PDA

Bekijk Volledige Versie : gratis seks na elk goal van het Nederlands elftal



Pytaghoras
07-06-04, 19:10
Arie Schouten, exploitant van een bordeel in Emmen, heeft een ludieke actie bedacht om toch goede zaken te draaien onder het EK; gratis seks na elk goal van het Nederlands elftal. "Voetbal is voor ons soort bedrijven een grote concurrent. Tja, wat doe je dan? Dan bedenk je wat ludieks", aldus Schouten.

Alle mensen die in het bordeel naar een duel van Oranje kijken krijgen een gratis lotnummer. Na ieder doelpunt van Oranje wordt er een nummer getrokken. De winnaar mag gratis een half uur met een meisje van zijn keuze naar een kamer. "De winnaars mogen wel eerst de wedstrijd afkijken", zo zei Schouten. De actie duurt nog tot en met de finale.

Joesoef
07-06-04, 19:20
Zielig hoor die kaaskoppen.

Als ze gewoon fatsoenlijk getrouwd waren konden ze altijd gratis sex krijgen, en geven. Het draaid niet alleen om de bal.


Pytaghoras hoofd is vol waar zijn broek van leeg is.

Julien
07-06-04, 19:39
:D heheh

ach Frankrijk maakt Nederland toch in na de poulewedstrijden :p

barfly
07-06-04, 20:34
Geplaatst door Julien
:D heheh

ach Frankrijk maakt Nederland toch in na de poulewedstrijden :p

Mensen zoaks jij zouden ze nou het land uit moeten donderen :duim:

barneveld
07-06-04, 21:22
Geplaatst door barfly
Mensen zoaks jij zouden ze nou het land uit moeten donderen :duim:



1) deutsland uber alles


2) wat was de adres van dat kroeg waar je gratis kan keesen

Tomas
07-06-04, 21:22
Mocht... En ik zeg dus: mocht. Ja, mocht het deze EK zover komen dat Nederland zou... Ja, en ik bedoel dan ook: zou. Dus, zou verliezen van frankrijk, dan vind ik ook dat Julien preventief geband moet worden de eerste paar maanden daarna.

barneveld
07-06-04, 21:29
Geplaatst door Tomas
Mocht... En ik zeg dus: mocht. Ja, mocht het deze EK zover komen dat Nederland zou... Ja, en ik bedoel dan ook: zou. Dus, zou verliezen van frankrijk, dan vind ik ook dat Julien preventief geband moet worden de eerste paar maanden daarna.



Mocht... En ik zeg dus: mocht. Ja, mocht het deze EK zover komen dat spanje zou... Ja, en ik bedoel dan ook: zou. Dus, zou
verhuis ik naar spanje met mijn kippen


en krijgt iedereen hier een kip van mij

Tomas
07-06-04, 21:31
Geplaatst door barneveld
Mocht... En ik zeg dus: mocht. Ja, mocht het deze EK zover komen dat spanje zou... Ja, en ik bedoel dan ook: zou. Dus, zou
verhuis ik naar spanje met mijn kippen


en krijgt iedereen hier een kip van mij

Wat? Mocht Spanje wat?

Julien
07-06-04, 21:36
Geplaatst door Tomas
Mocht... En ik zeg dus: mocht. Ja, mocht het deze EK zover komen dat Nederland zou... Ja, en ik bedoel dan ook: zou. Dus, zou verliezen van frankrijk, dan vind ik ook dat Julien preventief geband moet worden de eerste paar maanden daarna.

wheheheh ik verheug me er nu al op ;) :D

(niet op dat bannen natuurlijk, maar op het E.K.)

overigens moet NL gewoon met buitenspelers spelen, geen ruit!, met als spits van Nistelrooy (The best!)

en wees niet bang, ik juich ook voor Nederland!! (totdat ze tegen France spelen natuurlijk :D )

Hup Oranje! Jullie winnen makkelijk van die Duitsers en Tsjechen :p

barneveld
07-06-04, 21:38
Geplaatst door Tomas
Wat? Mocht Spanje wat?


mocht spanje verliest van duitsland in finale

Tomas
07-06-04, 21:39
Geplaatst door Julien
overigens moet NL gewoon met buitenspelers spelen, geen ruit!, met als spits van Nistelrooy (The best!)


Jammer genoeg wordt deze wereld spits gecoacht voor de EK door een van de slechtste coaches ter wereld.

Tomas
07-06-04, 21:46
Geplaatst door barneveld
mocht spanje verliest van duitsland in finale

Het is "verliezen". Voor uitleg moet je bij Mark61 zijn.

Verders: Oh.

barneveld
07-06-04, 21:50
Geplaatst door Tomas
Het is "verliezen". Voor uitleg moet je bij Mark61 zijn.

Verders: Oh.



waar kant ik mark61 vindten

barneveld
07-06-04, 21:51
geldt dit ook voor voetbal



DEN HAAG - Ministers strijden al jarenlang met koningin Beatrix in het diepste geheim om de rechten op het volkslied. De koningin verbiedt militaire kapellen op vliegveld Valkenburg het Wilhelmus te spelen wanneer zijzelf er niet bij is. 'Het Wilhelmus is van mij', zo verdedigt koningin Beatrix haar privilege.