Klein vraagje!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Klein vraagje!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Klein vraagje!

Hi ladies!

Weet niet of ik op het juiste forum terecht ben gekomen .. maar hoop dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben een Nederlandse dame en al enige tijd verdiept in de Islam .. ‘t geloof spreekt mij enorm aan, nu lees ik voornamelijk boeken .. en gedeeltelijk internet maar wil meer!

“ The struggle is real “

kennen jullie misschien bekeerlingen? Of zouden jullie mij een stukje op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt voor jullie moeite,
      Veel liefs ..

XXX OeghtV's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Klein vraagje!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roosje3 Bekijk Berichten
      Hi ladies! Weet niet of ik op het juiste forum terecht ben gekomen .. maar hoop dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben een Nederlandse dame en al enige tijd verdiept in de Islam .. ‘t geloof spreekt mij enorm aan, nu lees ik voornamelijk boeken .. en gedeeltelijk internet maar wil meer! “ The struggle is real “ kennen jullie misschien bekeerlingen? Of zouden jullie mij een stukje op weg kunnen helpen? Alvast bedankt voor jullie moeite, Veel liefs ..
      Hey Roosje, ik weet niet of dit een geschikte fora is voor bekeerlingen. Persoonlijk betwijfel ik het, weinig zusters hier en vooral veel mannen die iets hopen te scoren.Mag ik wel weten welke provincie je zit? Wellicht dat er wat zusters al zijn die ik ken die bekeerd zijn. Heb je al via google gekeken naar bekeerlingen websites?
      “O WERELD, VERLEID EEN ANDER.”

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten