie uitdagingen dus.

That's the spirit!
Go Mark
Go Mark
Go Go
Go Mark :lole:



En nu ga ik terug naar Hadda :loens:

850
02-06-04, 14:40
Geplaatst door sienia
Net als de prikkers van wsdb over de bbq, het gaat maar door....:D

:zwaai: So what! Gun ons een pleziertje.
:D Klagen is fijn en doet geen pijn.

Mark
02-06-04, 14:46
Geplaatst door taouanza


En nu ga ik terug naar Hadda :loens:

wie is hadda? :verrassin

sienia
02-06-04, 14:46
Geplaatst door 850
:zwaai: So what! Gun ons een pleziertje.
:D Klagen is fijn en doet geen pijn.
Ik maak gewoon een vergelijking. :melig:
Niet zo heetgebakerd, voor je het weet heb je een ban ofzo...

taouanza
02-06-04, 14:54
Geplaatst door 850
:zwaai: So what! Gun ons een pleziertje.
:D Klagen is fijn en doet geen pijn.

Hoor dat dan?!
En dan altijd zeuren dat ik zo klaag. Jij jij jij jij klagerd jij!:mad:

850
02-06-04, 14:57
Geplaatst door sienia
Ik maak gewoon een vergelijking. :melig:
Niet zo heetgebakerd, voor je het weet heb je een ban ofzo...

:fuckit: Ik weet zeker dat we hier beter kunnen klagen dan op WSDB

chiloh
02-06-04, 14:59
Geplaatst door mark61
Tweede post en nu al gekke henkie.

ik weet niet wie de gekke henkie is maar om iemand na 2 posts al gek te verklaaren getuigt alleen hoe kortzichtige je intellect is.
mocht je aantal posts hetzelfed zijn als hier boven mag je wel trots zijn.

Zwarte Schaap
02-06-04, 15:01
Geplaatst door Mark
wie is hadda? :verrassin

Ik denk haar poes.

850
02-06-04, 15:02
Geplaatst door taouanza
Hoor dat dan?!
En dan altijd zeuren dat ik zo klaag. Jij jij jij jij klagerd jij!:mad:

:melig2: Jij bent de onverslaanbare Miss Klaagster van NVDD.
Met vlag en wimpel laat je alle concurrentie achter je.

taouanza
02-06-04, 15:05
Geplaatst door 850
:melig2: Jij bent de onverslaanbare Miss Klaagster van NVDD.
Met vlag en wimpel laat je alle concurrentie achter je.

Weetje hoeveel ik me moet inhouden door jou?!:mad:

Ik heb nu ook weer een gigantisch probleem van hier tot Tokyo waar ik God dankbaar voor ben.
De vriezer is propvol en ik heb geen idee wat ik moet maken.
Maar ja door jou kan ik daar niet meer over klagen. :fpuh:

sienia
02-06-04, 15:08
Geplaatst door 850
:fuckit: Ik weet zeker dat we hier beter kunnen klagen dan op WSDB

:o

T´is maar waar je beter in wil zijn.

echnaton
02-06-04, 15:12
Geplaatst door taouanza
Nou ik vond dat alleen GJ strafpunten verdiende. :fplet:

850
02-06-04, 15:14
Geplaatst door taouanza
Maar ja door jou kan ik daar niet meer over klagen. :fpuh:

:schok: En toch presteer je het om erover te klagen tijdens het klagen dat je er niet over kan klagen.
Dat soort vergevorderde klaag-technieken die je hier laat zien toont aan dat we hier te maken hebben met een professional die alle kneepjes van het vak moeiteloos uit de losse pols schudt.

Rob T
02-06-04, 15:15
Geplaatst door Mill
Ik had van iemand (ZS of Yehi of zo) gehoord dat kinderen automatisch naar de hemel gaan, en martelaars ook (islamitische dan he). Toen een Palestijn een bus met veel kinderen opblies vond ik het frappant dat ze tegelijkertijd in de hemel zouden arriveren, en gebruikte daarbij te grove bewoordingen, kennelijk.

Die andere 8 punten kan ik me niet meer herinneren.
In dat soort gevallen komt inderdaad de hypocrisie van beheer om de hoek kijken. Hetzelfde als dat je strafpunten krijgt wanneer je in een natuurgeweld topic vraagt of moslims erin geloven dat het een straf van Allah is, wanneer het in een islamitisch land plaatsvindt dan. Laatst werd Amerika getroffen door een flinke orkaan en dan mag je zelfs ronduit zeggen dat het een welverdiende straf van Allah is.

850
02-06-04, 15:16
Geplaatst door sienia
:o

T´is maar waar je beter in wil zijn.

:blowen: Ach, WSDB blinkt weer uit in nietszeggende-gebakken-lucht-postings.
Zo hebben beiden forums allebei hun gouden eieren

taouanza
02-06-04, 15:17
Geplaatst door 850
:schok: En toch presteer je het om erover te klagen tijdens het klagen dat je er niet over kan klagen.
Dat soort vergevorderde klaag-technieken die je hier laat zien toont aan dat we hier te maken hebben met een professional die alle kneepjes van het vak moeiteloos uit de losse pols schudt.

Hmmm
Maar ff serieus dus als ik ergens kritiek op heb ben ik aan het klagen?
Hoe dat zo?

taouanza
02-06-04, 15:18
Geplaatst door 850
:blowen: Ach, WSDB blinkt weer uit in nietszeggende-gebakken-lucht-postings.


*proest*

Daar doen ze dat tenminste nog bewust maar hier doen ze het ook alleen denken ze nog wat boeiends te melden.:hihi:

sienia
02-06-04, 15:22
Geplaatst door 850
:blowen: Ach, WSDB blinkt weer uit in nietszeggende-gebakken-lucht-postings.
Zo hebben beiden forums allebei hun gouden eieren

Kut, die kan ik in mn zak steken.

Nee T, kritiek niet verwarren met klagen. Toen je terug kwam van vakantie was je aan het klagen, toen je je huis aan het herinrichten was, toen je gordijnen ging naaien, toen......

:lekpuh:

850
02-06-04, 15:22
Geplaatst door taouanza
Hmmm
Maar ff serieus dus als ik ergens kritiek op heb ben ik aan het klagen?
Hoe dat zo?

Er zit een verschil tussen klagen/zeuren en ergens kritiek op hebben

taouanza
02-06-04, 15:24
Geplaatst door sienia
Kut, die kan ik in mn zak steken.

Nee T, kritiek niet verwarren met klagen. Toen je terug kwam van vakantie was je aan het klagen, toen je je huis aan het herinrichten was, toen je gordijnen ging naaien, toen......

:lekpuh:

:haha: :haha:

Nee maar daar heeft hij het niet over hoor. Hij begon tegen me te zeuren toen ik kritiek had op de bezuingingen.

Zwarte Schaap
02-06-04, 15:24
Geplaatst door 850
Er zit een verschil tussen klagen/zeuren en ergens kritiek op hebben

Om je eerlijk te zeggen vind ik jou samen met onze franse keffertje de kampioen zeurders.

Zwarte Schaap
02-06-04, 15:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk haar poes.

Zit ik goed of zit ik ernaast?

850
02-06-04, 15:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om je eerlijk te zeggen vind ik jou samen met onze franse keffertje de kampioen zeurders.

:blowen: Ik schreef toch dat klagen fijn is slimpie.

850
02-06-04, 15:29
Geplaatst door taouanza
:haha: :haha:

Hij begon tegen me te zeuren toen ik kritiek had op de bezuingingen.

Bezuinigingen?? Wablief?

Zwarte Schaap
02-06-04, 15:30
Geplaatst door 850
:blowen: Ik schreef toch dat klagen fijn is slimpie.

Bij mij staat klagen niet gelijk aan zeuren.

taouanza
02-06-04, 15:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zit ik goed of zit ik ernaast?

Je zit kilometers ver.:hihi:
Ik ben allergisch voor katten.

taouanza
02-06-04, 15:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om je eerlijk te zeggen vind ik jou samen met onze franse keffertje de kampioen zeurders.

:haha:
Maar Julien is nog jong dat kan je hem niet kwalijk nemen.

850
02-06-04, 15:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij mij staat klagen niet gelijk aan zeuren.

Dat komt omdat jij over zo'n beetje alles wat los en vast zit in t westen loopt te klagen maar spiegeltje spiegeltje aan de wand vertelt jou dat dat niet gelijk staat aan zeuren.

Julien
02-06-04, 15:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om je eerlijk te zeggen vind ik jou samen met onze franse keffertje de kampioen zeurders.

liever een zeurder dan een hypocriet die door iedereen uitgekotst wordt :D

taouanza
02-06-04, 15:36
Geplaatst door 850
Dat komt omdat jij over zo'n beetje alles wat los en vast zit in t westen loopt te klagen maar spiegeltje spiegeltje aan de wand vertelt jou dat dat niet gelijk staat aan zeuren.

|Ach hou toch op! Je ziet je ze3ma al maanden te irriteren aan mijn geklaag maar als jij het doet dan is klagen opeens fijn.:rolleyes:

taouanza
02-06-04, 15:37
Geplaatst door Julien
liever een zeurder dan een hypocriet die door iedereen uitgekotst wordt :D

Uitgekotst?
We zijn bezig om een fanclub op te richten.:hihi:

Julien
02-06-04, 15:39
heerlijk zo'n afZEIK-topic trouwens :p

850
02-06-04, 15:43
Geplaatst door taouanza
|Ach hou toch op! Je ziet je ze3ma al maanden te irriteren aan mijn geklaag maar als jij het doet dan is klagen opeens fijn.:rolleyes:

Er is een verschil in de mate waarin. Ik heb nooit ontkend dat ik niet klaag of er niet van hou maar het valt me op dat jij wel érg veel klaagt.
Overigens heb ik ook geschreven dat ik behalve jouw geklaag, jou ook een lieve prikker vindt.
Maar dat zal je wel weer vergeten zijn......

850
02-06-04, 15:47
Geplaatst door Julien
liever een zeurder dan een hypocriet die door iedereen uitgekotst wordt :D

Zoals GJ al terecht schreef heeft ZS gewapend beton voor zn koppie. Dat de schijnheiligheid eraf druipt moeten we maar op de koop toe nemen. Voor de rest kan het best een leuk schapie zijn.
Dat ie met alles en iedereen in de clinch ligt is juist wat ie wil. Hij is in zn element wanneer hij veel tegenwerking krijgt.
Tis een eenling die vaart op de golven vd tegenstroom.

Zwarte Schaap
02-06-04, 15:57
Geplaatst door Julien
liever een zeurder dan een hypocriet die door iedereen uitgekotst wordt :D

Ik daag je uit om maar één post van mij te quoten waaruit mijn hypcorisie blijkt.

taouanza
02-06-04, 16:05
Geplaatst door 850
Er is een verschil in de mate waarin. Ik heb nooit ontkend dat ik niet klaag of er niet van hou maar het valt me op dat jij wel érg veel klaagt.
Overigens heb ik ook geschreven dat ik behalve jouw geklaag, jou ook een lieve prikker vindt.
Maar dat zal je wel weer vergeten zijn......

Nee dat ben ik niet vergeten........

taouanza
02-06-04, 16:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik daag je uit om maar één post van mij te quoten waaruit mijn hypcorisie blijkt.


:zegniets:

nl-x
02-06-04, 16:09
Geplaatst door Julien
heerlijk zo'n afZEIK-topic trouwens :p
Jah, maar wat jullie niet weten is dat ik er technisch voor heb gezorgd dat jullie de enigen zijn die m kunnen zien en lezen :stout:

Mill
02-06-04, 16:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik daag je uit om maar één post van mij te quoten waaruit mijn hypcorisie blijkt.

Da's net zo moeilijk als een post van Veerapen quoten met het woord Pisraël erin.

Talisman
02-06-04, 16:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik daag je uit om maar één post van mij te quoten waaruit mijn hypcorisie blijkt.

Zolang de wereld er niet uitziet zoals in jouw tunnelvisie, is die wereld schijnheilig en hypocriet.
Guess what. Op een dag word je wakker en heb jij je zin. Dan leeft dus iedereen in een hel. Inclusief jij, want dan heb je niks meer om over te zaniken en tegenaan te trappen. En wat moet je dan, Schaap.

Mark
02-06-04, 16:27
Geplaatst door nl-x
Jah, maar wat jullie niet weten is dat ik er technisch voor heb gezorgd dat jullie de enigen zijn die m kunnen zien en lezen :stout:

:haha:

Joesoef
02-06-04, 16:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik daag je uit om maar één post van mij te quoten waaruit mijn hypcorisie blijkt.


ZS begint humor te krijgen, hij is vast verliefd :hihi: .

taouanza
02-06-04, 16:50
Geplaatst door Talisman
Zolang de wereld er niet uitziet zoals in jouw tunnelvisie, is die wereld schijnheilig en hypocriet.
Guess what. Op een dag word je wakker en heb jij je zin. Dan leeft dus iedereen in een hel. Inclusief jij, want dan heb je niks meer om over te zaniken en tegenaan te trappen. En wat moet je dan, Schaap.

Wat jij de hele tijd doet.:haha:

Zwarte Schaap
02-06-04, 16:53
Bij deze daag ik ook de andere keffertjes uit om middels een quote van mij te bewijzen dat ik hypocriet ben.

echnaton
02-06-04, 17:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij deze daag ik ook de andere keffertjes uit om middels een quote van mij te bewijzen dat ik hypocriet ben.

Als niemand daar op ingaat, maak je daar dan uit op dat je niet schijnheilig bent?

850
02-06-04, 17:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij deze daag ik ook de andere keffertjes uit om middels een quote van mij te bewijzen dat ik hypocriet ben.

Om me tot deze topic te beperken:

Volkomen onterecht.

Je gedraagt je in deze quote als een heilig boontje, wat huichelachtig is en dus ook hypocriet omdat jezelf ook wel doorhebt dat jouw provocerende opmerking als dat het om een allochtoon of een moslim zou gaan een doortrapte opmerking was in de topic van Nard.

taouanza
02-06-04, 17:41
Geplaatst door echnaton
Als niemand daar op ingaat, maak je daar dan uit op dat je niet schijnheilig bent?

zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Als er niemand op je onzin reageert denk jij ook dat je ze hebt klemgeluld.:rolleyes:

Zwarte Schaap
02-06-04, 17:48
Geplaatst door echnaton
Als niemand daar op ingaat, maak je daar dan uit op dat je niet schijnheilig bent?

