PDA

Bekijk Volledige Versie : Niet meedoen met verkiezingen



e r t a n
09-06-04, 12:34
Salaam Alaikum,

Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is.

1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr).
2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak.
3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah.

De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen.

En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. (Koran 5:49)

Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50)

mark61
09-06-04, 12:40
Geplaatst door e r t a n
Salaam Alaikum,
(...)Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50)[/i]

Wat is er loos? Krijgt je website niet genoeg hits? Ga s op lokum.nl, turksnl.net leuren met je waar. Maar daar moeten ze je ws. niet.

Wind je niet op, reborn muslim, stem MDP. Moet wel pijnlijk zijn dat Turkije ook een seculier politiek stelsel heeft. Zoals op het moment alle islamitische landen behalve Iran. Misschien wat voor jou? Kan je daar lekker ummahen.

Dag Theo.

Joepie
09-06-04, 12:42
wat doe je dan in een westers land?

daarnaast vergooi je je stem dus ook het recht om te klagen aangezien je niet met de "westerse politiek" meeparticipeert die dus ook belangen voor moslims in westerse landen (nl. mensen) behartigt.

nl-x
09-06-04, 14:42
Iedere debiel weet toch dat niet stemmen, stemmen betekent?

plexus
09-06-04, 15:03
Geplaatst door e r t a n
Salaam Alaikum,

Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is.

1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr).
2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak.
3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah.

De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen.

En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. (Koran 5:49)

Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50)

sissy!

antiapartheid
09-06-04, 15:06
deel die uit aan de VVD.

Julien
09-06-04, 15:10
Turkije hoort toch ook bij dat Westen wat jij zo veracht?

Jongen, ik snap niet wat je hier nog doet, of ben je sadomassochist?

e r t a n
09-06-04, 17:14
Ik vind dit maar een raar forum. Ik wil discussieren met mijn moslimbroeders en -zusters in de islam op een beschaafde manier, maar telkens wordt dat onmogelijk gemaakt door onbeschaafde niet-moslims. Beheerders, gaan jullie verder met slapen of worden deze lieden nog geweerd van dit forum?

Gelukkig kan ik nog terecht op een echte islamitische forum zoals die van islaam.nl

mark61
09-06-04, 17:34
Geplaatst door e r t a n
Ik vind dit maar een raar forum. Ik wil discussiëren met mijn moslimbroeders en -zusters in de islam op een beschaafde manier, maar telkens wordt dat onmogelijk gemaakt door onbeschaafde niet-moslims. Beheerders, gaan jullie verder met slapen of worden deze lieden nog geweerd van dit forum?

Gelukkig kan ik nog terecht op een echtØ islamitischØ forum zoals dat van islaam.nl

Hier vlak boven staan reacties van tenminste drie Originele Moslims.

En jij die 'beschaafd' in de mond neemt, mag ik ff lachen? Doe meteen wat aan je Nederlands. Dat doen Marokkanen een stuk beter.

Dag Theo.

NIS
09-06-04, 17:54
Geplaatst door mark61
Hier vlak boven staan reacties van tenminste drie Originele Moslims.

En jij die 'beschaafd' in de mond neemt, mag ik ff lachen? Doe meteen wat aan je Nederlands. Dat doen Marokkanen een stuk beter.

Dag Theo.

:duim:


btw: Allemaal PVDA stemmen he.. :D

Mill
09-06-04, 17:56
Geplaatst door NIS
:duim:


btw: Allemaal PVDA stemmen he.. :D

Partij voor de Dieren 4 life yo!

Robbedoes
09-06-04, 18:11
Ik wil discussieren met mijn moslimbroeders en -zusters

Ertan op 'overgave.nl' willen ze vast wel met je praten, maar dan niet zeggen dat je homo bent hoor, daar zijn ze allergisch voor :D

Julien
09-06-04, 18:40
Geplaatst door e r t a n
Ik vind dit maar een raar forum. Ik wil discussieren met mijn moslimbroeders en -zusters in de islam op een beschaafde manier, maar telkens wordt dat onmogelijk gemaakt door onbeschaafde niet-moslims. Beheerders, gaan jullie verder met slapen of worden deze lieden nog geweerd van dit forum?

Gelukkig kan ik nog terecht op een echte islamitische forum zoals die van islaam.nl

vind jij dit beschaafd t.o.v. westerlingen?


3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah.

De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen

En ik weet niet of het in je botte hersens doordring.. DIT IS HET WESTEN! als je tegen Westerse ideeen bent, dan moet je maar naar Iran ofzo.. want in Europa (maar ook Turkije en in sommige opzichten ook Marokko) overheerst het westerse gedachtengoed.

Het is net zo stupid als ik ga emigreren na Iran en ik eis dat de Islamitische wetgeving verboden wordt en dat alles Westers moet worden, alleen omdat ik christen/ westers ben.

Tomas
09-06-04, 18:43
Wie is het meest voorspelbaar, Ertan of Shaheed?

Jane Doe
09-06-04, 22:01
Je kunt toch ook blanco stemmen?

P.s. E r t a n, ik zag je nog bij die roddelnichten van RTL Boulevard. :haha:

Dawud
10-06-04, 00:05
Geplaatst door NIS
:duim:


btw: Allemaal PVDA stemmen he.. :D

Die partij die niet weet wat ze met Irak-resoluties moeten doen???
Dacht het niet.

Orakel
10-06-04, 00:10
Geplaatst door e r t a n
Salaam Alaikum,

Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is.

1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr).
2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak.
3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah.

De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen.

En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. (Koran 5:49)

Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50)

Tam qandjigsin wallaha! Vraag Mark maar ff naar de correcte spelling.
Jij komt hier ff vertellen waarom mensen niet op kufr mogen stemmen, terwijl je de goorste ranzigheid op je eigen site plaatst?

Typine s.... tubeh staffirullah

mark61
10-06-04, 00:15
Tam kanciksin wallaha! Vraag Mark maar ff naar de correcte spelling.
Jij komt hier ff vertellen waarom mensen niet op gavurlar mogen stemmen, terwijl je de goorste ranzigheid op je eigen site plaatst?

Tipine s.... tövbe estagfurullah




Basüstüne Orakel