enquete
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: enquete

Prikker Kiekeboe's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Question enquete

Pagina 6 van 9
      Je hebt de volgende verplichte vragen niet ingevuld:
      * Heb je wel eens een soa gehad? Zo ja, klik aan welke (je kunt meerdere antwoorden aanklikken)

Vragen gemarkeerd met een * zijn verplicht

K weet niet hoe graag jullie willen dat ik een soa heb, maar ik weiger om er één aan te klikken als ik geen soa heb gehad.

Maar k kan dus niet verder met het invullen van de vragenlijst aangezien vragen gemarkeerd met een* verplicht zijn.....
      dus stop er even een hokje nee bij die ik kan aanvinken.....

Yeah well if my sky should fall
      Would you even call
      Opened up my heart
      Never wanna part
      I'm giving you the ball

When I look in your eyes
      I can feel the butterflies
      Could you find a love in me
      Could you carve me in a tree
      Don't fill my heart with lies

I will you love when you're blue
      Tell me darlin' true
      What am I to you

Prikker Samieraatje's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Dat probleem had ik ook!!!

Dus heb ik maar wat ingevuld (ook al is dat niet naar waarheid),
      maar dan ben ik klaar met invullen en heb ik het verzonden,
      krijg ik een berichtje van je moet eerst de enquete invullen

Just me .............................

If u care, i'll be there.

vidi vici veni MO_NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Arrow Bedankt voor de feedback

Dank voor de tip,

De enquete is aangepast. Je kan de enquete nu ook invullen zonder een soa te moeten hebben gehad.

MVG

Prikker Samieraatje's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Leeftijd
      36
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard

Gek eigenlijk, dat de persoon die deze enquete gemaakt heeft er niet vanuit gegaan is dat er ook mensen zijn die geen soa hebben opgelopen

Hoe zou dat toch komen

Just me .............................

If u care, i'll be there.

Important Prikker Muslimaah's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

Talking Enquete dien verbeterd te worden!

Er zijn meerdere vragen waar je meteen af kan haken over het belang van een condoom e.d. er vanuit gaande dat je al een sexueel leven hebt buiten een mogelijk huwelijk!?

Ik zou die hele enquete door een wetenschappelijke onderzoeker her laten formuleren die een beetje op de hoogte is van de diversiteit van achtergronden, zeker die met een religieuze achtergrond die voor het huwelijk niet van plan zijn te rollebollen. Tenminste als die categorie die sex uitstelt tot het huwelijk de best vorm tegen ongewenste zwangerschap en soa's gedrag vind. En als jullie een echte onderzoek willen doen.

Sommige vragen worden te suggestief gevraagd omdat ze uitgaan van van een bepaalde situatie en de antwoorden al helemaal.

Vragen of ik wist van mij vrienden of ze veilig vreeen, ik heb geen vrienden die het doen buiten het huwelijk, en bovendien gaat mij hun sexuele leven voor geen meter aan!!

De prettigheid van een condoom? Hoe moet ik dat nou weten. Nu weet ik dat de sociaal gewenste antwoord is dat je een condoom in het geval van een man dient te dragen ter voorkoming van soa's. Maar als je geen persoon bent die het buiten het huwelijk doet, hoe moet je in hemelsnaam op zulke vragen antwoorden!?

Pak een sociologie boek, en zoek naar de criteria van een goed opgebouwde enquete die ingesteld is op haar publiek. Anders kunnen er velen niet meedoen.
      Haar lichaam spreidde zich gelaten en nam de helft van een zitbank in beslag. Ze droeg een zachtgele jurk gemaakt van een stof waar vele euro's voor waren neergeteld. Vast niet een model die in de smaak zou vallen bij de dames van nu, maar hij paste bij haar en haar entourage. Getooid met een goudkleurige hoofddoek en een weshma of tatoo uit het verleden, maakt zij een koninklijke indruk op mij. Haar blanke gelaat nog steeds gegroefd met de schoonheidstrekken van haar jeugd glimlachte vriendelijk. Ik zat op de grond en zij hoog op die ouwe bank. Wanneer zij opstond schreed zij elegant, haar jurk streelde de grond en haar voeten zette zich stevig af. De gouden armbanden rinkelden wanneer haar armen zwaaiden door de lucht. Zij kwam daar vandaan waar het zand rood schitterde in de stralen van de hete zon. Mijn bloed heeft het voorrecht gehad ontsproten te zijn uit deze heldhaftige bron, via de vrouwelijke lijn. Deze is absoluut niet blauw, want arrogantie is haar vreemd. Het is rood, net zo rood als haar rulle zand. Voeten hebben daar gelopen, koninklijk. In mijn moeder en in mijn moeders tong, als een spiegel zie ik de geschiedenis van dáár vandaan, achter die bergen. In mijn moeder zie ik het verleden van deze markante vrouw. Mijn ogen openen zich en ik zie háár weer koninklijk terugschrijden naar die hoge zitbank. "Is dat jouw dochter ?" hoor ik een voor mij bekende maar helaas onverstaanbare taal. De bevooroordeelde geest zou haar beschreven hebben als die gezette ongeletterde vrouw, maar voor mij was zij royalty.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Enquete
      Door Miaka in forum Islam en meer
      Reacties: 18
      Laatste Bericht: 26-05-06, 14:48
    2. Enquete: Wat is de leukste enquete op pb?
      Door sienia in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 2
      Laatste Bericht: 14-10-05, 23:20
    3. Enquete.
      Door Riffiaatje in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 05-10-05, 14:39
    4. Enquete.
      Door Playerette.. in forum Islam & Seksualiteit
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 12-06-05, 19:16
    5. enquete