PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo's aangehouden in Tetouane



Pytaghoras
07-06-04, 17:09
In Tetouane waren tietallen homo's bezig met het vieren van een homo-huwelijk, toen de politie binnenviel. De politie trof alleen vrouwelijke gasten aan, maar besloot toch ze allemaal mee te nemen naar het ziekenhuis. Daar bleek dat al die vrouwen van mannelijke geslacht zijn.

De volgende dag zijn ze vrijgelaten.

barneveld
07-06-04, 17:30
hahahaha



:confused: :confused: :confused: :confused:

plexus
07-06-04, 17:33
Geplaatst door Pytaghoras
maar besloot toch ze allemaal mee te nemen naar het ziekenhuis.

misschien een stomme vraag...maar waarom het ziekenhuis? :strik:

Pytaghoras
07-06-04, 17:41
Geplaatst door plexus
misschien een stomme vraag...maar waarom het ziekenhuis? :strik:

Politie mag jou niet van de kleren ontdoen, de docter heeft wel het recht om het te doen.

barneveld
07-06-04, 17:41
Geplaatst door plexus
misschien een stomme vraag...maar waarom het ziekenhuis? :strik:


voor de stirelizatie of zo iets

Joesoef
07-06-04, 17:43
Geplaatst door plexus
misschien een stomme vraag...maar waarom het ziekenhuis? :strik:

Islam, wel vrouw geen man, wel man geen vrouw. Bij n dokter maakt dat niet uit.

Die agenten zouden het heus wel hebben gezien, blijft over de formaliteit vanwege het ontkennen.

Julien
07-06-04, 17:46
Tetouan is een mooie stad :p wel erg crimineel, maar ik was in love toen ik er was :D

iemand daar zei me daar trouwens dat er veel "homo's" waren.

barneveld
07-06-04, 17:56
Geplaatst door Julien
Tetouan is een mooie stad :p wel erg crimineel, maar ik was in love toen ik er was :D

iemand daar zei me daar trouwens dat er veel "homo's" waren.


klopt niets van

Julien
07-06-04, 18:05
Geplaatst door barneveld
klopt niets van

wat klopt niet? ben je er geweest dan?

nl-x
07-06-04, 18:11
Ik geloof geen snars van het hele bericht. En jullie zullen vast wel zeggen dat ik mn kop in het zand wil steken en ontkennen. Maar kom op... Een grote groep travestieten in Tetouan die bezig waren met een homo-huwelijk waarbij agenten binnenvielen en het gele groepje naar het ziekenhuis stuurde !? Dan ben ik liever koppig :D

Pytaghoras
07-06-04, 18:21
Geplaatst door nl-x
Ik geloof geen snars van het hele bericht. En jullie zullen vast wel zeggen dat ik mn kop in het zand wil steken en ontkennen. Maar kom op... Een grote groep travestieten in Tetouan die bezig waren met een homo-huwelijk waarbij agenten binnenvielen en het gele groepje naar het ziekenhuis stuurde !? Dan ben ik liever koppig :D

Wil je daarmee zeggen dat er geen homo's zijn in Tetouane? In Marokko vallen de homo's heel erg op. Hier in Nederland kan je nog moeilijk onderscheid maken tussen een homo en een hetro.

Tomas
07-06-04, 19:49
Geplaatst door Pytaghoras
Wil je daarmee zeggen dat er geen homo's zijn in Tetouane? In Marokko vallen de homo's heel erg op. Hier in Nederland kan je nog moeilijk onderscheid maken tussen een homo en een hetro.

Vreemd. De congierge van onze school vertelde laatst dat het juist andersom is. In Marokko is het normaal dat mannen hand in hand lopen en elkaar kussen, maar in Nederland kan dat opeens niet meer, want dan ben je homo. Ik haal daar 2 dingen uitop: Ten eerste Noord-Europa is eigenlijk ontzettend macho. Bij ons zijn mannen echte mannen, je mag geen emoties tonen en je mag elkaar alleen met een ruwe duw of por aanraken, terwijl het zogenaamd veel meer macho gedoodverfde Zuid-Europa (en Noord-Afrika dus) juist veel meer feminen is. En ten tweede: De Marokkanen hebben zich jammer genoeg op dit punt aangepast.

Julien
07-06-04, 19:52
Geplaatst door Tomas
Vreemd. De congierge van onze school vertelde laatst dat het juist andersom is. In Marokko is het normaal dat mannen hand in hand lopen en elkaar kussen, maar in Nederland kan dat opeens niet meer, want dan ben je homo. Ik haal daar 2 dingen uitop: Ten eerste Noord-Europa is eigenlijk ontzettend macho. Bij ons zijn mannen echte mannen, je mag geen emoties tonen en je mag elkaar alleen met een ruwe duw of por aanraken, terwijl het zogenaamd veel meer macho gedoodverfde Zuid-Europa (en Noord-Afrika dus) juist veel meer feminen is. En ten tweede: De Marokkanen hebben zich jammer genoeg op dit punt aangepast.

ik moet opeens terugdenken aan die D-Day herdenking gisteren. Toen Chirac die Nederlandse veteranen kuste :D ze keken echt zo verbaasd: "what the fuck, ik word gekust door een man" :D heheheh erg komisch.

Tomas
07-06-04, 19:55
Geplaatst door Julien
ik moet opeens terugdenken aan die D-Day herdenking gisteren. Toen Chirac die Nederlandse veteranen kuste :D ze keken echt zo verbaasd: "what the fuck, ik word gekust door een man" :D heheheh erg komisch.

Gaver, om na al die ellende van de oorlog ook nog 's door zo'n vieze franse ouwe homo afgelikt te worden.

taouanza
07-06-04, 20:14
Geplaatst door Julien
Tetouan is een mooie stad :p wel erg crimineel, maar ik was in love toen ik er was :D

iemand daar zei me daar trouwens dat er veel "homo's" waren.

Vandaar dat nichterig taaltje.:hihi:

barneveld
07-06-04, 20:16
Geplaatst door Tomas
Gaver, om na al die ellende van de oorlog ook nog 's door zo'n vieze franse ouwe homo afgelikt te worden.


denk aan je taal gebruik. er zijn ook kinderen hier active

Tomas
07-06-04, 20:18
Geplaatst door barneveld
denk aan je taal gebruik. er zijn ook kinderen hier active

Maar Chirac is toch frans?

taouanza
07-06-04, 20:22
Geplaatst door Tomas
Vreemd. De congierge van onze school vertelde laatst dat het juist andersom is. In Marokko is het normaal dat mannen hand in hand lopen en elkaar kussen, maar in Nederland kan dat opeens niet meer, want dan ben je homo. Ik haal daar 2 dingen uitop: Ten eerste Noord-Europa is eigenlijk ontzettend macho. Bij ons zijn mannen echte mannen, je mag geen emoties tonen en je mag elkaar alleen met een ruwe duw of por aanraken, terwijl het zogenaamd veel meer macho gedoodverfde Zuid-Europa (en Noord-Afrika dus) juist veel meer feminen is. En ten tweede: De Marokkanen hebben zich jammer genoeg op dit punt aangepast.

We reden een keer langs een groep hangvolwassenen, in Marokko hangt iedereen, en ze zaten met elkaars benen over elkaar. :cheefbek:

Tomas
07-06-04, 20:25
Geplaatst door taouanza
We reden een keer langs een groep hangvolwassenen, in Marokko hangt iedereen, en ze zaten met elkaars benen over elkaar. :cheefbek:

Het is toch eigenlijk ontzettend jammer dat dat in Nederland niet kan?

barneveld
07-06-04, 20:42
Geplaatst door taouanza
We reden een keer langs een groep hangvolwassenen, in Marokko hangt iedereen, en ze zaten met elkaars benen over elkaar. :cheefbek:


ik zit altijd met benen over elkaar wat is er mis mee

taouanza
07-06-04, 21:48
Geplaatst door Tomas
Het is toch eigenlijk ontzettend jammer dat dat in Nederland niet kan?

Zou je dat willen dan?

barneveld
07-06-04, 21:52
Geplaatst door taouanza
Zou je dat willen dan?


wat bedoelen julie ik nap het niet

taouanza
07-06-04, 22:30
Geplaatst door barneveld
wat bedoelen julie ik nap het niet

nou ze hadden niet hun eigen benen over elkaar. Maar elkaars benen over elkaar.Dus de benen van man A lagen over de benen van man B.
Begrijpe?

barneveld
07-06-04, 22:33
Geplaatst door taouanza
nou ze hadden niet hun eigen benen over elkaar. Maar elkaars benen over elkaar.Dus de benen van man A lagen over de benen van man B.
Begrijpe?


oooohhhhhh

dat is haram moetlijq

Bofko
07-06-04, 22:45
Geplaatst door taouanza
We reden een keer langs een groep hangvolwassenen

:D . Het kijken naar wat de ander doet is een favoriete bezigheid van Afrikaanse mannen. De vrouwen werken vaak nog.

barfly
07-06-04, 22:46
Geplaatst door barneveld
oooohhhhhh

dat is haram moetlijq

Maar waar laat je dat lijq dan?

barneveld
07-06-04, 22:58
Geplaatst door barfly
Maar waar laat je dat lijq dan?

vraag dat aan mark61


:regie: :regie: :regie: :regie:

taouanza
07-06-04, 23:09
Geplaatst door barfly
Maar waar laat je dat lijq dan?
:hihi:

observer
08-06-04, 09:23
Geplaatst door Pytaghoras
Politie mag jou niet van de kleren ontdoen, de docter heeft wel het recht om het te doen. euh niet dus een dokter mag nooit een patient tegen zijn wil aanraken/behandelen of wat dan ook (tenzij hij niet in staat is toesteming te geven natuurlijk)

al loop je bloedend door het ziekenhuis als jij zegt nee is het nee

David
08-06-04, 11:07
Waarom zijn ze eigenlijk opgepakt? Als die kerels nou leuk een feestje willen vieren in een vlot japonnetje met een leuke ketting om, laat ze dan! Wie doen ze daar nou kwaad mee? Afgezien van de geode smaak natuurlijk - maar ja, als we alle smakeloze mensen moeten oppakken, wordt het wel heel stil op straat.

sienia
08-06-04, 11:31
Tetouan en homo´s, laat ik die associatie nou ook hebben. :D

Ik ken nl een homo in Tetwan. Hij is getrouwd, heeft kinderen bij deze vrouw, maar heeft daarnaast vriendjes. Iedereen weet er van en doet of zn neus bloed.

:confused:

Goodnight
08-06-04, 12:09
Geplaatst door sienia
Tetouan en homo´s, laat ik die associatie nou ook hebben. :D

Ik ken nl een homo in Tetwan. Hij is getrouwd, heeft kinderen bij deze vrouw, maar heeft daarnaast vriendjes. Iedereen weet er van en doet of zn neus bloed.

:confused:

maroc style....
als je net zo lang doet alsof het er niet is, dan is het er ook niet :D

antiapartheid
08-06-04, 12:14
als ik wat post vragen ze allemaal naar de Bron. of bedoel je tetouan in deVS.

Pytaghoras
08-06-04, 12:18
Geplaatst door antiapartheid
als ik wat post vragen ze allemaal naar de Bron. of bedoel je tetouan in deVS.

ja, ik was het vergeten om de bron te vermelden. Het is:
tetouane.berg.3.links.bario.ma (http://tetouane.berg.3.links.bario.ma)