Nee, ik maak er uit op dat wie niet -reageert geen keffertje is.

Zwarte Schaap
02-06-04, 17:56
Geplaatst door 850
Om me tot deze topic te beperken:

Volkomen onterecht.

Je gedraagt je in deze quote als een heilig boontje, wat huichelachtig is en dus ook hypocriet omdat jezelf ook wel doorhebt dat jouw provocerende opmerking als dat het om een allochtoon of een moslim zou gaan een doortrapte opmerking was in de topic van Nard.

1) Dat ik me zou gedragen als een heilig boontje is een subjectieve mening.
2) Ik heb geen provocerende opmerking gemaakt.
3) Het was geen doortrapte(=kwaadaardig) opmerking (In feite was er geen verschil tussen mijn opmerking en die van Tomas).

Kortom een subjectieve interpretatie van een zeurpiet wat niet op feiten is gebasseerd.

Tomas
02-06-04, 18:03
Is de etniciteit nou eindelijk al 's bekend van die 3-voudige moord, of hoe zit dat?

850
02-06-04, 18:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij deze daag ik ook de andere keffertjes uit om middels een quote van mij te bewijzen dat ik hypocriet ben.

Om me tot deze topic te beperken:


Nee, ik maak er uit op dat wie niet -reageert geen keffertje is.


Dus als iemand er níet op in gaat is diegene ook geen keffertje terwijl je daarvoor juist de keffertjes uitdaagde om er wél op in te gaan. Maar dat deed je dus alleen maar om diegene die erop ingaan in de val te laten lokken. Je was dus niet oprecht in je bedoelingen en je hebt dus valse intenties gehad met jouw uitdaging. En zoals je weet valt dit ook onder hypocrisie

:duim: Je bent goed op dreef.

850
02-06-04, 18:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) kwijl kwijl kwijl
2) :schreeuw:
3) kwijl kwijl
Nee hoor echt niet. Ik ben niet hypocriet.
:schreeuw: kwijl kwijl



Stil maar Schapie. Stil maar.

Zwarte Schaap
02-06-04, 18:15
Geplaatst door 850
Om me tot deze topic te beperken:


Nee, ik maak er uit op dat wie niet -reageert geen keffertje is.


Dus als iemand er níet op in gaat is diegene ook geen keffertje terwijl je daarvoor juist de keffertjes uitdaagde om er wél op in te gaan. Maar dat deed je dus alleen maar om diegene die erop ingaan in de val te laten lokken. Je was dus niet oprecht in je bedoelingen en je hebt dus valse intenties gehad met jouw uitdaging. En zoals je weet valt dit ook onder hypocrisie

:duim: Je bent goed op dreef.

Nee fout, ik wilde benadrukken dat echnaton en jij keffertjes zijn. :corcky:

Talisman
02-06-04, 18:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee fout, ik wilde benadrukken dat echnaton en jij keffertjes zijn. :corcky: ]

En dat lukte niet. En nu?

Zwarte Schaap
02-06-04, 18:20
Geplaatst door Talisman
Kef....kef...kef

Waarom denk je dat 850 reageerde dan?

850
02-06-04, 18:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom denk je dat 850 reageerde dan?

Om tot 2x aan toe te tonen dat je een schijnheilig hypocriet ventje bent.

Zwarte Schaap
02-06-04, 18:43
Geplaatst door 850
Om tot 2x aan te tonen dat je een schijnheilig hypocriet ventje bent.

Dat is wat jij ervan maakt.

850
02-06-04, 18:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is wat jij ervan maakt.

Yep

Talisman
02-06-04, 18:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe wist je eigenlijk dat ik gay was?

Dat was niet zo moeilijk te raden, Schaap.

echnaton
02-06-04, 19:16
Geplaatst door taouanza
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Als er niemand op je onzin reageert denk jij ook dat je ze hebt klemgeluld.:rolleyes:

Ik had een snedig antwoord bedacht maar plotseling durf ik het niet meer te zeggen...

mvitlongue
02-06-04, 22:30
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Met een T. :cheefbek:
(lekker belangrijk)

850
02-06-04, 22:54
Geplaatst door echnaton
Ik had een snedig antwoord bedacht maar plotseling durf ik het niet meer te zeggen...

Komkom.....nu niet gaan inhouden. Gooi t eruit........

Orakel
02-06-04, 23:11
Geplaatst door chiloh
ik weet niet wie de gekke henkie is maar om iemand na 2 posts al gek te verklaaren getuigt alleen hoe kortzichtige je intellect is.
mocht je aantal posts hetzelfed zijn als hier boven mag je wel trots zijn.

Niks van an trekken, da's onze dorpsgek. Al die postings van 'm gaan nergens over, die vervelende vent.
We hebben wel es geprobeerd hem en Maarten en Ron in een topic te lokken, dan de hele handel in beton te gieten en daarna gelijk de Batavieren de Rijn af te laten drijven.
Als jij nu es een topic opent met een fakebericht waarin Marokko Israel de oorlog verklaart en Turkije dan Israel steunt.
Als we mazzel hebben, strikken we Jaja en Gait ook in die topic en kennen wij fijn gaan barbieknoeien.

