PDA

Bekijk Volledige Versie : Met mij naar Marco Borsato!

appeltaart
07-06-04, 11:39
Met mij naar Marco Borsato!

Welke leuke, vriendelijke en charmante dame heeft zin om met deze leuke, aardige en beschaafde marokkaanse man(berber) en een bevriend nederlands paar naar het concert van Marco Borsato te gaan. Het concert zal plaatsvinden overmorgen, woensdagavond 9 juni, in Rotterdam.

Ik ben 33 jaar, iets wat verlegen en nog steeds vrijgezel. Ik zou graag een maatje willen hebben met wie ik de leuke en minder leuke dingen in het leven kan delen heb dus besloten te proberen die verlegenheid eens opzij te zetten, het wordt eens tijd. Aangezien ik nog een kaart(zitplaats) over heb leek het mij een leuk idee om een leuke , lieve dame uit te nodigen en elkaar beter te leren kennen onder het genot van de zangkunst van Marco.

Na 33 jaar wil ik je eindelijk eens ontmoeten, die vrouw die een goed gesprek een luisterend oor weet te waarderen en niet op zoek is naar die macho, die vrouw die een man zoekt die haar de waardering geeft die zij verdient, die vrouw die een maatje zoekt die haar steunt in alles wat zij doet, die vrouw die een man zoekt die haar vertrouwen niet zal beschamen.........., ben op zoek naar jou!

Als jij je aangesproken voelt schroom dan niet te reageren, als je van Marco houdt dan heb ik je in ieder geval een fijne avond gegeven en hopelijk blijft het niet bij die ene avond.

Wil je reageren stuur dan een leuk mailtje naar [email protected] waarin je mij iets vertelt over jezelf, liefst vergezelt van een leuke foto(wordt vanzelfsprekend discreet mee omgegaan).

Ik kijk uit naar je reaktie en zie je woensdag!

Groetjes!

lachsmurf
18-12-04, 20:51
Kan ik nog mee? Ik heb nu wat tijd!!

Daarna kunnen we misschien naar FRans B.