PDA

Bekijk Volledige Versie : Idioten zoals Barneveld



vgeld
08-06-04, 17:54
Idioten zoals Barneveld proberen de site te "kuten ". Sorry voor het woord anders kan ik er niet van maken.

barneveld
08-06-04, 17:55
Geplaatst door vgeld
Idioten zoals Barneveld proberen de site te "kuten ". Sorry voor het woord anders kan ik er niet van maken.


beter dat zijn dan niets zijn

Al Sawt
08-06-04, 17:56
Vgeld,

Ik ben het met je eens.

De beheer moet Barneveld terechtwijzen.

Julien
08-06-04, 18:34
ik ben het eens met vgeld en al sawt.. ik erger me ook mateloos aan die debiele opmerkingen van hem. oprotten of normaal doen.

Al Sawt
08-06-04, 18:41
Geplaatst door vgeld
"kuten ". Sorry voor het woord anders kan ik er niet van maken.

Ik dacht dat je een man van etiketten bent?

vgeld
08-06-04, 18:49
Geplaatst door Al Sawt
Ik dacht dat je een man van etiketten bent?
Ik heb al bijvoorbaat mijn excuses (ook onderdeel van etikketen)aangeboden voordat je over etikketen zou beginnen.

TonH
08-06-04, 19:40
Misschien neemt hij eens een voorbeeld aan zijn plaatsgenoot Jan van Schaffelaar :duim:

Joesoef
08-06-04, 19:58
Geplaatst door TonH
Misschien neemt hij eens een voorbeeld aan zijn plaatsgenoot Jan van Schaffelaar :duim:

Plantsoentjes worden toch alleen vernoemt naar overleden mensen, of is het de bedoeling dat zijn ip-adress de killfile in gaat?

TonH
08-06-04, 20:04
Geplaatst door Joesoef
Plantsoentjes worden toch alleen vernoemt naar overleden mensen, of is het de bedoeling dat zijn ip-adress de killfile in gaat?

Dat geldt alleen in Amsterdam. In Utrecht mag je nog leven.


http://home.wanadoo.nl/thevandijks/barneveld021.jpg

DE JAN VAN SCHAFFELAAR TOREN BARNEVELD
De in grotendeels in romaanse stijl gebouwde toren van de Ned.Herv. Kerk te Barneveld dateert in oorsprong uit de 13e eeuw. De toren is algemeen bekend doordat Jan van Schaffelaar in 1482 met macabere heldenmoed van de trans sprong.

850
08-06-04, 20:04
Geplaatst door vgeld
Idioten zoals Barneveld proberen de site te "kuten ". Sorry voor het woord anders kan ik er niet van maken.

:rolleyes: Niks mis met die gast

barfly
08-06-04, 20:09
Geplaatst door TonH
Dat geldt alleen in Amsterdam. In Utrecht mag je nog leven.

Waren ze niet van plan om Schaffelaar in de fik te steken? T zij keuzes die je moet maken in dit land...

TonH
08-06-04, 20:21
Geplaatst door barfly
Waren ze niet van plan om Schaffelaar in de fik te steken? T zij keuzes die je moet maken in dit land...

Ja later vertaalden ze het e.e.a. in het Arabisch en na een paar versies lag het bij de Al Tawheed en enkele 'kwaliteits-boekhandels' alwaar het voor enorme reuring zorgde.

Alleen dat van die keuze was in deze versie verdwenen... :D

barfly
08-06-04, 20:22
Geplaatst door TonH
Ja later vertaalden ze het e.e.a. in het Arabisch en na een paar versies lag het bij de Al Tawheed en enkele 'kwaliteits-boekhandels' alwaar het voor enorme reuring zorgde.

Alleen dat van die keuze was in deze versie verdwenen... :D

T was een homo dus :hihi:

TonH
08-06-04, 20:28
Geplaatst door barfly
T was een homo dus :hihi:

En waarom niet?! :ego:


DE SPRONG VAN JAN VAN SCHAFFELAAR IN 1482.

In de Nederlandse geschiedenis staat een periode - ongeveer tussen 1350 en het einde van de 15e eeuw - bekend als de Hoekse en Kabeljauwse twisten. De beide partijen bestonden uit vaak wisselende groepen van edelen en steden in Holland en Zeeland. De inzet was oorspronkelijk het verkrijgen en behouden van invloed op het bestuur en van winstgevende funkties in de regering en aan het hof van de graaf. Op het laatst ging het meer over de vraag of men voor Bourgondië (Kabeljauws) of tegen Bourgondië (Hoeks) was.

David van Bourgondië, een bastaardzoon van Filips de Goede, was in de tweede helft van de 15e eeuw bisschop van Utrecht. Hij werd door het Hoekse stadsbestuur uit zijn stad verdreven en trok zich terug op het kasteel bij Wijk bij Duurstede. Kabeljauwse troepen belegerden daarop Utrecht om de bevolking van deze stad uit te hongeren. De met het Utrechtse stadsbestuur verbonden hertog Jan II van Kleef zond voedseltransporten naar de belegerde stad; soortgelijke transporten vonden plaats vanuit Deventer.

Op het huis "Puttenstein" bij Elburg en op kasteel "Roosendaal" bij Arnhem waren soldaten van de bisschop gelegerd die opdracht kregen de voedseltransporten te onderscheppen. Tot de op de "Roosendaal" gelegerde troepen behoorde ook de ruiteraanvoerder Jan van Schaffelaar, waarschijnlijk afkomstig uit het schoutambt Barneveld.

De daad van Jan van Schaffelaar wordt voor het eerst vermeld in een kroniek uitgegeven door de Utrechtse historikus Antonius Matthaeus in 1698 (dus meer dan twee eeuwen na de befaamde sprong!).
In deze kroniek staat de gebeurtenis ongeveer als volgt vermeld:


"Op de zestiende dag in juli hebben een aantal ruiters, afkomstig van de "Roosendaal", de toren en de kerk van Barneveld ingenomen; ze waren met negentien man. Soldaten van de steden Amersfoort en Nijkerk belegerden de kerk. Ze hadden kanonnen bij zich waarmee ze door de toren schoten. Hierbij kwamen vier of vijf bezetters om het leven. De mannen op de toren verzochten om een onderhoud, hetgeen geschiedde. De mannen op de toren boden aan zich over te geven, maar die van Amersfoort gingen hier niet op in. Zij wilden dat de mannen een zekere Jan van Schaffelaar uit de galmgaten naar beneden wierpen. De mannen op de toren wilden dit niet doen. Toen zei Jan van Schaffelaar: "Lieve gezellen, ik moet toch eenmaal sterven, ik wil u geen moeilijkheden bezorgen." Hij ging boven op de tinnen van de toren staan, zette zijn handen in zijn zijden en sprong naar beneden. Hij overleefde zijn val maar werd door zijn vijanden gedood. Het vorenstaande werd mij (voor waar) verteld."

Dat waren nog eens helden. :maf2:

Maar ik zie dat er ook toen al sprake was van een oproep om iemand van de toren af te sodemieteren... Niets nieuws onder de zon dus :jammer:

barfly
08-06-04, 20:34
Geplaatst door TonH
En waarom niet?! :ego:



Dat waren nog eens helden. :maf2:

Maar ik zie dat er ook toen al sprake was van een oproep om iemand van de toren af te sodemieteren... Niets nieuws onder de zon dus :jammer:

Er begint ineens iets te dagen ja... We hebben een hoop bereikt in 7 eeuwen tijd... :corcky:

Tomas
08-06-04, 21:16
'kvin die barneveld wel intrigerend.

barfly
08-06-04, 21:21
Geplaatst door Tomas
'kvin die barneveld wel intrigerend.

Mwah, hij is gewoon kop eerst van die toren afgeflikkerd die poot.

Tomas
08-06-04, 21:22
Geplaatst door barfly
Mwah, hij is gewoon kop eerst van die toren afgeflikkerd die poot.

Oh? Nou, dat verklaart wel een hoop.

barfly
08-06-04, 21:34
Geplaatst door Tomas
Oh? Nou, dat verklaart wel een hoop.

Allemaal geschiedsvervalsing daar moet je je niet blind op staren.

barneveld
09-06-04, 22:18
Geplaatst door vgeld
Idioten zoals Barneveld proberen de site te "kuten ". Sorry voor het woord anders kan ik er niet van maken.