850
02-06-04, 23:15
Geplaatst door Orakel
Niks van an trekken, da's onze dorpsgek. Al die postings van 'm gaan nergens over, die vervelende vent.
We hebben wel es geprobeerd hem en Maarten en Ron in een topic te lokken, dan de hele handel in beton te gieten en daarna gelijk de Batavieren de Rijn af te laten drijven.


:loog: :( Pardon?

mark61
02-06-04, 23:28
Geplaatst door Tomas
Is de etniciteit nou eindelijk al 's bekend van die 3-voudige moord, of hoe zit dat?

Hollands.

mark61
02-06-04, 23:30
Geplaatst door Orakel
Niks van an trekken, da's onze dorpsgek. Al die postings van 'm gaan nergens over, die vervelende vent.
We hebben wel es geprobeerd hem en Maarten en Ron in een topic te lokken, dan de hele handel in beton te gieten en daarna gelijk de Batavieren de Rijn af te laten drijven.

:hihi: op zoek naar de twaalf stammen van Israel die naar verluidt zich op verlaten booreilanden op de Noordzee schuilhouden. We'll get those bastards!

Ron Haleber
03-06-04, 02:50
Geplaatst door mark61
:hihi: op zoek naar de twaalf stammen van Israel die naar verluidt zich op verlaten booreilanden op de Noordzee schuilhouden. We'll get those bastards!

Ik heb deze posting en url naar Maarten doorgemaild met "Wakker worden! Dit roept om eerwraak". Op dit uur van de nacht maakt onze vampier zijn pootjes nog wel los van het plafond waar hij aan hangt -om ff maroc.nl binnen te fladderen! :huil2:

Maarten
03-06-04, 03:55
Geplaatst door Orakel

We hebben wel es geprobeerd hem en Maarten en Ron in een topic te lokken, dan de hele handel in beton te gieten en daarna gelijk de Batavieren de Rijn af te laten drijven.


Hier ben ik !!! :D

































Reken er maar op, dat ik onderweg m'n argumenten als volgt wat kracht ga verlenen:





























http://members.easyspace.com/helechosa/he-stuwdam.jpg







Daar dachten we 200.000 servers op de kunnen draaien voor de NvdD-extensie...







Daarna snel door naar de 12 stammen, om te vragen hoe je dat dóet, zo'n hek om Overijssel!...

Tomas
03-06-04, 15:50
Geplaatst door mark61
Hollands.

Dus?

mark61
03-06-04, 16:05
Geplaatst door Tomas
Dus?

Dus niks. Jij vraagt, wij antwoorden.

Tomas
03-06-04, 16:21
Geplaatst door mark61
Dus niks. Jij vraagt, wij antwoorden.

Dat was toch alleen maar bedoeld om te provoceren.

Vond ik wel leuk zo even tussen de schijnheilige verontwaardiging.

mark61
03-06-04, 16:59
Geplaatst door Tomas
Dat was toch alleen maar bedoeld om te provoceren.

Vond ik wel leuk zo even tussen de schijnheilige verontwaardiging.

Dat begrijp ik, maar helaas trapt niemand erin.

Goodnight
03-06-04, 17:14
Waar gaat dit over?
Jullie krijgen het zelfs voor elkaar om elkaar zwart te zitten maken boven het hoofd van drie vermoorde kindjes.


Bleeeeeeeeeeeehh!!!

Tomas
03-06-04, 17:40
Geplaatst door Mark
Normaal gebeurt het over het hoofd van duizenden vermoorde kinderen

Laat het M-O conflict er nou voor een keertje buiten, ja?

echnaton
03-06-04, 21:32
Geplaatst door Goodnight
Waar gaat dit over?
Jullie krijgen het zelfs voor elkaar om elkaar zwart te zitten maken boven het hoofd van drie vermoorde kindjes.


Bleeeeeeeeeeeehh!!!

Als het zo doorgaat zien we Goodnight hier helemaal niet meer.

Julien
03-06-04, 23:38
Geplaatst door Mark
Normaal gebeurt het over het hoofd van duizenden vermoorde kinderen

:D heheheh erg scherp ;)

nard
04-06-04, 08:50
Geplaatst door Goodnight
Waar gaat dit over?
Jullie krijgen het zelfs voor elkaar om elkaar zwart te zitten maken boven het hoofd van drie vermoorde kindjes.


Bleeeeeeeeeeeehh!!!


Amen!!!!!





Toch kan je klessen wat je wilt, maar ik heb van de vroegtijdig beëindigde 3-kinderen-topic en deze draad in het verlengde bijzonder veel geleerd.
Ik geniet van de reactiepatronen van bepaalde mensen.
Doorgaan tot het putje en daarna mooi-weer spelen.

