PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben jij mijn lichtpuntje...??

faydia
05-06-04, 13:53
Salaam Alaykoum,

nou na twijfelen zet ik toch maar een topic in de hoop het schip toch te laten stranden.

Ben jij een persoon die praktiserend moslim is, een goed uitziende en verzorgende jongeman, die weet wat hij wil, die eerlijk is en een goed hart heeft jegens zijn medemens. Heb jij humor en hou jij van gezelschap.....dan ben jij misschien de jongeman die ik zoek.

Ik ben een jongedame van 19 jr.(knap koppie en netjes verzorgd), ik ben hard bezig om het beste uit het leven te halen met behulp van Allah (swt). Ik ben een spontane meid die graag de gezelligheid opzoekt.

Zou je meer willen weten over mij....stuur dan een Mailtje

Beslema

AdamX
05-06-04, 15:06
mooi gezegd :zwaai:

faydia
05-06-04, 15:55
Tnx

raul
06-06-04, 16:30
font color glow size

wie weet

hussy
10-06-04, 09:38
Hey mopje,

ik :koppel: van je!!!

Ik ben huseyin, slimme turk en sta met beide benen op de grond. Ik zie er volgens mijn vele vrienden en vriendinnen altijd netjes verzorgd uit en heb ook vaak hele hordes vrouwen achter me hangen dus over mijn uiterlijk hoef ik niet te klagen. Al zeg ik het zelf.
Toch heb ik een keer wat anders nodig dan het steeds ontmaagden van argeloze meisjes. Ik ben nu toe aan iets spannends, de echte wereld, ook wel relatie genoemd.

Wil jij verkering met mij?

Ik hou van je liefs en kusjes en meer

Hussy

pannakoning20
10-06-04, 14:46
maar meid heb je een inburgeringscursus gehad, anders niet

algatar__
16-06-04, 19:23
hallo jonge dame,

misschien heb je de ware voor je zitten.

ik ben salim en ik kom utrecht, ben 23 jaar jong en ben berbers en arabisch.

ik ben serieus op zoek naar een goede moslima om te trouwen en toekomst op te bouwen.

reageren kan via mijn nummer : 0622771147

de groeten

Weersta
25-11-05, 10:23
salaam wa alekoem.

Ik begrijp waar je het over hebt. en zo zie ik het eerlijk gezegd ook.
je hebt bijna alles wat je hartje je begeert maar er ontbreekt iets in je leven. Je denkt er onbewust en soms wel bewust aan, vooral als je om je heen kijkt en je ziet wat geluk en liefde is.
je wilt graag een stap ondernemen die jou 1 geheel maakt.

In het kort over mij.
Ik zie er goed verzord uit, en ja over mijn uiterlijk wat moet ik erover zeggen ieder persoon heeft een ander smaak. wat ik wel te horen krijg is met jou zou ik wel een beschuitje willen eten.
maar zo ben ik niet.

Ik hou erg veel van het leven, en van de gezelligheid, en vooral van reizen. maar ik moet je er bij zeggen, overal waar te voor staat vind ik niks het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Volgorde wat ik belangrijk vind in mijn leven is.
islam komt bij mij op de eerste plaats. en dan de rest.

Ik woon op mezelf, heb een leuk baan, etc.

me_mo73
21-05-06, 18:48
salaam.

ik wilde je laten weten, dat ik je graag beter zou willen leren kennen.
ik hoop dat je serieus in het leven staat wat betreft belangrijke zaken.
indien je interesse hebt kan je me bereiken op
[email protected]

op deze manier kunnen we elkaar beter leren kennen zonder iets verkeerds te doen.

beslema!

King1981
30-07-06, 11:24
Studeer je nog of werk je?

said1975
17-01-07, 16:34
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

mocroMO
30-01-07, 15:06
hahahaahahhhaahahahahahahahah
HEE SCHOONHEID kijk ens even wie gereageerd heeft een slimme turk zegt die
als een turk dat al van zich zelf zegt ahhahahahahahahahahahhahahahahahahahaah ik kan het gewoon niet typen want het kan gewoon niet maarja.
Ey als je van een beetje gezelschap houdt en je houdt van lachen reageer dan .

Groeten en tussen ons he die turk is ehct grappig ik ben ene slimme turk typt die ahhahahaahhahahahahaa

moagdi
07-02-07, 01:16
Salaam o alaikum,

Ik ben 23 jaar studeer SPH zit momenteel in het 4e jaar. Mensen beschrijven me als een aardige, vriendelijk en rustige jongen. Ik vind het erg belangrijk om mijn geloof te praktiseren en ben op zoek naar iemand die me hierin kan ondersteunen.

mijn mail is: moag[email protected]

looks32
09-11-10, 22:12
hey hey.

Ik wil jouw wel leren kennen.

Zelf zie ik er hamdoelah goed uit 1m80 netjes gekleed. leuk in de omgang en ben ook iemand die van gezelligheid houd.

Laat wat van je horen en wie weet zijn we binnenkort wel samen op een date.

grtjes,

fouad.