@hawa
soms vraag ik me af wat je allemaal in je leven hebt meegemaakt om zo negatief over islam te praten....wat heeft de islam te maken met de mannen zoals je hierboven beschrijft.
hoe kun je alle mannen over 1 kam scheren

shielug!!

nou ik bek van mij af, is dat zielig?

je moest eens weten wat ik mee heb gemaakt in mijn leven met die zogenaamde mannen.

denk je dat ik die mannen niet ken die er niet toebehoren, maar daar ging dit onderwerp helaas niet over.

er zijn zolangzamerhand paginaas vol geschreven maar hoe voorkomen wwij dan die mannen die denken dat ze alles wel kunnen manipuleren.
wat is islam in betekenis van het woord de koran, die je niet op de grond mag leggen.
vrouwen mag je slaan,de koran mag je nieteens verbranden, dan staan die mannen gelijk al te slaan en te meppen.
het geloof is heiliger dan de vrouw, eerst Allah dan moeder de vrouw,die geboren wordt,getrouwd,en later in witte doeken wordt weggedragen, goede vrouw met het hoofd naar Mekka, slechte vrouw met haar voeten.

je mag je geloof niet verloochenen, je moet trouwen met diegene van hetzelfde geloof.
mannen hebben het veel makkelijker dan vrouwen.

en wat wil het zeggen dat iemand moslim/moslima gaat worden, dat is geen leer, omdat er in islam vele stammen zijn, die niet aan vrede voldoen.

het zijn de mannen die gefrustreerd zijn, vrouwen alles maar verbieden, de raarste dingen doen in jihad, die uiteindelijk niet in betekenis van geloof islam jihad kan zijn of althans niets bevatten.

onderdrukking van vrouwen heb je overal en nergens, ook in Nederland met die nederlandse mannen die naar de hoeren gaan en miep verdriet achter de pannen en potten.

gelijk heden van mannen en vrouwen is democratie, zeer zeker emancipatie, van zowel de vrouwen en de mannen.

afhankelijk zijn van enigerlij vorming,zowael de staat als iemand anders, moet veranderd worden dat je als individu zelfstandig wordt, zonder bemoeienissen van dergelijke onderdrukkers, die bepalen wat jij of hij gaat doen.

denk je dat ik gek ben of zo.
het zielepieterig gedrag van zowel vrouwen en ook mannen komt mij de keel wel uit.
de schuld geven aan anderen terwijl diegenen het zelf zijn, die niet beter weten of kunnen weten?

ze moeten zelfs maar eens de handen uit de mouwen toveren en creatief zijn om de wereld te verbeteren in kennis en wetenschappelijke doeleinden die iedereen kan helpen uit deze economische malaise.

zie die kinderen opgroeien zonder vader,
moeder alleen
kinderen
zo alleen.

sommige kinderen redden het wel, die hebben iets in hun genen die vechten voor het individu.

ik heb gezien, gelezen, en met verbazing gekeken, in die hoek, van onderdrukten, die nooit iemand iets kwalijk nemen, ook islam geloof niet, omdat ze daar ook nog steun uit putten, in sommige regels vanuit de koran,ook hun eigen famieleden worden nog zachtzinnig behandeld, dat noem ik juist ware emancipatie!!!

maar het oeverloos gelul over een stalker, ga met jezelf aan de gang.
en ga mij niet lastig vallen met geloof over islam.

wat heeft islam nou te maken ja ik zal wel boos zijn, op alles en nog wat, is mijn frustratie.

nou ik hoop dat ik ook nog iets positiefs heb te melden, maar ik schrijf nu een maal wat bij mij opkomt op dat moment, sjaloom,salaam, vrede voor iedereen, en denk zelfstandig.....