PDA

Bekijk Volledige Versie : De beste ... (verbeterd)



nl-x
01-06-04, 23:27
De beste aflevering van Seinfeld! :

width='400' height='350'
(Dubbelklik voor fullscreen!)
(Ong 16 MB. Alleen aangeraden voor kabel/adsl/dubbel-isdn. Streamt, dus even laten bufferen.)

Sih@m
01-06-04, 23:31
Haahaha die was leuk. Smoepie hoe komen ze erop..? :D..

Sih@m.

Ron Haleber
02-06-04, 01:05
nl-x hoe zet je zo'n video op het web? Je gebruikt op een bepaalde manier shockwave-flash...???

<embed src="/tijdelijk/SoupNazi.wmv" type="application/x-shockwave-flash" width='400' height='350'></embed><br />
<b><font size="1">(Dubbelklik voor fullscreen!)</font> </b> <br />
<font size="1">(Ong 16 MB. Alleen aangeraden voor kabel/adsl

nl-x
02-06-04, 09:54
Ik voer m gewoon als flash in. Internet Explorer is daarna slim genoeg om te ontdekken dat het toch beter Media Player kan gebruiken...

Ron Haleber
02-06-04, 10:29
Geplaatst door nl-x
Ik voer m gewoon als flash in. Internet Explorer is daarna slim genoeg om te ontdekken dat het toch beter Media Player kan gebruiken...

Ik probeer ook korte stukjes video op m'n site te zetten maar dat lukt me niet, vandaar...

De admin had indertijd het plan om maroc.nl ook voor video te openen - ook vandaar mijn vraag... Jij blijkt hier op een map "tijdelijk" je Seinsfeld te hebben gezet.

Het blijft voor mij volstrekt acadabra, maar ik weet nu wel dat ik het in de hoek van 'flash' zal moeten gaan zoeken...

Alien1375
02-06-04, 11:33
Mwah, was wel aardig....

Maar de eerste drie series van Absolutely Fabulous zijn veel beter dan deze matige comedieserie..... :lachu:

nl-x
02-06-04, 16:07
Geplaatst door Ron Haleber
Ik probeer ook korte stukjes video op m'n site te zetten maar dat lukt me niet, vandaar...

De admin had indertijd het plan om maroc.nl ook voor video te openen - ook vandaar mijn vraag... Jij blijkt hier op een map "tijdelijk" je Seinsfeld te hebben gezet.

Het blijft voor mij volstrekt acadabra, maar ik weet nu wel dat ik het in de hoek van 'flash' zal moeten gaan zoeken...

Nee, je moet zoeken in de richting van embedding.
gewoon &lt;embed src='bestandsnaam' width='xxx' height='xxx'> is een quick&dirty manier om video, geluid of flash te embedden in je website.

Ron Haleber
02-06-04, 17:36
Bedankt nl-x... Het zal dus in wezen erg eenvoudig zijn... Op die site van Flash blijf je maar aan het downloaden en krijg je hoofdpijn!