Mark
04-06-04, 08:52
Geplaatst door Tomas
Laat het M-O conflict er nou voor een keertje buiten, ja?

Er zijn veel ergere conflicten dan het midden-oosten conflict.

Mark
04-06-04, 08:53
Geplaatst door echnaton
Als het zo doorgaat zien we Goodnight hier helemaal niet meer.

Ik hoop het niet :(

Goodnight
04-06-04, 09:18
Nou aangezien mijn baantje op de tocht staat, ben ik me aan het transformeren tot een voorbeeldige anti prikker.

Mark
04-06-04, 09:23
Geplaatst door Goodnight
Nou aangezien mijn baantje op de tocht staat, ben ik me aan het transformeren tot een voorbeeldige anti prikker.

en net nu je zo'n mooi getal aan priksels hebt ;)

TonH
04-06-04, 09:56
Geplaatst door Mark
en net nu je zo'n mooi getal aan priksels hebt ;)

Hoi Mark,

Kriebelen die maden in je bovenkamer? :confused: (Hoeveel strafpunten zou iemand die zo'n opmerking maakt nu verdienen?)

't Is hier wel gezellie geweest over de Pinksteren, niet? Volgend jaar blijf ik maar thuis. :p

TonH
04-06-04, 09:58
Geplaatst door Talisman
Zeg dat wel. Tis allesbehalve nobel, dit :ego:

Staat je leuk, dat vlagje... :zwaai:

Mark
04-06-04, 10:00
Geplaatst door TonH
Hoi Mark,

Kriebelen die maden in je bovenkamer? :confused: (Hoeveel strafpunten zou iemand die zo'n opmerking maakt nu verdienen?)

't Is hier wel gezellie geweest over de Pinksteren, niet? Volgend jaar blijf ik maar thuis. :p

ja het was hier reuze leuk, het is altijd fijn om terechte opbouwende kritiek te krijgen.

TonH
04-06-04, 10:07
Geplaatst door Mark
ja het was hier reuze leuk, het is altijd fijn om terechte opbouwende kritiek te krijgen.

Charmecampagnetje al begonnen zie ik :fplayer:

Staat die infame topic nog ergens? :roker:

Mark
04-06-04, 10:11
Geplaatst door TonH
Charmecampagnetje al begonnen zie ik :fplayer:

Staat die infame topic nog ergens? :roker:

ehhh geen idee het ging over die moeder die haar drie kinderen had vermoordt

echnaton
04-06-04, 10:32
Geplaatst door TonH
Charmecampagnetje al begonnen zie ik :fplayer:

Staat die infame topic nog ergens? :roker:

Zoek hem maar niet op. Bijna alle controversiele uitspraken zijn er uit weggestreept.

taouanza
04-06-04, 10:35
Geplaatst door Mark
ja het was hier reuze leuk, het is altijd fijn om terechte opbouwende kritiek te krijgen.

:haha:

Goodnight
04-06-04, 10:37
verlangen jullie ook niet naar een echte zomer?
Ik word een beetje iebelig van dit weer.
Mijn ogen prikken en ik zie er oververmoeid uit.

helemaal niet het beeld wat je hebt van de zomer.

Mark
04-06-04, 10:38
Geplaatst door Goodnight
verlangen jullie ook niet naar een echte zomer?
Ik word een beetje iebelig van dit weer.
Mijn ogen prikken en ik zie er oververmoeid uit.

helemaal niet het beeld wat je hebt van de zomer.

Misschien doet het je goed te weten dat ik vanaf zondag onder een Afrikaans zonnetje zit :)

mark61
04-06-04, 10:38
Geplaatst door Goodnight
verlangen jullie ook niet naar een echte zomer?
Ik word een beetje iebelig van dit weer.
Mijn ogen prikken en ik zie er oververmoeid uit.

helemaal niet het beeld wat je hebt van de zomer.

Sorry to inform you, dit IS een echte hollandse zomer.

TonH
04-06-04, 10:45
Geplaatst door echnaton
Zoek hem maar niet op. Bijna alle controversiele uitspraken zijn er uit weggestreept.

'k Heb 'm net uit :roker:

't Was wat puzzelen. Gelukkig zijn er mods die de citaten in de replies niet wissen :D

Vooral de 'wonderbaarlijke-zonder-strafpunten-verdwijning' van die ZS-post kostte me wat tijd. Maar dat zal wel aan de Westeuropese cultuur liggen. :moe:

TonH
04-06-04, 10:47
Geplaatst door mark61
Sorry to inform you, dit IS een echte hollandse zomer.

:lol: :moe: :brozac: :dood:

mark61
04-06-04, 10:52
Geplaatst door TonH
:lol: :moe: :brozac: :dood:

Tja waarom ben je dan ook teruggekomen? Apo tin Hellada, of waar je ook uithing.

Goodnight
04-06-04, 11:10
Geplaatst door Mark
Misschien doet het je goed te weten dat ik vanaf zondag onder een Afrikaans zonnetje zit :)


:fuckit2:





dit is nu al de derde keer dat je op vakantie gaat sinds ik hier in november begonnen ben met prikken!

Goodnight
04-06-04, 11:12
Geplaatst door mark61
Sorry to inform you, dit IS een echte hollandse zomer.


Kmerk ut..... :moe:

TonH
04-06-04, 11:15
Geplaatst door mark61
Tja waarom ben je dan ook teruggekomen? Apo tin Hellada, of waar je ook uithing.

Schouwe-Duiveland, om precies te zijn, met op zondag een échte Hollandse zomer. Zo'n dag verklaart veel waarom het in Nederland inmiddels zo'n godsgeklaagde puinzooi is. Wie wil hier nu wonen!

Misschien dat men daarom elkaar het licht in de ogen niet gunt en elkaar de tent uit aan het assimileren is.

:zwaai:

BTW
-Ik ben vóór de toedreding van Turkije tot de EG
-Kolonelsregime viel in 1974
-Een Grieks dorp is zeer wel van een Turks dorp te onderscheiden (het ontbreken van een minaret is een weggevertje)
-De Grieks-orthodoxe kerk is zojuist gered door de regering. Dat is inmenging van de overheid in kerkzaken, maar duidt er ook op dat de invloed andersom tanende is.
-De orhodoxe kerk kent haar eigen taal niet. Ze denken dat xenofobie het woord voor hotel of gastvrijheid (xenodochio) is :D

En ik weet niet meer wie beweerde dat de EG die ingewandentroep uit Turkije verboden zou hebben, waarop gemeld werd dat in Schotland e.e.a. nog gewoon genuttigd word, maar in Griekenland eet men ook nog altijd gewoon Kokoretsi (mits door je moeder klaargemaakt, want dan weet je tenminste dat de darmen goed zijn schoongemaakt) :kotsen:

mark61
04-06-04, 11:18
Geplaatst door Goodnight
Kmerk ut..... :moe:

Walgelijk.

mark61
04-06-04, 11:22
Geplaatst door TonH
Schouwe-Duiveland, om precies te zijn, met op zondag een échte Hollandse zomer. Zo'n dag verklaart veel waarom het in Nederland inmiddels zo'n godsgeklaagde puinzooi is. Wie wil hier nu wonen!

Walchelijk.

BTW
-Ik ben vóór de toedreding van Turkije tot de EG

Joepie!

-Kolonelsregime viel in 1974

Juist. Das 7 jaar voor toetreding.

-Een Grieks dorp is zeer wel van een Turks dorp te onderscheiden (het ontbreken van een minaret is een weggevertje)

Als je nou ff die vermomde raketsilo's wegdenkt.

-De Grieks-orthodoxe kerk is zojuist gered door de regering. Dat is inmenging van de overheid in kerkzaken, maar duidt er ook op dat de invloed andersom tanende is.

Gelukkig maar.

-De orthodoxe kerk kent haar eigen taal niet. Ze denken dat xenofobie het woord voor hotel of gastvrijheid (xenodochio) is :D

Komt dat door katarevousa <> dimotiki?

En ik weet niet meer wie beweerde dat de EG die ingewandentroep uit Turkije verboden zou hebben,... want dan weet je tenminste dat de darmen goed zijn schoongemaakt) :kotsen:

Kan heel lekker zijn. In TR in McDonaldsachtige tenten.

Mark
04-06-04, 11:58
Geplaatst door Goodnight
:fuckit2:





dit is nu al de derde keer dat je op vakantie gaat sinds ik hier in november begonnen ben met prikken!

dit is geen vakantie maar werk :)

TonH
04-06-04, 12:45
Geplaatst door Mark
dit is geen vakantie maar werk :)

Prettige werkantie toegewenst :zwaai:

TonH
04-06-04, 12:59
Geplaatst door mark61
Walchelijk.

Efgaristó


Joepie!

Dacht wel dat je dat leuk zou vinden.


Juist. Das 7 jaar voor toetreding.

Zegt niks! Met haar millennia-oude democtratische tradities was Ellada natuurlijk onmisbaar in de EU.


Als je nou ff die vermomde raketsilo's wegdenkt.

In Griekenland of Turkije?!


Gelukkig maar.

Daar meen je geen barst van :ego:


Komt dat door katarevousa <> dimotiki?

Taalhervormingen zijn de bron voor veel kwaad! Vraag maar aan ZS mbt het Turks :D


Kan heel lekker zijn. In TR in McDonaldsachtige tenten.

I rest my case :kotsen:

Rabi'ah.
04-06-04, 13:09
Geplaatst door Mark
we kregen allebei 8 punten, zij had er al 24 dus....

ik was gewoon even pissig door de opmerkingen die ik las, ok misschien geen schoonheidsprijs waard, maar er worden genoeg opmerkingen geplaatst bij onderwerpen die voor anderen misschien net zo kwetsend zijn en daar worden geen punten voor uitgedeeld. Beheer mag sommige mensen gewoon niet en die krijgen punten.

Ach, dat Beheer is gewoon superselectief en partijdig, trek het je dus maar niet aan. :moe:
Ik plaatste een tijd terug een link naar monotheist.nl, en dat kwam me ook op 8 strafpunten van Rincoonie te staan. :moe:
Reden: reclame is verboden. :rolleyes:

Prangende vraag: Waarom blijven alle links naar andere websites wel staan? :confused:

Ach nee laat maar........ik denk dat ik het antwoord al weet. :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Ron Haleber
04-06-04, 13:31
Geplaatst door Rabi'ah.
Ach, dat Beheer is gewoon superselectief en partijdig, trek het je dus maar niet aan. :moe:
Ik plaatste een tijd terug een link naar monotheist.nl, en dat kwam me ook op 8 strafpunten van Rincoonie te staan. :moe:
Reden: reclame is verboden. :rolleyes:

Prangende vraag: Waarom blijven alle links naar andere websites wel staan? :confused:

Ach nee laat maar........ik denk dat ik het antwoord al weet. :moe:

Groetjes,

Rabiah.


Rabi'ah als ik behoefte heb aan prikken vind je me wel terug op die website van jou!

Ik had zojuist dit debat met x-nl:


quote:
Geplaatst door nl-x
Wat zijn jullie toch een stelletje huilebalkjes geworden hier zeg :/ "Boehoe, ik heb een strafpunt..."


Nl-x, dat moet jij zeggen. Ik heb me echt op het topic over Ayaan erg moeten inhouden over jouw toch wel duidelijk sexistische reacties... Als je het niet gelooft, lees ze nog maar eens na! En ik was heus niet de enige die me eraan stoorde!

Als je dat als ex-mod heel normaal vindt om onze moslima's mee toe te spreken op een bloed serieus topic waar het over een belangrijk item uit onze Nederlandse politiek gaat, dan moeten jullie op een flop-topic als dit toch niet verwachten dat we enkel maar Van Dale gaan citeren...


En wat racisme is en waar de buitenwereld op let - als de serieuze oproepen tot jihad -, dat is toch heel iets anders.

Voorzover ik me herinnerde, veroorloofde ook jij je een grapje over zaaddonatie - mijn grapje had dus een heel reëele achtergrond en was zeker niet racistisch maar serieus bedoeld. Jij zei toch dat je tot die actie overging bij euro 500?


quote:
Geplaatst door mark61
opzoeken - Oh en 'sexistisch', 'hypocriet' en 'racistisch'.

---------------------------

Ik heb onze Lennart geschreven:

Lennart, het wordt hoog tijd dat ik je goede voorbeeld ga volgen!

Laat NVDD maar leeglopen als er geen grapje meer afkan...

--------------------------

Rabi'ah, groetjes Ron :staart:

nl-x
04-06-04, 14:09
Bla bla bla.

Als je je er toen aan stoorde moest je het toen maar aanstippen.

Je kan wel nu ineens alles gaan zoeken wat ik ooit gezegd heb, maar daar schiet je niets mee op. Ik ben achteraf toch niet de persoon geweest die je strafpunten heeft gegeven. Sterker nog... Ik weet niet eens wat je hebt gezegd waarvoor je die punten hebt gekregen.

Het enige was ik nu zeg is dat er te veel gezeik komt uit het uitdelen van strafpunten. En dat stoort me. Het is nou eenmaal een systeem dat hier wordt gehanteerd... En dan kan je niet er alsmaal blij mee zijn; en dan op het moment dat je 1 puntje krijgt toebedeeld, gaan janken dat het systeem zo zuigt, niemand hier is zó belangrijk dat er andere regels voor hem gaan gelden.



ps. Wat is er sexistisch aan het vragen voor €500 voor mn kwalitatief hoogstaand product? En wat Ayaan betreft heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.

850
04-06-04, 14:16
Geplaatst door Ron Haleber
Ik heb onze Lennart geschreven:

Lennart, het wordt hoog tijd dat ik je goede voorbeeld ga volgen!

Laat NVDD maar leeglopen als er geen grapje meer afkan...


:zwaai: Daa-aag! :melig2:

Ron Haleber
04-06-04, 15:02
Geplaatst door nl-x



ps. Wat is er sexistisch aan het vragen voor €500 voor mn kwalitatief hoogstaand product?

Daar maakte ik nu juist in de lijn van de topics van ZS een grapje over:

Wat deed ik daar anders dan jullie mocroboys de hemel inprijzen "als behoud voor het genetisch hoogwaardig materiaal van ons Vaderland?" Is het nog niet goed!

En dat bij de definitie van een "sloerie" hoort "dat die jullie van dat nuttige werk afhoudt", dat spreekt toch vanzelf!

Dat was nou het hele verhaal. En daarom noemen jullie me "racistisch"? kom nou!