PDA

Bekijk Volledige Versie : Dyab op Al Jazeera



Ramzi
08-06-04, 13:23
----- Original Message -----
From: AEL Nederland
To: "Undisclosed-Recipient:;"@smtp6.wanadoo.nl
Sent: Monday, June 07, 2004 3:45 PM
Subject: Br. Dyab Abou Jahjah 7 en 9 juni op Aljazeera





Salaam oe aleikom beste broeders en zusters,

Broeder Dyab Abou Jahjah, federaal voorzitter van de Arabisch Europese Liga, en lijsttrekker van de Moslim Democratische Partij (MDP) verschijnt deze week 2 maal op Al Jazeera:

Op maandag 7 juni om 19.30 uur en om 3.30 uur
Op woensdag 9 juni om 10.30 uur

Veel kijkplezier!

Wasalaam,
AEL Nederland

------------------- .
De informatie verzonden met deze email is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde(n) is verboden. De AEL staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van deze email, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Overigens geldt in algemene zin dat aan emails van de AEL geen rechten kunnen worden ontleend. De AEL sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.

Isaac
08-06-04, 13:34
Komt Al Qaida weer met een verklaring? :D

Pytaghoras
08-06-04, 13:36
Ik kijk altijd naar aljazeera, maar op dat moment dat die hypocriete op tv gaat verschijnen, zet ik tv uit. Ik heb een hekel aan hypocrieten en hun kudde volgelingen.
:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

taouanza
08-06-04, 13:56
Geplaatst door Pytaghoras
Ik kijk altijd naar aljazeera, maar op dat moment dat die hypocriete op tv gaat verschijnen, zet ik tv out. Ik heb een hekel aan hypocrieten en hun kudde volgelingen.
:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

toe maar! :maf:

David
08-06-04, 13:57
Ik was laatst bij Shownieuws. Ik mocht Rebecca Loos een handje geven!

taouanza
08-06-04, 13:59
Geplaatst door David
Ik was laatst bij Shownieuws. Ik mocht Rebecca Loos een handje geven!

heb je haar geen mep verkocht?

David
08-06-04, 14:01
Geplaatst door taouanza
heb je haar geen mep verkocht?


Waarom vraagt iedereen dat toch? Nee, ik heb het telefoonnummer van haar laatste minnaar gevraagd, één of andere voetballer. En gekregen. Ik zei toch dat ik een dubbele afspraak heb vanavond?

taouanza
08-06-04, 14:05
Geplaatst door David
Waarom vraagt iedereen dat toch? Nee, ik heb het telefoonnummer van haar laatste minnaar gevraagd, één of andere voetballer. En gekregen. Ik zei toch dat ik een dubbele afspraak heb vanavond?

nou omdat je het zo rot vond voor Victoria maar zo rot vond je het dus niet(maaar voor jezelf).:hihi:

David
08-06-04, 14:08
Geplaatst door taouanza
nou omdat je het zo rot vond voor Victoria maar zo rot vond je het dus niet(maaar voor jezelf).:hihi:


Gnuif. Nee hoor, gelul. Ik had niet zo goed door wat er geberude. Stond leuk te lullen met wat vrienden, en ineens kwam er een aanstellerige mevrouw mij een handje geven en dat werd gefilmd. Toen ze weg was vroeg wie dat mens in godsnaam was. Rebecca dus.

Ik hoef geen voetballer, ik hou me bij mijn behaarde Portugees. ;)

taouanza
08-06-04, 14:11
Geplaatst door David
Gnuif. Nee hoor, gelul. Ik had niet zo goed door wat er geberude. Stond leuk te lullen met wat vrienden, en ineens kwam er een aanstellerige mevrouw mij een handje geven en dat werd gefilmd. Toen ze weg was vroeg wie dat mens in godsnaam was. Rebecca dus.

Ik hoef geen voetballer, ik hou me bij mijn behaarde Portugees. ;)


hij was toch kaap verdisch?
Maar heb je mijn pm gelezen?

David
08-06-04, 14:14
Geplaatst door taouanza
hij was toch kaap verdisch?
Maar heb je mijn pm gelezen?


Ik heb je pmmetjes gelezen - volgende week dinsdag doen? En nogmaals sorry - ik ben echt de koning van de dubbele afspraken! Ik zal ooit m'n eigen begrafenis nog eens moeten uitstellen omdat ik al wat had die dag! EN mijn baan is ook nooit eens netjes 9 - 5.

Nee, mijn man is wel degelijk Portugees. Al is hij dan geboren in Delfshaven, wat al weer heel wat prozaïscher klinkt.

taouanza
08-06-04, 14:24
Geplaatst door David
Ik heb je pmmetjes gelezen - volgende week dinsdag doen? En nogmaals sorry - ik ben echt de koning van de dubbele afspraken! Ik zal ooit m'n eigen begrafenis nog eens moeten uitstellen omdat ik al wat had die dag! EN mijn baan is ook nooit eens netjes 9 - 5.


Ja is al goed joh ik heb het ook vandaar dat mijn agenda op de wcdeur hangt kan ik er niet om heen.:bril:

Goodnight
08-06-04, 14:25
:ego:

taouanza
08-06-04, 14:27
Geplaatst door Goodnight
:ego:

:lachu:

David
08-06-04, 14:28
Geplaatst door Goodnight
:ego:



Bel je me?









Liefje?









Schatje?













Knuffeltje?
















Engeltje?

taouanza
08-06-04, 14:29
Nou vind je het niet geweldig hoe we Ramzi's topic naar de haaien hebben geholpen?:)

David
08-06-04, 14:32
Geplaatst door taouanza
Nou vind je het niet geweldig hoe we Ramzi's topic naar de haaien hebben geholpen?:)


Het is een speciaal talent. :stout:

Goodnight
08-06-04, 14:43
Geplaatst door David
Het is een speciaal talent. :stout:

haal het niet in die kop van je om met wie dan ook af te spreken voor wij onze 'date' hebben gehad.

Ik was potverdikkeme de eerste en nu moet ik toekijken hoe stoompannen ( couscousje) en pony's ( taounza) mij voor gaan.

David
08-06-04, 14:44
Geplaatst door Goodnight
haal het niet in die kop van je om met wie dan ook af te spreken voor wij onze 'date' hebben gehad.

Ik was potverdikkeme de eerste en nu moet ik toekijken hoe stoompannen ( couscousje) en pony's ( taounza) mij voor gaan.


WOW! Bezitterig vrouwtje!









Kun je morgenmiddag? Terrasje?

Goodnight
08-06-04, 14:46
Geplaatst door David
WOW! Bezitterig vrouwtje!
Kun je morgenmiddag? Terrasje?

hehehe...yes that's me!

Pffff....waarom altijd van die onmogelijke dagen gelijk!

ik kan wel van het weekend........

David
08-06-04, 14:47
Geplaatst door Goodnight


Ik kan dit weekend ook. Name the date, the place, the time - and I'll be there!

Goodnight
08-06-04, 14:49
hahaha....hmmm dit ging makkelijk
Ta is gelijk van het toneel verdwenen!

Even kijken: vrijdag????

18:00?

Ik ga je morgen bellen ok?

We hebben Ramzi's topic naar de haaien geholpen...

solly Lamzi...

David
08-06-04, 14:50
Geplaatst door Goodnight
hahaha....hmmm dit ging makkelijk
Ta is gelijk van het toneel verdwenen!

Even kijken: vrijdag????

18:00?

Ik ga je morgen bellen ok?

We hebben Ramzi's topic naar de haaien geholpen...

solly Lamzi...


Vrijdag is goed!

Pytaghoras
08-06-04, 14:59
Geplaatst door taouanza
Nou vind je het niet geweldig hoe we Ramzi's topic naar de haaien hebben geholpen?:)

nu nog de persoon waar om het draait in dat onderwerp.

David
08-06-04, 15:00
Geplaatst door Pytaghoras
nu nog de persoon waar om het draait in dat onderwerp.


Ik?


Of de meneer die even genoemd wordt in de titel?

Bofko
08-06-04, 15:10
Geplaatst door David
Ik?


Of de meneer die even genoemd wordt in de titel?

Het lijkt mij veel spraakmakender om jou op Al Jazeera te zien met een lezing of een voordracht of zo.

Pytaghoras
08-06-04, 15:14
Geplaatst door David
Ik?


Of de meneer die even genoemd wordt in de titel?

Ik weet het niet meer. Ik dacht dat de titel van het onderwerp "Dyab op Al Jazeera" is, totdat je je aangesproken voelt.

Dyab=David?

Pytaghoras
08-06-04, 15:19
Geplaatst door Bofko
Het lijkt mij veel spraakmakender om jou op Al Jazeera te zien met een lezing of een voordracht of zo.

Namens Al-Qaida maroc.nl of Al-Qaida Nederland?

Bofko
08-06-04, 15:31
Geplaatst door Pytaghoras
Namens Al-Qaida maroc.nl of Al-Qaida Nederland?

Ik stel voor om nu een Stichting Al-Qaida Maroc.nl op te richten. David als voorzitter en Azzam24 als secretaris. Dat is pas verbroedering !!

Pytaghoras
08-06-04, 15:40
Geplaatst door Bofko
Ik stel voor om nu een Stichting Al-Qaida Maroc.nl op te richten. David als voorzitter en Azzam24 als secretaris. Dat is pas verbroedering !!

Wat is jouw strategie en doelgroep? Ik ben bereid lid te worden.

taouanza
08-06-04, 15:42
Geplaatst door Goodnight
hahaha....hmmm dit ging makkelijk
Ta is gelijk van het toneel verdwenen!

Even kijken: vrijdag????

18:00?

Ik ga je morgen bellen ok?

We hebben Ramzi's topic naar de haaien geholpen...

solly Lamzi...

Mijn internet verbinding viel uit en toen ging ik maar nuttige dingen doen en opeens had ik weer internet............................

fatiha elg...
08-06-04, 16:00
Geplaatst door Ramzi
----- Original Message -----
From: AEL Nederland
To: "Undisclosed-Recipient:;"@smtp6.wanadoo.nl
Sent: Monday, June 07, 2004 3:45 PM
Subject: Br. Dyab Abou Jahjah 7 en 9 juni op Aljazeera





Salaam oe aleikom beste broeders en zusters,

Broeder Dyab Abou Jahjah, federaal voorzitter van de Arabisch Europese Liga, en lijsttrekker van de Moslim Democratische Partij (MDP) verschijnt deze week 2 maal op Al Jazeera:

Op maandag 7 juni om 19.30 uur en om 3.30 uur
Op woensdag 9 juni om 10.30 uur

Veel kijkplezier!

Wasalaam,
AEL Nederland

------------------- .




Gister niet gezien. Morgen misschien.

Robbedoes
08-06-04, 16:05
Hij moet zeker toelichten waarom hij Nederland en België zulke racistische staten vindt. Dat hier fanaten als die Pakistaanse geestelijken