PDA

Bekijk Volledige Versie : Open dagen in moskeeen, tempels, kerken enz.



freya
03-06-04, 23:42
Op 5 en 6 juni houden locaties van alle stromingen die Amsterdam rijk is 'open huis'. Maak kennis met de gebruiken, leer de gewoonten begrijpen en geniet van de schoonheid van de grote verscheidenheid aan levensbeschouwingen die Amsterdam te bieden heeft. Trek onderweg je schoenen uit, doe een keppeltje op en zing mee met de leden van Hare Krishna en leer zo de visie van anderen te begrijpen. In de locaties wordt van alles georganiseerd. Van rondleiding, tot expositie, van lezing tot massage!

De volgende locaties doen mee

Informatiemarkt
Tijdens de Open Dagen is er tevens een informatiemarkt. Op zaterdag 5 juni is deze te vinden op het Spui en op zondag 6 juni op de Dam. Beide dagen van 11.00 toto 17.00 uur Op deze infomarkt presenteren de diverse stromingen zich. Bezoekers kunnen hier kennis maken met bijna alle levensbeschouwelijke en religieuze stromingen die Amsterdam rijk is.

http://www.hartenziel.org/

Moskeeen, hindutempels, synagoges, kerken, vrijmetselaars en nog veel meer spirituele centra doen mee :)

echnaton
03-06-04, 23:46
Geplaatst door freya
Op 5 en 6 juni houden locaties van alle stromingen die Amsterdam rijk is 'open huis'. Maak kennis met de gebruiken, leer de gewoonten begrijpen en geniet van de schoonheid van de grote verscheidenheid aan levensbeschouwingen die Amsterdam te bieden heeft. Trek onderweg je schoenen uit, doe een keppeltje op en zing mee met de leden van Hare Krishna en leer zo de visie van anderen te begrijpen. In de locaties wordt van alles georganiseerd. Van rondleiding, tot expositie, van lezing tot massage!

De volgende locaties doen mee

Informatiemarkt
Tijdens de Open Dagen is er tevens een informatiemarkt. Op zaterdag 5 juni is deze te vinden op het Spui en op zondag 6 juni op de Dam. Beide dagen van 11.00 toto 17.00 uur Op deze infomarkt presenteren de diverse stromingen zich. Bezoekers kunnen hier kennis maken met bijna alle levensbeschouwelijke en religieuze stromingen die Amsterdam rijk is.

http://www.hartenziel.org/

Moskeeen, hindutempels, synagoges, kerken, vrijmetselaars en nog veel meer spirituele centra doen mee :)

Kan ik ook een ouderwetse gereformeerde preek beluisteren? Of hebben jullie daar niet aan gedacht?

nl-x
03-06-04, 23:48
Ik ben ontzettend curieus over hoe het er in een synagoge aan toe gaat. Ik zie dat bijv. nooit op tv ofzo. Altijd zeer geheimzinnig.

Daar zou ik wel een kijkje willen nemen. (Alhoewel ze er vast geen NL spreken.)

Daarnaast ben ik ook zeer geïnteresseerd hoe het er in de Scientology synagoge aan toe gaat. (Maar zij zullen vast geen open dag houden, en het liefst al mn bezittingen willen hebben voordat mijn nieuwsgierigheid wordt beantwoord.)

freya
03-06-04, 23:55
Geplaatst door echnaton
Kan ik ook een ouderwetse gereformeerde preek beluisteren? Of hebben jullie daar niet aan gedacht?

:rolleyes: ik organiseer veel, maar niet alles :moe:

echnaton
03-06-04, 23:57
Geplaatst door freya
:rolleyes: ik organiseer veel, maar niet alles :moe:

Dat vind ik bekrompen.

freya
04-06-04, 00:01
Geplaatst door nl-x

Daarnaast ben ik ook zeer geïnteresseerd hoe het er in de Scientology synagoge aan toe gaat. (Maar zij zullen vast geen open dag houden, en het liefst al mn bezittingen willen hebben voordat mijn nieuwsgierigheid wordt beantwoord.)

:haha:

Volgens mij ben je daar elke dag welkom hoor.

Maar pas idd op je creditcard :hihi:

freya
04-06-04, 00:04
Geplaatst door echnaton
Dat vind ik bekrompen.

Dat vind ik je domste opmerking tot nu toe :haha:



Denk je echt dat elke activiteit in Amsterdan door mij persoonlijk georganiseerd wordt? :schok:

Isaac
04-06-04, 00:05
Lachuh, samen met de moslims in eenzelfde cadans buigen naar Mekka.

echnaton
04-06-04, 00:10
Geplaatst door freya
Dat vind ik je domste opmerking tot nu toe :haha:



Denk je echt dat elke activiteit in Amsterdan door mij persoonlijk georganiseerd wordt? :schok:

Je deed het afgelopen jaar net alsof. Ik vroeg me al af wanneer je Job Cohen zou opvolgen.

freya
04-06-04, 00:16
Geplaatst door echnaton
Je deed het afgelopen jaar net alsof. Ik vroeg me al af wanneer je Job Cohen zou opvolgen.

:rolleyes:

Rabi'ah.
04-06-04, 13:33
Geplaatst door Isaac
Lachuh, samen met de moslims in eenzelfde cadans buigen naar Mekka.

:ergleuk:

:rolleyes:

:moe:

Rabi'ah.
04-06-04, 13:35
Geplaatst door freya
Op 5 en 6 juni houden locaties van alle stromingen die Amsterdam rijk is 'open huis'. Maak kennis met de gebruiken, leer de gewoonten begrijpen en geniet van de schoonheid van de grote verscheidenheid aan levensbeschouwingen die Amsterdam te bieden heeft. Trek onderweg je schoenen uit, doe een keppeltje op en zing mee met de leden van Hare Krishna en leer zo de visie van anderen te begrijpen. In de locaties wordt van alles georganiseerd. Van rondleiding, tot expositie, van lezing tot massage!

De volgende locaties doen mee

Informatiemarkt
Tijdens de Open Dagen is er tevens een informatiemarkt. Op zaterdag 5 juni is deze te vinden op het Spui en op zondag 6 juni op de Dam. Beide dagen van 11.00 toto 17.00 uur Op deze infomarkt presenteren de diverse stromingen zich. Bezoekers kunnen hier kennis maken met bijna alle levensbeschouwelijke en religieuze stromingen die Amsterdam rijk is.

http://www.hartenziel.org/

Moskeeen, hindutempels, synagoges, kerken, vrijmetselaars en nog veel meer spirituele centra doen mee :)

Dankjewel Freya voor het plaatsen van dit geweldige initiatief. :) :verliefd: :lole:

freya
04-06-04, 13:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Dankjewel Freya voor het plaatsen van dit geweldige initiatief. :) :verliefd: :lole:

:) graag gedaan


(ik kan zaterdag ook gaan)

Rabi'ah.
04-06-04, 14:00
Geplaatst door freya
:) graag gedaan


(ik kan zaterdag ook gaan)

K, ik ga zaterdag insha'Allah in de Bijlmer en daarnaa naar het Spui en/of naar een moskee. :)

Maar daar hebben we het nog wel over. :wink: