PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee mag er niet komen



Marsipulami
02-06-04, 23:31
"Moskee mag er niet komen "
--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 2/6 '04 om 16:07u door Theo Borgermans

VILVOORDE (RKnieuws.net) - Een groep handelaars en andere bewoners van de Mechelsesteenweg in Vilvoorde starten een rechtsprocedure om de komst van een moskee te verhinderen. Ze wijzen hierbij op procedurefouten bij de toekenning van de vergunning.



Volgens burgemeester Dehaene (CD&V) is alles echter wettelijk in orde en zal de nieuwe gebedsruimte geen problemen stellen daar het de verhuis van
een bestaande moskee betreft.

De nieuwe moskee is nodig omdat de bestaande gebedsruimte aan de Mechelsesteenweg te krap en te onveilig is geworden. Het Vilvoordse schepencollege leverde zopas een stedenbouwkundige vergunning af voor de verbouwing van een voormalig bedrijfsgebouw even
verderop aan dezelfde weg ondanks de protestpetitie van het comité "Geen reuzenmoskee in onze wijk´ die in maart 2003 nog 3.000 handtekeningen opleverde. (tb)

Marsipulami
02-06-04, 23:32
Hulde aan de politici in Vilvoorde die de stemmingmakerij van de xenofoben gewoon naast zich neer leggen.

Robbedoes
03-06-04, 00:20
Misschien mag al-Haramain in Vilvoorde het kantoor gaan houden in de nieuw te bouwen moskee. Kan al-Tawheed meteen ook een boekverkooppunt daar beginnen, nadat die moskee hier gesloten wordt.

Marsipulami
03-06-04, 00:28
Boeken zijn maar papier met gedachten van de auteur daarop. Ik heb nooit begrepen waarom men in het actuele Nederland terug wil naar een middeleeuwse wijze van omgaan met het ideeëngoed van een ander.

Robbedoes
03-06-04, 00:34
Mijn beste Mars....... jij bent zo naïef dat je w.s. de liefste en aandoenlijkste man van België bent.

Zouden al die Belgenmoppen ontstaan zijn op basis van de naïviteit van Belgen?

nl-x
03-06-04, 00:39
Geplaatst door Robbedoes
Misschien mag al-Haramain in Vilvoorde het kantoor gaan houden in de nieuw te bouwen moskee. Kan al-Tawheed meteen ook een boekverkooppunt daar beginnen, nadat die moskee hier gesloten wordt.
Waar slaat deze nutteloze reactie op? Is er een link tussen al-Haramain en deze te bouwen moskee ofzo? Of is er enigszins een andere reden waarom ik deze reactie hier gepast moet vinden?

Marsipulami
03-06-04, 00:47
Geplaatst door Robbedoes
Mijn beste Mars....... jij bent zo naïef dat je w.s. de liefste en aandoenlijkste man van België bent.

Zouden al die Belgenmoppen ontstaan zijn op basis van de naïviteit van Belgen?

Ja, ik ben wel trots op mijn naïeviteit. Liever dat dan het verwrongen mens- en wereldbeeld van xenofobe angsthazen.

Robbedoes
03-06-04, 00:52
Nee nl-x, voorzover ik weet geen, ik geef al-Haramein alleen een tip waar ze een nieuw kantoor kunnen beginnen. In België is de heilstaat voor dat soort lieden meen ik uit Mars zijn heerlijke uiteenzetting te halen

Rob T
03-06-04, 00:55
Geplaatst door Robbedoes
Misschien mag al-Haramain in Vilvoorde het kantoor gaan houden in de nieuw te bouwen moskee. Kan al-Tawheed meteen ook een boekverkooppunt daar beginnen, nadat die moskee hier gesloten wordt.
:haha:
Zijn wij er mooi vanaf, laat ze maar politiek asiel aanvragen in Belgie.

taouanza
03-06-04, 08:37
Geplaatst door Robbedoes
Nee nl-x, voorzover ik weet geen, ik geef al-Haramein alleen een tip waar ze een nieuw kantoor kunnen beginnen. In België is de heilstaat voor dat soort lieden meen ik uit Mars zijn heerlijke uiteenzetting te halen
Oja vertel?

Robbedoes
03-06-04, 10:38
Dom gansje ;)

nl-x
03-06-04, 11:19
Geplaatst door Robbedoes
Nee nl-x, voorzover ik weet geen, ik geef al-Haramein alleen een tip waar ze een nieuw kantoor kunnen beginnen. In België is de heilstaat voor dat soort lieden meen ik uit Mars zijn heerlijke uiteenzetting te halen

Gisterennacht wachtte ik met smart dit antwoord af om er maar eens strafpuntjes aan te verbinden. Nu heb ik er geen zin meer in.

Ik zal het vanavond nog eens doorlezen...

Eikel

Robbedoes
03-06-04, 11:22
Mij strafpunten geven voor dat (satirische) schrijfseltje? Eikel?? :stout:

Jochie laat je na kijken, misschien een kleine operatie aan de tenen? :hihi:

nl-x
03-06-04, 11:39
Satire me reet... Jij bent gewoon irritant bezig.

Robbedoes
03-06-04, 11:50
Jij weet toch ook dat je nu erg subjectief reageert? Mods behoren teksten objectief te bekijken.

observer
04-06-04, 16:32
Hulde aan de politici in Vilvoorde die de stemmingmakerij van de xenofoben gewoon naast zich neer leggen. zouden de kiezers ze daar niet de volle laag voor gaan geven

wonen er eigenlijk moslim is vilvorde is toch zijn villagetto?

Turkish_boy
04-06-04, 19:56
Ik hoop dat Die moskee er lekker komt.
Zou een mooie aanwinst zijn voor moslims in Nederland.

taouanza
05-06-04, 09:39
Geplaatst door Robbedoes
Dom gansje ;)

Wat een inhoudelijke reactie zeg! :bril: