PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep naar leuke mensen

RealLady
07-06-04, 14:15
Leuke dames en heren opgelet!!!

Ik ben een leuke spontane meid, die het leuk vind om in contact te komen met marokkaanse meiden voor een leuke babbel. ik kom zelf nauwelijks in aanraking met marokkaanse jongelui en vind dit wel een geschikt medium om mijn vriendenkring uit te breiden!!

Ben jij een leuk persoon die het ook inziet om nieuwe contacten te leggen..reageer dan!!

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie!!!

RealLady
08-06-04, 15:06
Hi Nouara...

Thanks voor je reactie.....jij komt uit rotterdam?? ook een grote stad....
ja ik vind het wel grappig om een vriendschappelijke oproep te doen...daar men vaak vrouwen of mannen oproept op het oog voor een date.....op zich is daar niets mee, alleen ik geloof niet in liefde via het net....met alle respect voor mensen die wel daarin geloven...

Groeten vanuit Amsterdam!!!

schepsel
08-06-04, 21:27
Beste XX ,

Vanuit deze gat van de wereld < Amsterdam> ...een warme groet

schepsel
08-06-04, 21:32
Beste Nowara , hoe gaat het daar in Rotterdam ?...Ben daar niet goed bekend ...Hier is het een gezellige bende op zijn Amsterdams dan ...

bessalama

schepsel
08-06-04, 21:50
ewa za3ma geen zin om te reageren , geintje ...Nowara heeft het te druk ...snik snik ...
Nowara zina , fi el jenane zahia

Kif n'dir na3raaf mine hia

maschmoumha oe tal3atha bine elward bahia

ALLAH YE7FADHA OE YEBAREK FIHA

RealLady
09-06-04, 11:32
Dag Schepsel...en Nowarra...

Leuk jullie reacties en dat jullie een ander een warm hart toe dragen..dat vind ik mooi...kom zelf ook uit Amsterdam en het is hier zeker gezellig en druk...maar dat verveelt op den duur ook...

hee nowarra kom je weleens naar amsterdam? als je van shoppen en lekker eten houdt (net als ik) dan kan ik je wel wat tips geven als je komt....

Hee schepsel...een amsterdammer he in hart en nieren of is het bij jou anders? en ben je egyptisch? wat je laatste zinnen kon ik niet begrijpen..

nou mensen de groeten....

:melk: wie goed doet...goed tegemoet...wie slecht doet...wordt gauw beboet...

hakimaatje
12-06-04, 12:15
dag mensjes.
gaat alles goed met jullie.
hoi ik ben hakima dit is een reactie op het eerste bericht.
ik vind het echt geinig van je dat je een oproep doet naar meiden dat is inderdaad heel wat anders.
de meeste hier zijn op zoek of naar een jongen of een jongen naar een meisje.
mara ze hebben wel gelijk in dit geval want dit is wel een dating site, en onder dating verstaan we wat anders dan vriendschap.
maar ik vind het wel leuk dat je zo een bericht plaats ik kom uit utrecht en ben 17 jaar mujhse dosti karoge (like to be friends)
doei

Snoopy_84
13-06-04, 21:39
Geplaatst door RealLady
Leuke dames en heren opgelet!!!

Ik ben een leuke spontane meid, die het leuk vind om in contact te komen met marokkaanse meiden voor een leuke babbel. ik kom zelf nauwelijks in aanraking met marokkaanse jongelui en vind dit wel een geschikt medium om mijn vriendenkring uit te breiden!!

Ben jij een leuk persoon die het ook inziet om nieuwe contacten te leggen..reageer dan!!

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie!!!

hey meid,

Ik las dat je nauwelijks in aanraking komt met marokkaanse jongelui, terwijl je in amsterdam woont?? Dat vond ik wel een beetje vreemd, aangezien amsterdam at en toe echt op klein-marokko lijkt..
Of woon je in zo een wijk waar weinig marokkanen wonen?? (dat heb ik zelf ook, heeft zn voor en nadelen :knipoog: )

kus S.

RealLady
14-06-04, 08:41
reactie voor snoopy-84...

Inderdaad ik woon in Amsterdam, maar dat is ook het enige...ik ben voor mijn werk vaak in het zuiden of het oosten van het land, daarnaast woon ik in een wijk met alleen hollanders..op zich is dat wel fijn maar ik mis toch mijn soort....ik heb veel vrienden/vriendinnen van diverse afkomsten maar het gekke is dat het merendeels niet uit marokkanen bestaat...vandaar dit oproepje..ik vind het geinig om zo te kletsen met mensen die dezelfde achtergrond hebben...

groetjes!!!!

Dairuda
24-06-04, 07:38
Ik weet wel wat je bedoelt. Ik heb door de jaren heen tijdens mijn studie en werk ook nooit marokkanen om me heen gehad. Heeft zijn voordelen en nadelen.

Ik ben ook 26 en kom uit noord brabant. Als je zin hebt om gewoon te kletsen of een keer iets te gaan drinken of te gaan winkelen, laat ik je brabant zien, lijkt me leuk.

Ik hoor van je en groetjes :zwaai: :zwaai:

RealLady
24-06-04, 16:34
HOI HOI

Leuk dat er toch iemand spontaan reageert...er zijn toch nog mensen die nieuwe contacten willen leggen...

Groetjes!!!!

AMiN4YoU
30-06-04, 23:03
nihouw, DaMn Wrong pag..... ze3ma all1 voor dames jek haha ok totbatata. :zwaai:

a_lady
12-07-04, 19:51
salaam ik ben amina van belgiŽ ik woon een beetje verrr maar is nikske
ik ben lief, ik lach graag en ben gekkk en word ook wel snel boos hahha

beslama aminatjee :engel:

AMiN4YoU
12-07-04, 20:25
yo :zwaai: Aminatjeee, Wazzz Up hahaha
dus jij ben lief jek :stout:
ik ook hoor, mijn niveau van lief zijn verdient un 8 hahahaha.