PDA

Bekijk Volledige Versie : oplossing

fucked-up
10-06-04, 00:27
Weetje wat marokkaanse meisjes nodig hebben, eens per maand een neuk-sessie, shittt waar zijn jullie hersentjes gebleven? Je weet wat wel en niet mag, waarom dan nog discussieren?! Als je discussiert over hetgeen in de koran staat, dus aangeeft of je er wel of niet mee eens bent, dan wil dat zeggen dat je niet trouw bent aan de koran, very simpel. Dus neuk er lekker op los als je dat wilt, val je ouders daar niet mee lastig, word 25 en ga lekker het huis uit. Ga op kamers wonen en zet je deuren wijd open!

Of we kunnen zeggen: ey meiden die koran is niet meer zoals hij was, we gaan hem aanpassen aan onze tijd. Dus, de meisjes hebben even veel recht als de jongens, een relatie mag en sexs voor het huwelijk ook. Lekker bier drinken en eten wat je wilt. Ach dat bidden schaffen we ook wel af, weetje wat, we maken er een extraatje van.

Of we kunnen zeggen: de gene die andere dingen wil dan die hem/haar voorgeschreven zijn, die dus zijn/haar eigen gang wil gaan, kan dat doen onder bepaalde voorwaarden. Die stel je met de familie op, dus als jij afwijkt van onze regels dan zien we je bijvoorbeeld het liefst vertrekken.

Volgens mij is :fplet: hahahaha geintjee.

Ik vind dat meisjes terecht minder rechter krijgen omdat zijn met meer rechten niet kunnen omgaan. Jongens redden zich wel! :boogie: :giechel:

Sim
10-06-04, 10:37
Geplaatst door fucked-up

Ik vind dat meisjes terecht minder rechter krijgen omdat zijn met meer rechten niet kunnen omgaan.

Jij komt over alsof je een praktiserend moslimpersoontje bent. Maar waar the hell staat dat vrouwen minder rechten hebben.
Jij bent zo een marokkaans persoontje die de Islam opvat zoals zijn berbers of arabisch cultuurtje denkt dat het moet zijn.
"vrouwtje in de keuken en bek houden".

Ik was t met je eens in je verhaaltje, vind namelijk ook niet dat vrouwen maar net zo goed ook mannen, alles moeten gaan doen wat ze lekker of leuk vinden. Maar het zinnetje dat ik hier boven gequote heb, laat zien dat jij ook niet alles op een rijtje hebt.

Bye!

Koudijs
11-06-04, 13:50
Geplaatst door fucked-up

Ik vind dat meisjes terecht minder rechter krijgen omdat zijn met meer rechten niet kunnen omgaan. Jongens redden zich wel! :boogie: :giechel:

Je begon goed
dat laatste zin slaat nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat jammmeeeeeeer

Ins
14-06-04, 15:10
Geplaatst door fucked-up
Weetje wat marokkaanse meisjes nodig hebben, eens per maand een neuk-sessie, shittt waar zijn jullie hersentjes gebleven? Je weet wat wel en niet mag, waarom dan nog discussieren?! Als je discussiert over hetgeen in de koran staat, dus aangeeft of je er wel of niet mee eens bent, dan wil dat zeggen dat je niet trouw bent aan de koran, very simpel. Dus neuk er lekker op los als je dat wilt, val je ouders daar niet mee lastig, word 25 en ga lekker het huis uit. Ga op kamers wonen en zet je deuren wijd open!

Of we kunnen zeggen: ey meiden die koran is niet meer zoals hij was, we gaan hem aanpassen aan onze tijd. Dus, de meisjes hebben even veel recht als de jongens, een relatie mag en sexs voor het huwelijk ook. Lekker bier drinken en eten wat je wilt. Ach dat bidden schaffen we ook wel af, weetje wat, we maken er een extraatje van.

Of we kunnen zeggen: de gene die andere dingen wil dan die hem/haar voorgeschreven zijn, die dus zijn/haar eigen gang wil gaan, kan dat doen onder bepaalde voorwaarden. Die stel je met de familie op, dus als jij afwijkt van onze regels dan zien we je bijvoorbeeld het liefst vertrekken.

Laatste zin doet af.

sienja
07-07-04, 19:07
weet jij eigenlijk waar jij het over hebt, volgens mij weet je niet beter
Allah iekoen feloen

Joesoef
07-07-04, 19:12
:kotsen: fucked-up

seniorita1988
07-07-04, 19:41
Geplaatst door fucked-up

haha jij bent grappig..

praat ten eerste niet over een hele GROEP!
en ten 2de wie zegt dat ik als meisje-zijnde minder rechten heb als me broer?
EN ik hoef geen neuk-sessie, omdat ik weet dat ik maagd wil blijven :) en het ook daadwerkelijk blijf tot me huwelijk..
kan je van jou nie zegge he....
net alsof een jongen ontmaagd mag zijn voor et huwelijk I don't think so

Fykria
08-07-04, 14:36
You are really fucked up :fuckit: