PDA

Bekijk Volledige Versie : Man o man o man o man o man wat een keigoeie album



taouanza
05-06-04, 10:36
The Best Of Gothic Rock 2:handbang:

Mark
05-06-04, 10:38
Ik zou zeggen, steek wat kaarsen aan, trek een zwarte jurk aan en kijk zo :moe:

nard
05-06-04, 10:39
Geplaatst door Mark
Ik zou zeggen, steek wat kaarsen aan, trek een zwarte jurk aan en kijk zo :moe:

:D

(hoe verzin je zo'n commentaar?)

taouanza
05-06-04, 10:39
Geplaatst door Mark
Ik zou zeggen, steek wat kaarsen aan, trek een zwarte jurk aan en kijk zo :moe:

Neeh ik heb gestofzuigd en nu ga ik dweilen. Ik zie dat ik onder pc vergeten ben moet ik de stofzuiger weer uit de kast halen denk je?:cheefbek:

Mark
05-06-04, 10:42
Geplaatst door taouanza
Neeh ik heb gestofzuigd en nu ga ik dweilen. Ik zie dat ik onder pc vergeten ben moet ik de stofzuiger weer uit de kast halen denk je?:cheefbek:

gewoon een beetje je voetjes heen en weer halen als je prikt. dan is al dat stof zo weg.

taouanza
05-06-04, 10:43
Geplaatst door Mark
gewoon een beetje je voetjes heen en weer halen als je prikt. dan is al dat stof zo weg.

Das dus een oplossing van niks.:mad:

Mark
05-06-04, 10:45
Geplaatst door taouanza
Das dus een oplossing van niks.:mad:

Haal dan je stofzuiger maar en do it the hard way :)

ps. waarom zit je niet op dynamo, dan had je de muziek live kunnen horen, ik kon helaas niet :(

taouanza
05-06-04, 10:48
Geplaatst door nard
:D

(hoe verzin je zo'n commentaar?)

Verzinnen? Hij heeft mij gewoon beschreven.:ego:

Mark
05-06-04, 10:49
Geplaatst door nard
:D

(hoe verzin je zo'n commentaar?)

Ik heb T ontmoet :)

taouanza
05-06-04, 10:49
Geplaatst door Mark
Haal dan je stofzuiger maar en do it the hard way :)

ps. waarom zit je niet op dynamo, dan had je de muziek live kunnen horen, ik kon helaas niet :(

Ik verder niemand die er gek op is. Sommige noemen *******kabaal.:(
Ik heb al gedweild;)

Dutchguy
05-06-04, 10:58
Geplaatst door taouanza
Neeh ik heb gestofzuigd en nu ga ik dweilen. Ik zie dat ik onder pc vergeten ben moet ik de stofzuiger weer uit de kast halen denk je?:cheefbek:

Pantoffeltjes van Swifferdoekjes maken en je maakt schoon terwijl je loopt. :wohaa:

taouanza
05-06-04, 11:00
Geplaatst door Dutchguy
Pantoffeltjes van Swifferdoekjes maken en je maakt schoon terwijl je loopt. :wohaa:

Bedankt voor je onbruikbare tip maar ik ben al klaar.:hihi:

Dutchguy
05-06-04, 11:02
Geplaatst door taouanza
Bedankt voor je onbruikbare tip maar ik ben al klaar.:hihi:

Let maar op, 't wordt mode. Straks loopt iedereen in die dingen. :bril:

Maarreh... wat staat er nou zoal op die cd?

taouanza
05-06-04, 11:07
Geplaatst door Dutchguy
Let maar op, 't wordt mode. Straks loopt iedereen in die dingen. :bril:

Maarreh... wat staat er nou zoal op die cd?

nou het is geen zware kost hoor het is een beetje sprookjesachtig.
Maar Deciver of fools van Within Temtation doet me erg aan Bush denken.

Dutchguy
05-06-04, 11:09
Geplaatst door taouanza
nou het is geen zware kost hoor het is een beetje sprookjesachtig.
Maar Deciver of fools van Within Temtation doet me erg aan Bush denken.

Ken ik niet, zal ik eens gaan zoeken.
Meest gothic-achtige muziek die ik ken is Dead Can Dance. Dat is de oude groep van die zangeres die ook in de soundtrack van de Gladiator zit. Ik hou er wel van.

taouanza
05-06-04, 11:12
Geplaatst door Dutchguy
Ken ik niet, zal ik eens gaan zoeken.
Meest gothic-achtige muziek die ik ken is Dead Can Dance. Dat is de oude groep van die zangeres die ook in de soundtrack van de Gladiator zit. Ik hou er wel van.

Dat was een goede soundtrack van Gladiator ik zal het eens opzoeken.Bedankt voor de tip.;)

Dutchguy
05-06-04, 11:14
Geplaatst door taouanza
Dat was een goede soundtrack van Gladiator ik zal het eens opzoeken.Bedankt voor de tip.;)

Graag gedaan, misschien vind je het wat.

echnaton
05-06-04, 11:46
Geplaatst door taouanza

Deciver of fools

Ik dacht aan Bin Laden.

Olive Yao
05-06-04, 16:45
Geplaatst door Dutchguy
Ken ik niet, zal ik eens gaan zoeken.
Meest gothic-achtige muziek die ik ken is Dead Can Dance. Dat is de oude groep van die zangeres die ook in de soundtrack van de Gladiator zit. Ik hou er wel van.
Moet je Taouanza wel de goeie cd's van Dead Can Dance aanraden:
Spleen and ideal en Within the realm of a dying sun

Ze zijn wel erg would be - Baudelaire. Spleen and ideal, Anywhere out of the world ...

taouanza
05-06-04, 18:32
Geplaatst door echnaton
Ik dacht aan Bin Laden.

Niet zo bescheiden GJ.:strik:

echnaton
05-06-04, 18:41
Geplaatst door taouanza
Niet zo bescheiden GJ.:strik:

Ik dacht ook aan jou. Maar dan niet als deceiver.

taouanza
05-06-04, 18:49
Geplaatst door echnaton
Ik dacht ook aan jou. Maar dan niet als deceiver.

Nou ik dacht ook niet direct aan jou tis dat je er zelf overbegint. Je bent te arrogant voor een deceiver. Jij zal zelfs een olifant in de kamer proberen te ontkennen.

Dutchguy
05-06-04, 18:49
Geplaatst door Olive Yao
Moet je Taouanza wel de goeie cd's van Dead Can Dance aanraden:
Spleen and ideal en Within the realm of a dying sun

Ze zijn wel erg would be - Baudelaire. Spleen and ideal, Anywhere out of the world ...

The Serpent's Egg mag er ook nog wezen. Verder natuurlijk de 3 albums van This Mortal Coil.
Zal ik de Cocteau Twins er ook nog bij gooien? :D

taouanza
05-06-04, 18:55
Geplaatst door Dutchguy
The Serpent's Egg mag er ook nog wezen. Verder natuurlijk de 3 albums van This Mortal Coil.
Zal ik de Cocteau Twins er ook nog bij gooien? :D

Nou dan start ik wel ff kazaa op.:zozo:

echnaton
05-06-04, 19:05
Geplaatst door taouanza
Nou ik dacht ook niet direct aan jou tis dat je er zelf overbegint. Je bent te arrogant voor een deceiver. Jij zal zelfs een olifant in de kamer proberen te ontkennen.

Ik arrogant? Ik weet wel waarom je dat zegt.

taouanza
05-06-04, 19:50
Geplaatst door echnaton
Ik arrogant? Ik weet wel waarom je dat zegt.

Gaat es iemand anders vervelen.:moe:

850
05-06-04, 20:07
Geplaatst door Dutchguy
The Serpent's Egg mag er ook nog wezen. Verder natuurlijk de 3 albums van This Mortal Coil.
Zal ik de Cocteau Twins er ook nog bij gooien? :D

:duim: Dead Can Dance is tegek! Serpent's egg, DCD en Aion zijn mooie albums.
Kheb ze een paar keer live gezien eind jaren 80. Goeie live band.
:stout: Lisa Gerrard heeft me zelfs 2x op de gastenlijst gezet.

:blowen: Skip Mortal Coil en de Cocteau Twins. Moet je eens naar het album Zamia Lehmanni - Songs Of Byzantine Flowers van SPK luisteren. Dat is het echte werk.

taouanza
05-06-04, 20:10
Geplaatst door 850
:duim: Dead Can Dance is tegek! Serpent's egg, DCD en Aion zijn mooie albums.
Kheb ze een paar keer live gezien eind jaren 80. Goeie live band.
:stout: Lisa Gerrard heeft me zelfs 2x op de gastenlijst gezet.

:blowen: Skip Mortal Coil en de Cocteau Twins. Moet je eens naar het album Zamia Lehmanni - Songs Of Byzantine Flowers van SPK luisteren. Dat is het echte werk.

Krijg je dan zelfmoordneigingen.

Ik luister nu naar Spleens ik vind het mooi

echnaton
05-06-04, 20:13
Geplaatst door taouanza
Gaat es iemand anders vervelen.:moe:

Tot je dienst :fpetaf:

Dutchguy
05-06-04, 20:19
Geplaatst door 850
:duim: Dead Can Dance is tegek! Serpent's egg, DCD en Aion zijn mooie albums.
Kheb ze een paar keer live gezien eind jaren 80. Goeie live band.
:stout: Lisa Gerrard heeft me zelfs 2x op de gastenlijst gezet.

:blowen: Skip Mortal Coil en de Cocteau Twins. Moet je eens naar het album Zamia Lehmanni - Songs Of Byzantine Flowers van SPK luisteren. Dat is het echte werk.

Hee leuk een andere kenner!
Ik wou dat ik ze live gezien had, moet hun live CD nog eens een keer kopen. Heb gelezen dat ze waarschijnlijk weer een album op gaan nemen!

This Mortal Coil skippen? Nee dat nooit, wegens TE mooi!
Maar ik zal zeker eens naar Zamia Lehmanni luisteren.

Trouwens, Taouanza als je dit soort muziek te zwaar vindt kun je All About Eve ook eens proberen. Ook heel lekker maar wel heel anders.

taouanza
05-06-04, 20:19
Ik heb nu al 3 nummers gehoord wel leuk maar een beetje van het zelfde. Kan me niet voorstellen dat je daar 3 albums van hebt.:verward:

850
05-06-04, 20:23
Geplaatst door taouanza
Krijg je dan zelfmoordneigingen.

Ik luister nu naar Spleens ik vind het mooi

Spleen & Ideal is redelijk. Aion en Serpent's Egg (die na Spleen&Ideal kwamen) zaten ze op hun muzikale hoogte punt.

:duizelig: Zelfmoord neigingen?

850
05-06-04, 20:29
Geplaatst door Dutchguy
Hee leuk een andere kenner!
Ik wou dat ik ze live gezien had, moet hun live CD nog eens een keer kopen. Heb gelezen dat ze waarschijnlijk weer een album op gaan nemen!

This Mortal Coil skippen? Nee dat nooit, wegens TE mooi!
Maar ik zal zeker eens naar Zamia Lehmanni luisteren.

Trouwens, Taouanza als je dit soort muziek te zwaar vindt kun je All About Eve ook eens proberen. Ook heel lekker maar wel heel anders.

DCD live is erg goed. Met name de stem van brendan Perry is sterk en krachtig. Op studio albums wil hij nogal eens slap zingen.

Om eerlijk te zijn zit ik niet echt te wachten dat ze weer een album gaan opnemen. De rek is er uit. Ze vallen mij teveel in herhaling na Aion. Maar t zou gaaf zijn als ze weer eens gaan touren.

:p Fasten your seat-belt met SPK. Het zijn geen hapklare brokken die je van hun krijgt voorgeschoteld.

850
05-06-04, 20:32
Geplaatst door taouanza
Ik heb nu al 3 nummers gehoord wel leuk maar een beetje van het zelfde. Kan me niet voorstellen dat je daar 3 albums van hebt.:verward:

:zozo: 3 albums? Ik heb er 8.

Dutchguy
05-06-04, 21:30
Geplaatst door taouanza
Ik heb nu al 3 nummers gehoord wel leuk maar een beetje van het zelfde. Kan me niet voorstellen dat je daar 3 albums van hebt.:verward:

Vind Spleen & Ideal zeker hun beste album niet. Latere albums vind ik beter. Probeer 'Sanvean' van Lisa Gerrard maar eens te vinden. Gegarandeerd kippevel.

Dutchguy
05-06-04, 21:34
Geplaatst door 850
DCD live is erg goed. Met name de stem van brendan Perry is sterk en krachtig. Op studio albums wil hij nogal eens slap zingen.

Om eerlijk te zijn zit ik niet echt te wachten dat ze weer een album gaan opnemen. De rek is er uit. Ze vallen mij teveel in herhaling na Aion. Maar t zou gaaf zijn als ze weer eens gaan touren.

:p Fasten your seat-belt met SPK. Het zijn geen hapklare brokken die je van hun krijgt voorgeschoteld.

Brendan Perry is zwaar ondergewaardeerd. Ik vond zijn stem heel erg prettig om te horen, als hij live nog beter is dan belooft dat veel goeds.

Ik zou heel benieuwd zijn hoe een nieuw DCD album zou klinken. Misschien hebben ze inspiratie opgedaan want het laatste album was niet echt gek. Als ze zouden gaan touren zou ik dat zeker willen meemaken.

SPK, ik denk dat ik het vaker moet horen. Heb nu alleen wat via Amazon gehoord en het is inderdaad niet erg toegankelijk.

Aangezien jij ook wel van niet direct voor de hand liggende muziek houdt. Wel eens gehoord van Sigur Ros en Low?

850
05-06-04, 22:03
Geplaatst door Dutchguy
Brendan Perry is zwaar ondergewaardeerd. Ik vond zijn stem heel erg prettig om te horen, als hij live nog beter is dan belooft dat veel goeds.

Ik zou heel benieuwd zijn hoe een nieuw DCD album zou klinken. Misschien hebben ze inspiratie opgedaan want het laatste album was niet echt gek. Als ze zouden gaan touren zou ik dat zeker willen meemaken.

SPK, ik denk dat ik het vaker moet horen. Heb nu alleen wat via Amazon gehoord en het is inderdaad niet erg toegankelijk.

Aangezien jij ook wel van niet direct voor de hand liggende muziek houdt. Wel eens gehoord van Sigur Ros en Low?

:verward: Sigur Ros en Low? nee ken ik niet. Wasdah?
Is t extreem? :D Dan zal ik er vast wel van houden.

Ja wie weet zou een nieuw album DCD weer mooi kunnen zijn maar ik vrees toch dat ze zo'n beetje alles al eruit hebben gehaald wat er in zat.
Ken je die live plaat van DCD, Toward The Within? Daarop klinkt de stem van Brendan al een stuk beter dan op de studio albums vind ik. Echt live is het natuurlijk nog mooier :p

barneveld
05-06-04, 22:06
Geplaatst door taouanza
The Best Of Gothic Rock 2:handbang:


de steek die je mist ligt hier naast mij op de grond

Dutchguy
05-06-04, 22:35
Geplaatst door 850
:verward: Sigur Ros en Low? nee ken ik niet. Wasdah?
Is t extreem? :D Dan zal ik er vast wel van houden.

Ja wie weet zou een nieuw album DCD weer mooi kunnen zijn maar ik vrees toch dat ze zo'n beetje alles al eruit hebben gehaald wat er in zat.
Ken je die live plaat van DCD, Toward The Within? Daarop klinkt de stem van Brendan al een stuk beter dan op de studio albums vind ik. Echt live is het natuurlijk nog mooier :p

Toward the Within heb ik inderdaad op Cd maar ik zou de DVD eigenlijk nog wel eens hebben. De stem van Brendan Perry biedt een mooi tegengewicht aan het fragiele scherpe geluid van Lisa Gerrard. Ik ken trouwens ook iemand die ze live gezien heeft maar ik dus helaas niet.

Sigur Ros komt uit IJsland en je moet het gewoon horen. Niet te vergelijken met DCD maar zo ontzettend mooi gewoon.
Low is lo-fi, heel minimale trage muziek maar met een edge. Ik heb al hun albums. Ook weer heel anders dan DCD maar ik vroeg me af of je ze kende en als dat zo was hoe je ze vond.

barneveld
05-06-04, 22:40
Geplaatst door Dutchguy
Toward the Within heb ik inderdaad op Cd maar ik zou de DVD eigenlijk nog wel eens hebben. De stem van Brendan Perry biedt een mooi tegengewicht aan het fragiele scherpe geluid van Lisa Gerrard. Ik ken trouwens ook iemand die ze live gezien heeft maar ik dus helaas niet.

Sigur Ros komt uit IJsland en je moet het gewoon horen. Niet te vergelijken met DCD maar zo ontzettend mooi gewoon.
Low is lo-fi, heel minimale trage muziek maar met een edge. Ik heb al hun albums. Ook weer heel anders dan DCD maar ik vroeg me af of je ze kende en als dat zo was hoe je ze vond.



:boogie: :aftel: :fpimp: :geld: :schok: :strik: :cool: :nl: :duivel: :fuckit: :verliefd: :droef:

taouanza
06-06-04, 09:03
Oke nou mogen jullie mijn muziek opzoeken
The Gathering:
On most surfaces
Confusion
The may song
Third Chance
Kevin's thelescope
eigenlijk heel de album Nighttime birds
en van de album Mandylion
Strange machines
Eleanor

En Monilith of doubt van After Forever die heb ik grijsgedraaid maar blijf het leuk vinden.:)