man zoekt man/vrouw zoekt vrouw
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: man zoekt man/vrouw zoekt vrouw

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard man zoekt man/vrouw zoekt vrouw

Zou het niet van moderne vooruitstrevend getuigen als, naast man zoekt vrouw en vrouw zoekt man, ook man zoekt man en vrouw zoekt vrouw een mogelijkheid zou zijn op maroc.nl?
      Ook onder Marokkaanse jongeren zijn homo's en lesbiennes te vinden die op zoek zijn naar een partner. Dat kan meestal niet in de openbaarheid vanwege de anti-homo houding van de islam en dan zou dit forum toch een mooie gelegenheid zijn om gelijkgestemden te kunnen ontmoeten.
      Zeker in 2010!!

Dienares van Allaah swt Oeght29's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2010
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Icufrans,

Ik ben het niet met jou eens. Als iemand homo of lesbie wil zijn, moeten ze het zelf weten als er sites zijn die hun hierin willen helpen en steunen moeten ze ook zelf weten.
      Meerderheid van de marokkanen bestaan uit moslims zij aanbidden Allaah en niet de duivel, wij steunen daarom niet de duivelse zaken! En hoop dat maroc.nl dat ook niet gaat doen.
      P.s de islaam is tot aan de dag des oordeels heeft niets met de getal van 2010 te maken.

Oeght29

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

nou lieve ouhgt dan slaap je nog dat is juist wat maroc nl doet reclame maken moslims vrouwen die verkracht worden aangerand door hun mannen en bv zulke links over islam reclame van maken https://www.maroc.nl/forums/religie/303253-bijzonder-protest-tegen-islam.html
      je bent hier echt verkeerd gelloof me maroc nl word gesubsideerd door een joodse stichting dus denk is goed na en de beheerder is va joodse afkomst outsider kijk je wel is op de site waar ze mee bezig zjin onse jongeren aan het Hersenspoelen.........dat is maroc nl

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

indd zeker in 2010 wij zijn moslims vriend wij leven naar onse boek de koran en de islam niet naar 2010 en modernisering zo willen jullie onse van ons gelloof af halen om te leven hoe jullie leven knoop een ding in je kop islam blijft tot jullie dood jullie bedoel ik mee de ongelovige julie kunne alles doen wat jullie willen doen kwa de jongeren via chats aantrekken of media niks zal jullie lukken alleen de hell inschalah...

Ingeschreven
      Jun 2010
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Sallaam alaykoum love islam,

Ik snap jou reactie op mijn niet helemaal eerlijk gezegd. Ik heb mijn mening gegeven naar aanleiding van de reactie van icufrans. Maar goed khayr inshallaah

Salam alaykoum

Ingeschreven
      Jun 2010
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Als het homo zijn was toegestaan en normaal was dan hadden die homos en lesbies een andere soort geslacht gekregen, het is een ziekte die je kunt genezen met de koraan.

Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

@Oeght29
      Vraag voor je.
      Als het de bedoeling is dat de voorhuid verwijderd wordt, waarom heeft Allah de mens dan met voorhuid geschapen? Denk je de schepping van Allah te moeten vervolmaken?

Niet geregistreerd
      Gast

Standaard

Dat soort vragen moet je aan een islamwetenschapper stellen, waarschijnlijk zal het wel te maken hebben met de begingroei een soort schil van een ei en het schil moet er nog af. Het heeft het in de baarmoeder beschermt waarschijnlijk.

Een vraag aan jou, waarom willen veel mannen graag op een vrouw lijken en scheren ze hun baarden? Willen ze de schepping vervolmaken ermee? Denk en geloof eerder dat ze daarmee zich verwijfachtig gedragen.

Ingeschreven
      Jun 2010
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Germen roding heb je al een afspraak gemaakt om jezelf te laten besnijden of nog niet? Straks loop je nog een ziekte op met die voorhuid er nog op, die er allang weg hoort te zijn. Moge God je leiden, je ogen eens een keer openen voor de waarheid, die sluier van je gezicht af te halen ameen.

Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oeght29 Bekijk Berichten
      Germen roding heb je al een afspraak gemaakt om jezelf te laten besnijden of nog niet? Straks loop je nog een ziekte op met die voorhuid er nog op, die er allang weg hoort te zijn. Moge God je leiden, je ogen eens een keer openen voor de waarheid, die sluier van je gezicht af te halen ameen.
      Met verbijstering lees ik dit. Jij noemt jezelf een vrome islamiet. Toch zit je hier te beweren dat ik aan de schepping van Allah moet sleutelen en die verbeteren, omdat die niet volmaakt is. Jij noemt Allah dus een prutser.
      Als ik islamiet was zou ik zeggen; ik zoek mijn toevlucht tot Allah tegen deze bidah, geïnspireerd door de boze waswaas van de satan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten