PDA

Bekijk Volledige Versie : voor alle meisjes die opzoek zijn naar....

khalid_D
09-06-04, 09:43
hey,

alles goed met je? ik ben opzoek naar een mooi meisje rond de 17 a 18 jaar. Een spontaan lief meisje. voel je je aangesproken? cwees niet verlegen en laat wat van je horen.

groetjes khalid

awatif
13-06-04, 21:06
nou je hebt helemaal gelijk tangerboy

mn complimenten. moge allah jou belonen met een plekje in dzjanat el firdaus
amien

khalid_D
14-06-04, 08:18
salam tangerboy,

ja je hebt gelijk. maar als je dat weet dan weet je ook dat internet sites als dit ook niet goed zijn. dus snap ik ook niet waarom je hebt aangemeld. maar oke ieder zijn eigen belangen.

En wat jou betref Awatif, je voelde je toch aangesproken door die zin, want anders had je niet wezen kijken en had je ook niet gereageert. voor jou geld eigelijk het zelfde (je weet dat internet sites als dit ook niet goed zijn. dus snap ik ook niet waarom jij je hebt aangemeld.)
maar oke toch bedankt voor julie meningen.

met vriendelijke groet,
khalid

khalid_D
14-06-04, 15:53
hey tangerboy,

oke jij bent hier dus om mensen adviezen te geven. maar wie zegt dat ze jou advies willen. als ze er om vragen oke,. maar oke als jij het leuk vind, wie ben ik om jou tegen te houden.trouwens je moet niet denken dat ik ruzie met je zoek ofzo. ik zeg gewoon wat ik vind en jij zegt wat jij vind, geen probleem.

TALKboy
01-07-04, 03:36
jongens jongens jongens jullie zijn echt grappig, maar ok

trouwens in de islam mag je vriendin hebben je mag er alleen niks mee doen voor dat je getrouwt bent , dus je mag haar niet eens een kusje geven of haar handen vast houden, maar je mag wel b.v met haar uit eten gaan wandellen of zoiets dus tanger-boy het mag wel
je advies is fout maar van onze fouten leren we.
want hoe ga je met een meisje trouwen je gaat haar leren kenen door
haar vriendje te zijn en dan ga je verloven dan mag je haar hand wel vast houden en dan ga je trouwen dus het mag.

wasalaamo alaikom wara7mato llah

TALKboy
01-07-04, 03:37
:zweep: