Oproep voor een online meeting met betrekking tot hervorming van de webchat
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Oproep voor een online meeting met betrekking tot hervorming van de webchat

Webchat Moderator
      Ingeschreven
      Jun 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Oproep voor een online meeting met betrekking tot hervorming van de webchat

Beste bezoekers van de chat,

Voor het geval jullie al van te voren denken dat wij niets met jullie klachten en dergelijke doen even voor de duidelijkheid: wij doen er wel degelijk iets mee. Het probleem is echter dat er veel geklaag over bepaalde zaken is zonder de nodige onderbouwing door middel van voorbeelden, zoals het posten van kopieren en plakken vanuit de chat naar de desbetreffende email die jullie sturen.

De meesten onder jullie klagen bijvoorbeeld alleen online via de chat, en als wij hun erop wijzen deze klacht gelieve per email te sturen dan haken jullie al af. Ik roep bij deze eenieder op zijn klacht die hij heeft, met voorbeelden hier in deze topic te posten. Wij zullen dan proberen in de loop der dagen deze ook te bekijken en te behandelen.

Een veralgemening van de problemen waar ik graag even verder op wil ingaan in deze topic zijn:
      • Vriendjes politiek, wie denken jullie dat de mods bevoordelen (naam van mods en namen van de mensen die door dezen volgends jullie in het voordeel gesteld worden)
      • Devoice policy (wanneer denken jullie dat jullie onterecht gedevoiced worden, door wie, en wat is er voorafgegaan aan het devoice besluit)
      • Regels, wat scheelt eraan, wat kan beter, wat moet weg
      • Een fatsoenlijke aanpak van het gebeuren prive (bedenk wel dat zowel de moderators als ook de netwerkbeheerders geen mogelijkheid hebben om prive mee te lezen, ook al zouden hier geruchten over bestaan. Het is niet mogelijk, PUNT)

vidi vici veni MO_NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: Oproep voor een online meeting met betrekking tot hervorming van de webchat

Word je liever ge-devoiced (zodat je niets meer kan zeggen in de algemene chatbox) of heb je liever een kick? (je weet dat je na 5 kicks automatisch een ban krijgt?)

Dus, als ik me misdraag dan heb ik liever een:

a. de-voice
      b. kick

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Maroc.nl de in welke meeting hoor ik nou thuis Meeting
      Door HaasHaas in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 19-01-09, 13:21
    2. Webchat voor zuurpruimen van de wereld
      Door Phat in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0