Hulp voor Sihr/ Boze oog/ Hasad en bezetenheid etc.. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Hulp voor Sihr/ Boze oog/ Hasad en bezetenheid etc..

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Hulp voor Sihr/ Boze oog/ Hasad en bezetenheid etc..

Inderdaad, het beste is zelf roqia te doen en je intensie is hierbij heel belangrijk.

Onder de mannelijke nep imams zitten ook vrouwelijke bij die zich bezig houden met sihr. Dit is niet de juiste wijze voor genezing te zoeken!

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Daar moet ik me nog wat meer in verdiepen maar wil ik zeker gaan doen.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Er is een boek te downlaoden: sihr, bezetenheid en boze oog. Een echte aanrader en zeer leerzaam!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Bismi LLah rahmani rahimRaki AbdelhakimIs het u niet gelukt bij andere imam’s / raki’s en u heeft last van djinn / shaytan / demon/ duivel / schim / geest of bent u getroffen door sihr / voodoo / zwarte magie. Heeft u een ongelukkig leven en leeft u in ellende, ervaart u veel obstakels in u leven, gaan de zaken slecht dan is er meer aan de hand en kan ik u helpen insha Allah.Bel vrijblijvend de 0031-687797863 of app. voor gegarandeerd hulp en oplossing bi idni Lah. wanneer u zelf of iemand die u kent die in de ellende zit door verdriet, angst , depressie, boosheid, agressie, woede, fobie, nachtmerries, het horen van stemmen, zien van geesten, onverklaarbare lichamelijke klachten, aanhoudende pijn. epilepsie door djinn, paniekaanvallen, kinderen met moeilijk gedrag /ADHD en stoornissen, uitblijven van huwelijken, huwelijksproblemen. Als de ellende van een persoon door djinn / geest of door sihr / zwarte magie is veroorzaakt, kan de persoon met slechts een sessie verlost worden van zijn ellende bi idni Lah. (eerst zien dan geloven). Ik verdrijf geesten uit lichamen en spookhuizen binnen een uur ongeacht het soort en aantal zonder terug keer. Het behandelen van zieken volgens hun wens, in hun aanwezigheid of op afstand. De behandeling is uitsluitend met de koran. Geloof en vertrouw in Allah en in zijn macht is een vereiste. Hij is De ware Genezer.Ik geef (bi idni Llah) 100% garantie dat djinn vertrekt zonder terug keer. Allah is getuige dat de waarheid is gesproken in de bovenstaande tekst, En de vloek van Allah rust op de leugenaars. Bij de Heer van de hemel en de aarde - dit is inderdaad de waarheid zoals gij spreekt. (Koran soerat A-ddaariyaat 23) tel: / WhatsApp: 0031-687797863 [email protected]

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten