Uitdaging? We hebben niet de gewoonte om onze concurrenten (onwetende imamís en nep rakiís /kruideniers ) te kloppen, maar het bedroeft ons dat Zieke messen worden uitgemolken en kal uitgeplukt door jaren lang rokia te verrichten zonder resultaat. Uiteindelijk zijn ze duizenden euroís kwijt en hun leven gaat kapot door djinn die wraak neemt na elke behandeling .overtreders ( nep rakiís en onwetende imamís ) zijn tijdens rokia machteloos om de zieken te verlossen en bevrijden van djinns oplossing : zich schuilen achter leugens en laten hopeloos zieke mensen geloven dat ze onder beproeving van Allah zijn en ze moeten geduld hebben en meermalig rokia doen en vals hoop geven dat zal goed komen (insha Allah). Maar komt wel goed met hun portemonnee. Want bij elke rokia naÔef mensen moeten een klein bedrag geven, dat doet geen kwaad maar gedurende jaren zijn ze duizenden euroís kwijt .en volgens de overtreders zal nog goed komen. maar te vergeefs.? En djinn lacht hun uit want hij weet dat een raki zonder Hikma / gave kan niks bereiken behalve koran citeren tegen vergoeding terwijl mensen kunnen koran op YouTube gratis luistern.Door dit uitleg hoop ik dat mensen wakker worden. En geen slachtoffers meer in de val van rakiís (overtreders) vallen.door oneerlijkheid van oplichters ( nep rakiís en onwetende imamís ) heb ik ieder imam en raki uitdagen voor een wedstrijd lees oproep goed hier onder en geef uw mening Wie kan uitdagen? wie durft ?ik wacht al lang op een reactie?Ik ben de raki Abdelhakim uit Nederland. Zoek naar media- of religieuze instelling, of groep van moskeeŽn of islamitische raden in Europa. Om een wedstrijd tussen de raki s aan te kondigen, en te overwegen of men de tien moeilijkste gevallen kan behandelen (In aanwezigheid van patiŽnten of op afstand ter wereld) en De djinn weghalen zonder terug keer, op voorwaarde dat de gevallen zijn niet genezen gedurende tien of twintig jaar, ondanks de voortdurende rokia al die Jaren. met voorwaarden dat patiŽnten niet flauw vallen of schreeuwen tijdens de behandeling . De winnaar krijgt een certificaat van waardering voor zijn professionaliteit. Insha Allah zal ik dit 100% winnen zonder twijfel. Allah schenkt Hikma/gave aan wie hij wil.(Wij zijn slechts mensen zoals jullie, maar Allah bewijst gunsten aan wie van Zijn dienaren Hij wil. En het komt ons niet toe jullie zonder Gods toestemming een machtiging te brengen. Op Allah moeten de gelovigen hun vertrouwen stellen.)Dit verzoek is alleen om patiŽnten te helpen genezen en niet het pad te volgen van degenen die zonder Hikma en gave voor geld praktiseren en zonder Wijsheid of kennis of bekwaamheid om de djinn van de zieken af te leiden zonder terug keer. Iemand wordt geŽerd of beledigd in het examen.Degenen die het examen niet halen, moeten de wereld van Rokia verlaten en de dienaren van Allah niet door leugens gek maken. en de mensen niet blijven bespelen. En de vloek van Allah rust op leugenaars en overtreders. Tel: WhatsApp : 0031687797863 email : [email protected]