PDA

Bekijk Volledige Versie : Niemand geeft mij aandacht!!!

snoopyke
04-06-04, 03:34
:tranen: :tranen: :tranen: :tranen: :tranen: :tranen:

HOE KOMT DAT TOCH????
:fpotver: :fpotver: :fpotver:

:tranen: :tranen: :tranen: :tranen:

(in de hoop dat iemand uit medelijden reageert groet ik jullie... :rood: )

Klonk het overtuigend genoeg????

??!
04-06-04, 09:53
aLS JE ZO GRAAG AANDACHT ZOEKT GA DAN NAAR DE WALLEN!!!!!!!!!!!!! aANDACHT OP INTERNET ?! MEID ZOEK EEN MAN EN GA TROUWEN

mella
09-06-04, 17:09
tzzzzzzzzzzzzzzzzz

mella
09-06-04, 17:11
death is not the greatest lost in your live the greatest lost in your live is whats dying inside us when whe still living

Cindarella
09-06-04, 18:04
Aaah arme meid ik geef je wel aandacht hier :blij:

gerard5
11-06-04, 20:40
Hoi ik geef jou alle aandacht die jij nodig zal hebben ishala,

Hai lieverd, ik heb jou berichtje nog niet gelezen, en heb ook jou foto nog niet gezien, maar ik neem aan dat je er goed uitziet, dat geloof ik vast wel,
en ik zou echt graag met jou in contact willen komen, en als jij daar interressen voor zou hebben oke, wie weet klikt het wel, respect en waardering, en vertrouwen staat wel bij mij hoog in het vaandel
tussen ons,en ik heb jou een heel goed leven te bieden, als je kid/s zou hebben zijn echt welkom heb je ze niet ook geen probleem toch
ik woon zelf in Rijswijk mooi huis, goede baan, zelfstandig ondernemer, jurist Advocaat [email protected] maar ben ook moslim oke, en ik zie er heel goed uit al zeg ik het zelf, maar wil je meer van mij weten dan hoor ik het graag, ja waarom ik dit vraag neem me niet , liever dat ik het nu weet dan achter af sorry hoor, maar goed als het jou aanspreekt hoor ik graag van jou, kan jij je e-mail adres mee zenden dan kan ik jou foto sturen als je geintereseerd bent oke groetjes, Gerard
[email protected]

AMAS
16-06-04, 16:32
ik geef je wel aandacht zoveel als je nodig hebt. groetjes AMAS

zaandam004
17-06-04, 22:54
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

zo erg kan het toch niet zijn??????????

houd vol.

jou tijd komt nog.

grt : :love:

gerard5
17-06-04, 23:03
Salaam ben jij nou die lieve. Marokkaanse dame maar ik vind ook leuk dat jij ook mij advertentie leest, zou jij nou ook niet eens een heerlijk leven willen hebben, liefde, aandacht, genegenheid, warmte, vertrouwen, en nationaliteit onbelangrijk, jij bent belangrijk, ben zelf ook moslim, wel 5 jaar samen gewoond met ook moslim vrouw, ik help jou met alles,ook met jou problemen, ik heb jou echt veel te zeggen en veel te bieden, zal jij nu niet eens een heerlijke man willen hebben die jou, een man die jou echt goed wil verzorgen, die ook achter jou staat die jou veel liefde kunt geven en de arm om je heen waar jij altijd naar verlangt hebt, en de warmte, aandacht en wat jij ook veel gemist hebt misschien, laat mij jou leven weer terug geven hoe jij het wil en die ook jou ook respecteert en waardeerd,die jou echt gelukkig wil maken, dat jij ook weer straalt van geluk en blijdschap,dat je weer gewoon jezelf kunt zijn wat ook misschien altijd naar uit heeft gekeken, ik ben wel serieus , en die ook van gezelligheid houd, heerlijk gezellig uit eten bios, strand of heerlijk voor de buis en lekker onderuit op de bank, we kunnen zoveel dingen doen waar jij misschien ook altijd naar verlangt hebt,
ja wie is deze gezellige goed uitziende man, die er ook altijd verzorgdt uitziet een een lieve uitstralling heeft en goed voorkomen, mijn beroep is Jurist Advocaat en ik zou graag willen om met jou door het leven te gaan, nieuw leven op te bouwen en goed voor jou te zijn, neem zo gauw mogelijk kontact op oke, ik kijk er naar uit schoonheid, ik help jou overal mee, dikke knuffel Gerard, wel mijn echte naam, oke, ik hoop wat te horen van jou kusjes en een dikke knuffel voor jou, laat jou e-mail. adres achter ik stuur jou foto,s oke ik hoor van jou.groetjes,

[email protected]

rajas
27-06-04, 00:54
azul
oh,wat zieligggggggggggggggggggggggggggggggg.niet huilen :hihi: a.u.b

Fykria
29-06-04, 15:21
Wel hier ben je nooit alleen. Voel je je nu een stuk minder eenzamer. :kusgrijs:

AMiN4YoU
30-06-04, 00:16
hola snoopyka,como te va? zo te zien aandacht genoeg of wou je nog meer???hahahah.joe zegt het maar. :giechel:

dj_tangzouia
30-06-04, 10:52
hoe hoopeloos kan je heer zijn om aandacht te zoeken her meisje goetjessssssss hihiihhihihihihihhiihhihihii

ismail1
01-07-04, 22:39
salaam ikram ik heb jouw bricht gelezen en hier ben ik naast jouw om te praten over alles ,maar ik vind dat beter als via msn hotmail wil praten kan dat? mijn adres is:[email protected] en mijn naam is ismail