Wie kan mij helpen? (Koken)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Wie kan mij helpen? (Koken)

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Wie kan mij helpen? (Koken)

Assalamoe Aleikum,

Ik weet dat mijn vraag misschien een beetje gek klinkt maar ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen met het leren koken van Marokkaanse recepten, zowel de hoofdgerechten als zoetigheid.

Ik leer snel en ben super gemotiveerd en ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen.

Uiteraard gaat voor niets de zon op dus of ik kan je misschien helpen met iets of ik betaal een vergoeding. Het is gewoon echt heel belangrijk voor me dat ik een aantal dingen op tafel kan zetten na mijn huwelijk

Alvast bedankt voor het reageren 🌸

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wie kan mij helpen? (Koken)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Layla1987 Bekijk Berichten
      Assalamoe Aleikum,

Ik weet dat mijn vraag misschien een beetje gek klinkt maar ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen met het leren koken van Marokkaanse recepten, zowel de hoofdgerechten als zoetigheid.

Ik leer snel en ben super gemotiveerd en ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen.

Uiteraard gaat voor niets de zon op dus of ik kan je misschien helpen met iets of ik betaal een vergoeding. Het is gewoon echt heel belangrijk voor me dat ik een aantal dingen op tafel kan zetten na mijn huwelijk

Alvast bedankt voor het reageren 🌸
      Salam ik kan je misschien wel helpen ik kook van kleins af aan hahaha ben echt serieus om jou te leren en te helpen

Inshallah heb je whatsapp

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten