Ik ben verstoten door mijn ouders/familie
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ik ben verstoten door mijn ouders/familie

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Ik ben verstoten door mijn ouders/familie

Hallo!

In opdracht van de KRO maakt Eyeworks het programma 'Wat Zou Jij Doen?' Als redacteur doe ik research ter voorbereiding van verschillende onderwerpen en heb ik de volgende vraag:

In het nieuwe seizoen van 'Wat Zou Jij Doen?' willen we graag aandacht besteden aan het onderwerp 'Ik ben verstoten door mijn familie'.

Het is de bedoeling om zogenaamde ervaringsdeskundigen aan het woord te laten en hen te vragen hoe ze hiermee omgaan en er mee om zijn gegaan. Wij benaderen voor dit onderwerp verschillende mensen met hun eigen verhaal.

Ben jij door je familie en/of je ouders verstoten om wat voor reden dan ook en heb je interesse om mee te werken aan ons programma? Mail mij dan naar: [email protected]

Wat Zou Jij Doen? wordt gepresenteerd door Karin de Groot en behandelt iedere aflevering een vraagstuk dat voor kan komen in een leven, in de maatschappij; een zogenaamd dilemma. In de studio is, naast speciaal uitgenodigde gasten, publiek aanwezig dat zal mee praten over het onderwerp. Het programma duurt een half uur en zal uitgezonden gaan worden op de donderdagavond. Voorheen was dit op woensdagavond. Ondanks het late tijdstip, rond half elf, is het programma altijd goed bekeken en gewaardeerd.

Als je vragen hebt mail me!

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Richard Verburgh
      redacteur 'Wat Zou Jij Doen?'

Eyeworks BV
      [email protected]
      020-3463787

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik ben verstoten door mijn ouders/familie

Geplaatst door Eyeworks
      Hallo!

In opdracht van de KRO maakt Eyeworks het programma 'Wat Zou Jij Doen?' Als redacteur doe ik research ter voorbereiding van verschillende onderwerpen en heb ik de volgende vraag:

In het nieuwe seizoen van 'Wat Zou Jij Doen?' willen we graag aandacht besteden aan het onderwerp 'Ik ben verstoten door mijn familie'.

Het is de bedoeling om zogenaamde ervaringsdeskundigen aan het woord te laten en hen te vragen hoe ze hiermee omgaan en er mee om zijn gegaan. Wij benaderen voor dit onderwerp verschillende mensen met hun eigen verhaal.

Ben jij door je familie en/of je ouders verstoten om wat voor reden dan ook en heb je interesse om mee te werken aan ons programma? Mail mij dan naar: [email protected]

Wat Zou Jij Doen? wordt gepresenteerd door Karin de Groot en behandelt iedere aflevering een vraagstuk dat voor kan komen in een leven, in de maatschappij; een zogenaamd dilemma. In de studio is, naast speciaal uitgenodigde gasten, publiek aanwezig dat zal mee praten over het onderwerp. Het programma duurt een half uur en zal uitgezonden gaan worden op de donderdagavond. Voorheen was dit op woensdagavond. Ondanks het late tijdstip, rond half elf, is het programma altijd goed bekeken en gewaardeerd.

Als je vragen hebt mail me!

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Richard Verburgh
      redacteur 'Wat Zou Jij Doen?'

Eyeworks BV
      [email protected]
      020-3463787
      Ok weer een onderwerp waardoor de( marokkaans cultuur) wordt zwart gemaakt...waarom worden er geen positieve onderwerpen besproken?? Wat wilt u hiermee bereiken?? Wilt u de nederlandse bevolking laten zien hoe slecht het er aan toe gaat in ons prive leven?? Of wilt u dat men medelijden krijgt met onze zusters, dochters et cetera??
      Ik had zeker gereageerd als het een onderwerp was waar iets mee te bereiken valt. Als het weer eens wat goeds van de marokkaanse gemeenschap laat zien
      la ilaha ilallah mohamadan rasol Allah!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Ik wil even duidelijk aangeven dat dit onderwerp, wat wij willen behandelen, niet willen toespitsen op allochtone families. Het komt namelijk in ALLE families voor.

Wij willen dit onderwerp ook niet in een negatief daglicht stellen met ons programma. Dat is namelijk niet de aard van onze show (zie http://watzoujijdoen.kro.nl)

Ik krijg zulke verschrikkelijke, vervelende reacties terug op dit forum, dat ik mijn oproep graag wil terughalen. Er kan hier op dit forum blijkbaar niet normaal over gecommuniceerd worden.

Als er toch een persoon is die serieus wilt reageren op mijn oproep, kan diegene direct mailen naar [email protected]

Graag anders niet meer op reageren.

Alvast bedankt.

MVG

Richard

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard

Geplaatst door Eyeworks
      Ik wil even duidelijk aangeven dat dit onderwerp, wat wij willen behandelen, niet willen toespitsen op allochtone families. Het komt namelijk in ALLE families voor.

Wij willen dit onderwerp ook niet in een negatief daglicht stellen met ons programma. Dat is namelijk niet de aard van onze show (zie http://watzoujijdoen.kro.nl)

Ik krijg zulke verschrikkelijke, vervelende reacties terug op dit forum, dat ik mijn oproep graag wil terughalen. Er kan hier op dit forum blijkbaar niet normaal over gecommuniceerd worden.

Als er toch een persoon is die serieus wilt reageren op mijn oproep, kan diegene direct mailen naar [email protected]

Graag anders niet meer op reageren.

Alvast bedankt.

MVG

Richard
      Mijn excuses voor mijn felle reactie. Ik had namelijk een ander beeld van wat u in het programma wilt bespreken, namelijk het verstoten worden in marokkaanse families. Zolang "wij" niet in een negatief daglicht worden geplaatst en constant negatieve aandacht krijgen is het een ander verhaal (vind ik)
      la ilaha ilallah mohamadan rasol Allah!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Afgewezen door d ouders van mijn vriendin.
      Door shab boumeln in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 31-12-07, 17:43
    2. GEVANGEN GENOMEN DOOR MIJN OUDERS(waargebeurd)
      Door goedkoop in forum Sterke verhalen
      Reacties: 35
      Laatste Bericht: 08-09-06, 15:17
    3. Meisje jaar lang misbruikt door familie.
      Door ~Panthera~ in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 24-07-06, 19:15
    4. Het doet mij pijn, Mijn ouders, mijn bloed
      Door LiaCarina in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 11
      Laatste Bericht: 13-06-04, 18:20

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten