angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20
    Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen

Assalaam aleikom

mensen ik heb een vraagje .. wie herkend dit en heeft dit ook.

ik ben een man van 30 jaar ik bid. en soms moet ik snel bidden omdat ik gespannen ben en bang ben dat ik een hartstilstand krijg of iets anders. ik ben depressief en heb een grote angststoornis.. elke dag maar weer. soms heb ik dagen dat het goed gaat en meestal gaat het niet goed. ik gbruik medicatie voor de angst en onrust. en loop bij de ggz bij een pschgyater. ik heb meer dan 10 x roqya gedaan bij mensen in nl en marokko geen uitkomst. ik weet niet wat ik moet doen namelijk.. ben het zat tis moeilijk te verdragen soms. ik heb geen werk en geen school, want dat gaat niet samen met wat ik heb. ik hoop in sha allah dat allah mij snel geneest want soms is dit niet te houden.

wie herkend hierin graag pm of hier maak niet uit .. het kan me helpen.. en dat ik niet de enige ben.

assalaam aleikom
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Could B Prikker JasminNoir's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samsung1983 Bekijk Berichten
    Assalaam aleikom

mensen ik heb een vraagje .. wie herkend dit en heeft dit ook.

ik ben een man van 30 jaar ik bid. en soms moet ik snel bidden omdat ik gespannen ben en bang ben dat ik een hartstilstand krijg of iets anders. ik ben depressief en heb een grote angststoornis.. elke dag maar weer. soms heb ik dagen dat het goed gaat en meestal gaat het niet goed. ik gbruik medicatie voor de angst en onrust. en loop bij de ggz bij een pschgyater. ik heb meer dan 10 x roqya gedaan bij mensen in nl en marokko geen uitkomst. ik weet niet wat ik moet doen namelijk.. ben het zat tis moeilijk te verdragen soms. ik heb geen werk en geen school, want dat gaat niet samen met wat ik heb. ik hoop in sha allah dat allah mij snel geneest want soms is dit niet te houden.

wie herkend hierin graag pm of hier maak niet uit .. het kan me helpen.. en dat ik niet de enige ben.

assalaam aleikom
    Allah i shafeek..
    Het komt veel vaker voor dan je denkt, je bent zeker niet de enige.
    "Your clothes should be tight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
    -Marilyn Monroe

Could B Prikker
    Ingeschreven
    May 2014
    Leeftijd
    29
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Het komt wel relatief veel voor bij Marokkanen ook...

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Het komt veel voor bij Marokkanen in Nederland. Omdat het land ons geen veilig thuis biedt.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Asalam alaikom,

Probeer zelf veel Koran te luisteren of lezen en dua voor dat je gaat slapen en als je opstaat.

Inschalah zul je snel beter worden.

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    28310

misschien dat je wat hebt meegemaakt, dat zoveel invloed heeft/ heeft gehad op jou leven ?
    Quran, Quran, Quran & psygiater, en neem ieamand in vertrouwen en vertel hem je verhale..misschien kom je der zo over heen.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Psychiater bezoeken.

ps. ik zou uitgebreid bidden. Want doodgaan terwijl je bidt, beter kan niet..

daarnaast als het je tijd is, is het je tijd. je kun beter overgeven (aan die angst) dan er tegen vechten.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Asalamoe 3alaykoem wa rahmatolaah akhi,

ten eerste moge Allah Subhana Hoewa Ta3ala je genezen hiervan en de situatie voor je vergemakkelijken.. Ameen.

Subhana'Allaah.. De dingen waar jij mee kamt komen mij erg bekent voor, voornamelijk de angststoornissen en deppresie.. Het enige wat mij verder heeft geholpen is het meer gaan verichten in aanbidding.. Meer toevlucht zoeken tot Allaah en nogmaals meer verrichten in aanbidding.. Uiteindelijk is de enige genezing bij Allaah.. En bij het gedenken van Allah vinden de harten rust.. Geliefde broeder geef niet op.. Hoe vaak je ook weer terug valt zorg dat je daarna weer je toevlucht zoekt bij Allah.. We verichten en kunnen nooit te veel verichten qua aanbidding.. Khair In Shaa Allaah.. Ook helpt het mij om bewust na te denken over deze dunya en akhira.. Het zijn allemaal beproevingen en is deze dunya een gevangenis voor de gelovigen en een paradijs voor de ongelovigen..

moge Allah ons tot de bewonders van het paradijs Firdaouss al a3la laten behoren en ons behoeden van het hele vuur.. Allahoema ameen.

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

beste broeder gebruik die troep niet die medicijnen want die laten je sterfen en die geven een hardstilstand omdat het kalmeerende medicijnen zijn verder zou ik je zelf niet voor gek laten verklaren bij de psygiater want ze stoppen je vol giftege pillen die nog erger zijn dan drugs er zitten gemiese dingen in waardoor je depresief word en je hard langzamer gaat kloppen zodat ze jouw laten denken dat je gek bent ,,,en meer van hun handel moet slikken en meschien in een psygiatrie moet zitten ik zou jouw zeggen broeder dat is egt gevaarlijk pas op ....zeg altijd gaat goed met mij voel me beterder ik heb verstand van die medicijnen ze verpesten je stof wisseling ook

wat voor medicijnen gebruik jij ?
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

want dan kan ik je gelijk wat info geven somigen van hun medicijnen maken mensen dood niet zeggen tegen de psygieater he

Gelijkaardige Onderwerpen

1. angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen
    Door samsung1983 in forum Islam en meer
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 04-09-15, 20:59
  2. angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen
    Door samsung1983 in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 24-02-14, 16:00
  3. wie heeft ook paniek/angstoornis/hyperventilattie etc
    Door samsung1983 in forum Islam en meer
    Reacties: 17