PDA

Bekijk Volledige Versie : Jackson niet schuldig aan misbruik



barneveld
03-06-04, 20:48
AMSTERDAM - De politie zegt geen bewijs te hebben gevonden die de beschuldigingen bevestigen dat Michael Jackson eind jaren tachtig een jongen zou hebben misbruikt. De politie startte het onderzoek nadat een man had gezegd als kind te zijn misbruikt door de zanger. Deze beschuldigingen staan los van de zaak waarvoor de zanger op het moment terecht staat in Santa Barbara.

Na een zeer uitgebreid onderzoek moest de politie concluderen dat er geen bewijs was voor het misbruik van de man. Tijdens het twee maanden durende onderzoek is ook de man die de aanklacht had ingediend intensief gehoord. Michael Jackson zal daarom niet vervolgd worden. Over de aard van de beschuldigingen wilde de politie geen uitspraken doen.

Advocaten verklaarden dat een rechtszaak erg moeilijk zou worden. Er zijn te veel onduidelijkheden over deze zaak. De betrouwbaarheid van de verklaring die de man heeft afgelegd en de vraag waarom hij niet eerder naar buiten is gekomen met zijn beschuldigingen, maken de hele zaak ongeloofwaardig

barneveld
04-06-04, 20:43
nog geen reactie?????

Tara
05-06-04, 00:56
Michael Jackson beweert van kinderen te houden omdat hij in zijn jeugd nooit kind heeft kunnen zijn, het zou psychologisch te verklaren zijn denk ik. Maar wat ik zo vreemd vind is dat ie op foto's en filmpjes altijd te zien is met kleine jongetjes. Een echte kindervriend houdt van alle kinderen en dus ook van kleine meisjes, neem ik aan, want dat zijn ook kinderen nietwaar! Dus vraag ik me af, als hij zo van kinderen houdt waarom ligt dan vooral zijn voorkeur bij het omgaan met jongens???

Het is te hopen dat hij geen pedofiel is en op kleine jongens valt aangezien hij 2 zoontjes heeft, brrrrrrrrr.....die trouwens wel erruuuug blank en blond zijn....

....of zal het toch een kwestie van geld zijn in dat verre Amerika, waardoor alles geoorloofd is zolang de knip maar goed gevuld is...