PDA

Bekijk Volledige Versie : Damstraat/ kanaalstraat!!

confused
06-06-04, 13:29
Kanaalstraat!!! (Bericht #)

Hallo Dames en heren,

Persoon die ik zoek:

Geslacht: Man
Beroep: verkoper.
Werkzaam in: Utrecht damstraat. Eerste marokkaanse winkeltje, als je vanuit het station komt, en tegen over de Kruidvat!

Uiterlijk:

Lengte: 1.70
Ogen: licht bruin. Bijna spleet ogen..
Huidskleur: een bruin tintje.
Haar: kort zwart haar.

Ennuh had vrijdag 06-05-2004. Een gele vest aan van Brazil..en een blauw truitje daaronder. En een donkerblauwe spijkerbroek aan die best laag zat. Zwarte schoenen. Die broek was ietsjes te lang en was een stukje opgevouwen.

Ik wil graag weten of hij al bezet is?

Groetjes kweenie

kloppendhartje
12-06-04, 12:45
Werkt tie niet bij die ene marokkaanse winkeltje..?

En hoe oud is hij ongeveer? :o

:zwaai:

confused
13-06-04, 10:21
Geplaatst door kloppendhartje
Werkt tie niet bij die ene marokkaanse winkeltje..?

En hoe oud is hij ongeveer? :o

:zwaai:

Ja en hij is ongeveer 25/ 26 jaar.

hakimaatje
13-06-04, 16:53
ik ken hem ik ken hem, maar ik ga echt niet zeggen waar hij is hoor het is zo een lekkerding ik hou hem lekker voor mezelf, we gaan morgen lekker kopje thee drinken.
nee geintje ik weet niet wie het is maar hoezo ben je opzoek naar hem dan is hij de ware die je kwijt bent?????
ik hoop dat je hem gauw terug vind en dat jullie lovestory complete word

confused
15-06-04, 08:14
Geplaatst door hakimaatje
ik ken hem ik ken hem, maar ik ga echt niet zeggen waar hij is hoor het is zo een lekkerding ik hou hem lekker voor mezelf, we gaan morgen lekker kopje thee drinken.
nee geintje ik weet niet wie het is maar hoezo ben je opzoek naar hem dan is hij de ware die je kwijt bent?????
ik hoop dat je hem gauw terug vind en dat jullie lovestory complete word

hahahaha gekkie!!! Oh ik heb al de nodige info over hem ben alleen topic vergeten te verwijderen. Groetjesssssssssss

morientes
06-06-05, 23:30
ken hem is n vriend van mij woon zelf ook op de kanaalstr.