1) maroc.nl is voor iedereen die nederlands kan lezen of schrijven als je aan de regels houd voor zover ik weet heb ik geen enkel regel overtreden. Ik heb niemand beledigd of uitgescholden. ik heb geen onzedig taal gebruikt.

2) er zitten hier verschillend mensen de ene kan net paar worden nederlands schrijven (zoals ik) de ander kan fout loos nederlanda schrijven. iedereen heeft eigen manier van uiten. jij hebt eigen manier van uiten dan ik, wat jij hier wilt zien is anders dan ik. gelukig maar anders was het hier een saai boel.
ik vind het zwak van je dat je mij van hier wilt banen omdat ik niet zelfde denk en doe als jij.

3) sinds ik hier ben weten jullie meer over Barneveld anders haden je daar nooit iets gelezen


Ik ben troots op de plaats waar ik woon.
trouwens de kerk staat vlak bij de kippen markt.


het valt een beetje tegen van je VGELD

Robbedoes
09-06-04, 22:21
Vreemd ik kan het woordje "kuten" niet in de dikke vinden :boer: Maar ja ik ben maar een domme :boer:

Orakel
09-06-04, 22:22
Geplaatst door barneveld


Mnien enta al 3ziz djelli?

barneveld
09-06-04, 22:27
Geplaatst door Robbedoes
Vreemd ik kan het woordje "kuten" niet in de dikke vinden :boer: Maar ja ik ben maar een domme :boer:


volgens somigen ben ik niet zo slim ik weet niet of dit nu positief is of negatief. kan je mij daar mee helpen

barneveld
09-06-04, 22:27
Geplaatst door Orakel
Mnien enta al 3ziz djelli?


barneveld.

Orakel
09-06-04, 22:43
Geplaatst door barneveld
barneveld.

Mesjie hne a ras el kedra, m'n bled. Mnie fi el bled?
3endek dqiqa bes tzouib a skeiri

barneveld
09-06-04, 22:50
Geplaatst door Orakel
Mesjie hne a ras el kedra, m'n bled. Mnie fi el bled?
3endek dqiqa bes tzouib a skeiri


almamlakt almagribia

3aisch ajalalat almalik mohamed sadis

Orakel
09-06-04, 22:57
Geplaatst door barneveld
almamlakt almagribia

3aisch ajalalat almalik mohamed sadis

:huil: Je konijn heeft 3 poten en heet Mohammed?

Andries jongen, als je je verveelt moet je gewoon met je piemel gaan spelen. Jij blij, wij blij.

Robbedoes
09-06-04, 22:59
Is Barneveld Andries? Ik heet ook zo :wohaa:

barneveld
09-06-04, 23:02
Geplaatst door Robbedoes
Is Barneveld Andries? Ik heet ook zo :wohaa:



Ik wist niet dat ik zo heet, waarom nu zo naam.(voor een ander is het mooi maar niet vooor mij) Vrezin een mooi naam voor mij



:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

gbkm
10-06-04, 01:37
Als die aanslag was gelukt waren we van heel wat ellende afgeweest.Groot strijder tegen de oranje nazis.

Ron Haleber
10-06-04, 12:03
Geplaatst door barneveld
1) maroc.nl is voor iedereen die nederlands kan lezen of schrijven als je aan de regels houd voor zover ik weet heb ik geen enkel regel overtreden. Ik heb niemand beledigd of uitgescholden. ik heb geen onzedig taal gebruikt.

2) er zitten hier verschillend mensen de ene kan net paar worden nederlands schrijven (zoals ik) de ander kan fout loos nederlanda schrijven. iedereen heeft eigen manier van uiten. jij hebt eigen manier van uiten dan ik, wat jij hier wilt zien is anders dan ik. gelukig maar anders was het hier een saai boel.
ik vind het zwak van je dat je mij van hier wilt banen omdat ik niet zelfde denk en doe als jij.

3) sinds ik hier ben weten jullie meer over Barneveld anders haden je daar nooit iets gelezen


Ik ben trots op de plaats waar ik woon.
trouwens de kerk staat vlak bij de kippen markt.


het valt een beetje tegen van je VGELD


Ik vind dat onze Barneveld hiermee duidelijk aangeeft dat hij recht van spreken heeft.

Hierna zal ik vertellen waarom hij m.i. gelijk heeft.

Ron Haleber
10-06-04, 12:16
... Ik vind het uiterst onterecht dat men Barneveld zo eenzijdig negatief behandeld! Hij is zelf erg eerlijk over zijn beperkingen maar kan ondertussen erg geestig en slim uit de hoek komen...

Dat men hem wil afremmen, o.k. hij moet wat maat weten te houden en niet tien zero-topics achter elkaar plaatsen...

Maar dat afseiken: Dat vind ik nou ook een typisch voorbeeld van gebrek aan respect wat in het Nederland van vandaag de toon aangeeft!



Daarbij zie ik Barneveld als typisch Marokkaans fenomeen... :hihi:

Ik geloof dat men het djoeha noemt. In de dorpen waar ik was liep altijd iemand rond die als de dorpsgek gold. Iedereen benaderde hem beleefd en maakte grappen met hem en luisterde naar zijn antwoord!

Hij hoorde er echt bij en werd gerespecteerd! Ik praat over de Atlas en de Sousse. Misschien waren de Ruafa te verzuurd en te somber voor dat fenomeen?


Het is trouwens een heel literair genre met name in de berberliteratuur!

Ik herinner me "Moha le fou". :nijn:

Het is een heel oude traditie in Marokko. Abdallah Hammoudi (Princeton) heeft er over geschreven.

Ik vond net "Sidi Abderrahman El- Mejdûd", utgave van de CNRS...

Dat was ook zo'n schoolmakende figuur die een hele groep van extatische "gekken" achterliet... Hele 'sekten'bestonden daarvan in het oude Marokko. Muziekgroepen als jil jilala voeren nog hun namen...


Geboeid heb ik altijd geluisterd naar de fantastische verhalen van mijn berber-vrienden in Azrou over dieren en 'gekken' waar ze onuitputtelijk in waren.

Ik vond het erg origineel die tradities te leren kennen waarmee Marokkanen bewezen naar onze maatstaven nog "een beetje gek" te zijn en lekker ff niet modern!

Ten overvloede wijs ik er nog maar even op dat je de "zot" ook bij echte Marokkaanse auteurs terugvindt als Fouad laroui, Tahar BenJelloun en Hafid Bouazza. Die kennen het echte Marokko nog!




Geplaatst door Orakel
:huil: Je konijn heeft 3 poten en heet Mohammed?

Andries jongen, als je je verveelt moet je gewoon met je piemel gaan spelen. Jij blij, wij blij.


Voor mij is het dan ook volstrekt onbegrijpelijk dat Marokkanen als Orakel en vgeld zich zo ver van hun eigen traditie vervreemd hebben... :chinees:

Van vgeld kan ik het begrijpen dat is een echte évolué - een 'moderne' makhzen-Marokkaan... Maar van de populaire Orakel had ik het niet verwacht!

Zijn het eigenlijk nog wel echte Marokkanen moet je je dan afvragen! of hebben we met vernederlandste klonen te maken? :hihi:

plexus
10-06-04, 12:54
:hihi: Ron je blijft me verbazen..zo'n lap .txt over zoiets banaals.. :fpetaf:

Ron Haleber
10-06-04, 13:23
Geplaatst door plexus
:hihi: Ron je blijft me verbazen..zo'n lap .txt over zoiets banaals.. :fpetaf:

Nou het heeft me heel wat moeite gekost toen ik met de Imazighen lange tijd in hun dorpen woonde - waar geen europeaan langskwam - om er achter te komen waar die Marokkanen nou eigenlijk mee bezig waren.

Namelijk o.a. hoe ze islam met al die wonderlijke verhalen over Lalla Aisja (de Aarde-godin) en die honderden andere djenoun (geesten) met elkaar verbonden. Wat die mussems en turuq daarover inhielden met al die Barneveldse "gekken" en tovenaars...

Vergeet niet dat dat beroemde Berber-instituut in Rabat - waar de Imazighen zo trots op zijn - au fond toch ook op de studie van dat soort volkse zaken berust...

mark61
10-06-04, 14:14
Geplaatst door vgeld
Ik heb al bijvoorbaat mijn excuses (ook onderdeel van etikketen)aangeboden voordat je over etikketen zou beginnen.

Gaat het nou over etiquette of etiketten?

vgeld
10-06-04, 16:40
Geplaatst door mark61
Gaat het nou over etiquette of etiketten?

Je bent de enige die goed heeft opgelet!.

barneveld
10-06-04, 22:53
Geplaatst door Ron Haleber
... Ik vind het uiterst onterecht dat men Barneveld zo eenzijdig negatief behandeld! Hij is zelf erg eerlijk over zijn beperkingen maar kan ondertussen erg geestig en slim uit de hoek komen...

Dat men hem wil afremmen, o.k. hij moet wat maat weten te houden en niet tien zero-topics achter elkaar plaatsen...

Maar dat afseiken: Dat vind ik nou ook een typisch voorbeeld van gebrek aan respect wat in het Nederland van vandaag de toon aangeeft!



Daarbij zie ik Barneveld als typisch Marokkaans fenomeen... :hihi:

Ik geloof dat men het djoeha noemt. In de dorpen waar ik was liep altijd iemand rond die als de dorpsgek gold. Iedereen benaderde hem beleefd en maakte grappen met hem en luisterde naar zijn antwoord!

Hij hoorde er echt bij en werd gerespecteerd! Ik praat over de Atlas en de Sousse. Misschien waren de Ruafa te verzuurd en te somber voor dat fenomeen?


Het is trouwens een heel literair genre met name in de berberliteratuur!

Ik herinner me "Moha le fou". :nijn:

Het is een heel oude traditie in Marokko. Abdallah Hammoudi (Princeton) heeft er over geschreven.

Ik vond net "Sidi Abderrahman El- Mejdûd", utgave van de CNRS...

Dat was ook zo'n schoolmakende figuur die een hele groep van extatische "gekken" achterliet... Hele 'sekten'bestonden daarvan in het oude Marokko. Muziekgroepen als jil jilala voeren nog hun namen...


Geboeid heb ik altijd geluisterd naar de fantastische verhalen van mijn berber-vrienden in Azrou over dieren en 'gekken' waar ze onuitputtelijk in waren.

Ik vond het erg origineel die tradities te leren kennen waarmee Marokkanen bewezen naar onze maatstaven nog "een beetje gek" te zijn en lekker ff niet modern!

Ten overvloede wijs ik er nog maar even op dat je de "zot" ook bij echte Marokkaanse auteurs terugvindt als Fouad laroui, Tahar BenJelloun en Hafid Bouazza. Die kennen het echte Marokko nog!






Voor mij is het dan ook volstrekt onbegrijpelijk dat Marokkanen als Orakel en vgeld zich zo ver van hun eigen traditie vervreemd hebben... :chinees:

Van vgeld kan ik het begrijpen dat is een echte évolué - een 'moderne' makhzen-Marokkaan... Maar van de populaire Orakel had ik het niet verwacht!

Zijn het eigenlijk nog wel echte Marokkanen moet je je dan afvragen! of hebben we met vernederlandste klonen te maken? :hihi:






eindelijk iemand die verstand heeft van mensen en zich open houd voor iets anders dan alleen maar wat in zijn straat past

er zouden meer mensen een voorbeeld aan jouw moeten nemen. Ron haleber

barneveld
10-06-04, 22:58
Geplaatst door vgeld
Je bent de enige die goed heeft opgelet!.


Ik dacht dat alleen idioten zo een fout maken.
maar zo blijkt ook de klagers en de mensen die met een wijzende vingertje naar de k- tende idioten.



:D :D :D :D :D :D

Mark
10-06-04, 23:03
Ik vind dat Barneveld moet blijven, al was het maar vanwege zijn fantastische onderschriften!

Bofko
10-06-04, 23:17
Geplaatst door Mark
Ik vind dat Barneveld moet blijven, al was het maar vanwege zijn fantastische onderschriften!

Vind ik ook. Zeker nu.
Aleen op enig moment 2 dagen geleden had Barneveld zo ongeveer bij 20 van de 25 threads op de 1e pagina het laatste bericht. Dat veroorzaakte irritatie. Dat heeft zelfs Yehi in zijn beste dagen - wat betreft zijn eerste berichten dan - nog nooit gepresteerd volgens mij.

vgeld
10-06-04, 23:24
Geplaatst door Bofko
... had Barneveld zo ongeveer bij 20 van 25 threads op de 1e pagina het laatste bericht. ... irritatie.

barneveld
10-06-04, 23:50
Geplaatst door vgeld



er bestaat vogens mij nog geen limet. hoe vaak je hier iets mag schrijven of plaatsen.

als je je aan mij ireteert sla dan mij over.

ga dan naar mensen van jouw nivo

barneveld
10-06-04, 23:52
Geplaatst door Mark
Ik vind dat Barneveld moet blijven, al was het maar vanwege zijn fantastische onderschriften!


Ik heb er bijna 2 jaar over gedaan om het te verzinen.
kan ook niets aan doen dat ik niet zo slim ben als VGELD

Ron Haleber
10-06-04, 23:53
Geplaatst door Ron Haleber


Dat men hem wil afremmen, o.k. hij moet wat maat weten te houden en niet tien zero-topics achter elkaar plaatsen...

Maar dat afseiken: Dat vind ik nou ook een typisch voorbeeld van gebrek aan respect wat in het Nederland van vandaag de toon aangeeft!

barneveld
11-06-04, 00:03
Geplaatst door Ron Haleber



waneer is volgens jouw de maat vol.

:cola: :cola: :cola: :cola:


voor mij is dat pas als ik de regels over treed.
we hebben hier niet voor nirts regelement

vgeld
11-06-04, 00:13
Geplaatst door barneveld
er bestaat vogens mij nog geen limet. hoe vaak je hier iets mag schrijven of plaatsen.

als je je aan mij ireteert sla dan mij over.

ga dan naar mensen van jouw nivo

Met je spam zorg je dat belangrijke bijdragen van andere prikkers naar de achtergrond (pagina 2 en verder) worden gedrukt zonder dat maar iemand kennis heeft genomen van die berichte..
Maar nu is het afgelopen met je geklaag hier. Jij bent opeens het slachtoffer van le nationaliste . Drabni wa bka sbakni wa shka is op jou van toepassing.

barneveld
11-06-04, 00:19
Geplaatst door vgeld
Met je spam zorg je dat belangrijke bijdragen van andere prikkers naar de achtergrond (pagina 2 en verder) worden gedrukt zonder dat maar iemand kennis heeft genomen van die berichte..
Maar nu is het afgelopen met je geklaag hier. Jij bent opeens het slachtoffer van le nationaliste . Drabni wa bka sbakni wa shka is op jou van toepassing.


het is je vergeven.

wat kunnen we hier van leren?.
1) je mag een ander niet veroordelen voor dat je hem beter kent.
2) iemand die je ireteert heeft ander intressen dan jij.

ook al zag ik je eerst als tegenstander maar als het nodig is zal ik je nooit laten vallen.

barneveld
16-06-04, 15:14
zijn jullie mij vergeten of zo
of wordt ik genegeerd.


:duim: :duim: :duim: :duim:

barneveld
19-06-04, 10:41
hallo is er iemand

barneveld
05-07-04, 20:11
zijn jullie al gewend aan mij?

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:
:melig2: :melig2: :melig2: :melig2: :melig2: :melig2:

echnaton
05-07-04, 20:18
Geplaatst door barneveld
zijn jullie al gewend aan mij?

:boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:
:melig2: :melig2: :melig2: :melig2: :melig2: :melig2:

Het went nooit!

barneveld
05-07-04, 20:20
Geplaatst door echnaton
Het went nooit!


ben ik erg

echnaton
05-07-04, 20:21
Geplaatst door barneveld
ben ik erg

Te erg om over te praten.

barneveld
05-07-04, 20:27
Geplaatst door echnaton
Te erg om over te praten.

heb je al gestemt of ik mag blijven of niet

barneveld
05-07-04, 20:33
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1426661#post1426661

echnaton
05-07-04, 20:41
Geplaatst door barneveld
heb je al gestemt of ik mag blijven of niet

Je mag blijven op voorwaarde dat je elke dag een artikel uit de krant leest.

barneveld
05-07-04, 20:50
Geplaatst door echnaton
Je mag blijven op voorwaarde dat je elke dag een artikel uit de krant leest.


ik wil ook graag maar ik kan de krant niet kopen ik ben niet zo rijk. is 8 uur jouraal ook goed

echnaton
05-07-04, 20:53
Geplaatst door barneveld
ik wil ook graag maar ik kan de krant niet kopen ik ben niet zo rijk. is 8 uur jouraal ook goed

Weet je zeker dat je dat begrijpen kunt?

barneveld
05-07-04, 20:55
Geplaatst door echnaton
Weet je zeker dat je dat begrijpen kunt?


ik doe mijn best maar met al die kippen om me heen hoor ik niet veel

echnaton
05-07-04, 20:59
Geplaatst door barneveld
ik doe mijn best maar met al die kippen om me heen hoor ik niet veel

Ik geef het op. Ik denk dat ik toch maar tegen stem.

barneveld
05-07-04, 21:02
Geplaatst door echnaton
Ik geef het op. Ik denk dat ik toch maar tegen stem.

ik waardeer het dat je eerlijk bent

mark61
05-07-04, 21:59
Geplaatst door barneveld
ik wil ook graag maar ik kan de krant niet kopen ik ben niet zo rijk. is 8 uur jouraal ook goed

Geen smoesjes Barney. 1 krant per week kan je vast wel betalen. Hebben ze in Barneveld geen bibliotheek waar je gratis alle kranten kan lezen? Op het internet staan veel artikelen ook gratis, grapjas. Oh en doe wat minder smilies.

taouanza
06-07-04, 08:05
Geplaatst door barneveld
ik wil ook graag maar ik kan de krant niet kopen ik ben niet zo rijk. is 8 uur jouraal ook goed

Trekt je het niet aan hoor Barneveld.Er staat ook een hoop bagger in de krant dat hier telkens wordt nageblaat. Jij doet tenminste niet alsof je wat te melden hebt. :boer:

Mark
06-07-04, 08:23
barneveld moet blijven, ik zie vgeld liever vertrekken.

barneveld
07-07-04, 21:02
Geplaatst door mark61
Geen smoesjes Barney. 1 krant per week kan je vast wel betalen. Hebben ze in Barneveld geen bibliotheek waar je gratis alle kranten kan lezen? Op het internet staan veel artikelen ook gratis, grapjas. Oh en doe wat minder smilies.

ik mag bib niet meer in omdat ze denken dat ik daar woon.
ze zegen dat ik overlast veroorzaak met mijn kippen

barneveld
07-07-04, 21:03
Geplaatst door taouanza
Trekt je het niet aan hoor Barneveld.Er staat ook een hoop bagger in de krant dat hier telkens wordt nageblaat. Jij doet tenminste niet alsof je wat te melden hebt. :boer:


iedereen heeft iets te zegen alleen de luisteraar moet goed luistereb wat er gezegd word.

barneveld
07-07-04, 21:06
Geplaatst door Mark
barneveld moet blijven, ik zie vgeld liever vertrekken.


ik vindt dat hij ook mag blijven gelukig is zijn mening niet het zelfde als van ons. ze zegen. (citaat)"ieder dorp heeft zijn eigen gek"(red)

vgeld
19-09-04, 20:54
Geplaatst door barneveld
ik vindt dat hij ook mag blijven gelukig is zijn mening niet het zelfde als van ons. ze zegen. (citaat)"ieder dorp heeft zijn eigen gek"(red)

Zwarte Schaap
19-09-04, 23:42
Je grap is allang niet leuk meer barneveld. Je bent nu alleen maar irritant.

barneveld
21-09-04, 21:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je grap is allang niet leuk meer barneveld. Je bent nu alleen maar irritant.


waar ben jij mee bezig. oude kippen uit de soep te treken.
dit is verleden tijd.

ik heb 8 straf punten ik weet nu wat ongeveer de lijn van de prikers hier o

barneveld
23-09-04, 19:57
nog steeds zo