PDA

Bekijk Volledige Versie : Een nobele Bezetting



Na'NoNiempje
02-06-04, 20:58
Een 'nobele bezetting' bestaat niet.
Je bezet of bezet niet.
Aldus een joodse soldaat op netwerk.

Het geeft je weer een sprankje hoop wanneer je een joods iemand op tv kritiek hoort uiten tegen het 'Sharon regime'.

Wellicht zullen er, met de tijd mee, meerdere mensen zonder angst kritiek durven uiten op Israel.


Gr,
NaNiempje.

barfly
02-06-04, 21:30
Ik heb eens wat van die kolonisten op TV gezien en ik erger me niet snel (:p) Maar na het zien van die lui was ik pas geergerd! De vuile arrogantie om te beweren dat het hun God geven recht is om daar te kunnen wonen, maar wel bescherming nodig hebben van het Israelische leger... Tuurlijk is het hun God gegeven recht om daar te wonen maar dan graag zonder bescherming! Let God sort 'em out!

Na'NoNiempje
02-06-04, 21:44
Geplaatst door barfly
Ik heb eens wat van die kolonisten op TV gezien en ik erger me niet snel (:p) Maar na het zien van die lui was ik pas geergerd! De vuile arrogantie om te beweren dat het hun God geven recht is om daar te kunnen wonen, maar wel bescherming nodig hebben van het Israelische leger... Tuurlijk is het hun God gegeven recht om daar te wonen maar dan graag zonder bescherming! Let God sort 'em out!

Waar ik erg verwonderd naar zat te luisteren was wanneer de soldaat het had over een kleine kolonie waar 40 joden wonen.

Om ervoor te zorgen dat die joden in veiligheid zouden kunnen wonen kwamen 400 soldaten te pas.

Ik realiseerde me in wat voor grote mate angst de joden leefden.
Stelletje Angsthazen. :hihi:

Onbegrijpelijk wat zij ervoor over hebben midden in een palestijns gebied een stukje grond te veroveren.

Gr,
NaNoniempje.

barfly
02-06-04, 22:10
Geplaatst door Na'NoNiempje
Waar ik erg verwonderd naar zat te luisteren was wanneer de soldaat het had over een kleine kolonie waar 40 joden wonen.

Om ervoor te zorgen dat die joden in veiligheid zouden kunnen wonen kwamen 400 soldaten te pas.

Ik realiseerde me in wat voor grote mate angst de joden leefden.
Stelletje Angsthazen. :hihi:

Onbegrijpelijk wat zij ervoor over hebben midden in een palestijns gebied een stukje grond te veroveren.

Gr,
NaNoniempje.

Ik hoop dat die Israeli's wakker worden en zich terug trekken. En die kolonistische relifanaten lekker een hartelijke ziekte laten krijgen, dan is er misschien in ieder geval een kans dat die smerige zooi daar ooit weer de goede kant opgaat.

Talisman
02-06-04, 22:17
Tsja, je kan ook zeggen dat er in dat gigantische, miljoenen vierkante kilometers tellende Arabische rijk niet eens een piezeltje plek is voor 40 familietjes, die derhalve niet zonder zware bescherming kunnen leven. Gastvrij hoor :ego:

barfly
02-06-04, 22:21
Geplaatst door Talisman
Tsja, je kan ook zeggen dat er in dat gigantische, miljoenen vierkante kilometers tellende Arabische rijk niet eens een piezeltje plek is voor 40 familietjes, die derhalve niet zonder zware bescherming kunnen leven. Gastvrij hoor :ego:

Misschien dat het wat scheelt als ze met z'n allen dan in de woestijn van een van die staten gaan wonen en dat dan ook van te voren overleggen met de regering van een van die staten? :)

Talisman
02-06-04, 22:39
Geplaatst door barfly
Misschien dat het wat scheelt als ze met z'n allen dan in de woestijn van een van die staten gaan wonen en dat dan ook van te voren overleggen met de regering van een van die staten? :)

Ah, I was kidding huh? Ik moet ook niets van die ortho's hebben hoor.
Alle fundies in elke religie zijn nuts. Beloofd land: sheesh. Plek voor meer moet altijd kunnen, maar het had wel wat anders geregeld kunnen worden - eh... zo'n halve eeuw geleden al. Enfin, gedane zaken en zo, gebakken peren, en all that Jazz.
Ik hoop wel dat die ene soldaat Flint niet de pineut wordt. Die man heeft een veel te mooie mond om te sterven.

barfly
02-06-04, 22:47
Geplaatst door Talisman
Ik hoop wel dat die ene soldaat Flint niet de pineut wordt. Die man heeft een veel te mooie mond om te sterven.

Misschien weet jij 'em wel te evacueren :stout: