PDA

Bekijk Volledige Versie : tja ik zoek een gewoone meid die weet wat ze wil!!!!

araboy29
07-06-04, 13:30
salaam,

ik ben jongeman van 29 jaar hier geboren in het zuide van het land.woon op me zelf< dus je kan wel zeggen dat ik een hele goed kok ben en nette huisman> hahahhahahahah.

ben een 100% arab die uit het zuide van maroc kom.
wat ik zoek is en meid van 21/29 jaar die weet wat ze wil..het maakt mij nx uit of je nou een schoonmaak doet of dat je een hoge baan hebt. alleen als je een goed hart hebt en je ziet er goed uit...

ik zie er goed uit hamadoela heb nx te klachen over me zelf..<1.73,bruin getint,bruine ogen, een nette kort kapsel,normaale gewicht, goed gekleed en altijd netjes verzorgend..>

tenslot ik hou van reizen,sporte,uitgaan eten en een heel goed film kijken..

nou lijkt het je wat moet je es een mail sturen naar [email protected]

beslama .....

ps. ohhhhhhhhhhh mij god ik moet er eigenlijk hard om lachen ..hahahahah....!!!!!

horia_16
09-06-04, 11:39
he ik denk dat jij wel een leuke jongen bent en dat ik wel wat voor je ben maar ik ben nog maar 16 jammer maar heb je geen jongere broertjes? x maroc chick!

SABRAWIA20
09-06-04, 19:10
a salamalaikoem

ik vind dat je een mooie beschrijfing geeft over jezelf om dat ik nu reageer is het wel duidelijk dat ik interesse heb.
ik ben20 jaar en doe de opleiding SPW3
en ben in nederland geboren en getogen ik vind het moeilijk om me zelf te bekritiseren dus nu laat ik het aan jou over of jij er wat mee doet.

BESLAMA.

unefemme
14-06-04, 12:01
Geplaatst door araboy29
salaam,

ik ben jongeman van 29 jaar hier geboren in het zuide van het land.woon op me zelf< dus je kan wel zeggen dat ik een hele goed kok ben en nette huisman> hahahhahahahah.

wat ik zoek is en meid van 21/29 jaar die weet wat ze wil..het maakt mij nx uit of je nou een schoonmaak doet of dat je een hoge baan hebt. alleen als je een goed hart hebt en je ziet er goed uit...

ik zie er goed uit hamadoela heb nx te klachen over me zelf..<1.73,bruin getint,bruine ogen, een nette kort kapsel,normaale gewicht, goed gekleed en altijd netjes verzorgend..>

beslama .....

ps. ohhhhhhhhhhh mij god ik moet er eigenlijk hard om lachen ..hahahahah....!!!!!

Je Ned. is niet zo best. Doe daar maar eerst wat aan....

arabic gurl
22-06-04, 16:35
nou jah slaat tog nergens op
iedereen maakt tog welis spel fouten :slaap:

tazz alaik

casasweety
17-07-04, 22:38
Geplaatst door araboy29
salaam,

beslama .....

Waarom moet je er hard om lachen??????

SakinaSakina
18-07-04, 12:07
Wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven....