Ik wil van jullie weten wat jullie een mooie meisjes/jonngens naam vinden en waarom
Yasmine
Sabah
Fouad
Faisel
Ik wil van jullie weten wat jullie een mooie meisjes/jonngens naam vinden en waarom
een goeie vriendin van me is zwanger dus als je nog andere leuke namen kent ze zijn welkom meisje of jongersnaam 't maakt niet uit want ze weet nog niet wat 't gaat worden alvast bedankt
van deze namen vind ik Yasmine dan nog wel de mooiste, maar dan zou ik er Yasmina van maken. Maar als ik mag zeggen wat ik een mooie meisjesnaam vind, dan zou ik zeggen Assia. Mooie jongensnaam, Soeffian (niet mijn naam hoor).
Maar als het goed is, dan worden niet zomaar alle namen geaccepteerd door het marokkaanse consulaat. Het schijnt dat ze een lijst hebben met namen die worden geaccepteerd. Ik kan deze alleen niet vinden op het internet.
Moehiem, ik heb gestemd. Mbroek aan je vriendin straks.
Nou jij nog.
Groetjes Capo![]()
bush, sharon, dehoopscheffer, pim & g.joling
Soufian en Sarah....2 prachtige namen.
Thalla,
Sou
'Float like a Cadillac, sting like a Beamer'.
Ain't a woman alive that could take my mama's place! ©!
Zijn we het over 1 ding eens (de jongensnaam).Geplaatst door sou
Soufian en Sarah....2 prachtige namen.
Thalla,
Sou![]()
Jeezus wat heb jij veel berichtten geplaatst
bush, sharon, dehoopscheffer, pim & g.joling
Geplaatst door CapoDiTutiCapi
Zijn we het over 1 ding eens (de jongensnaam).![]()
Jeezus wat heb jij veel berichtten geplaatst
Ik ben ook een Die Hard Prikster
Thalla,
Sou
'Float like a Cadillac, sting like a Beamer'.
Ain't a woman alive that could take my mama's place! ©!
Je heb veel leuke marokkaanse namen zoals voor meisjes Ghizlane Nadira en Chaima en voor jongens Anouar Yassin Ashraf
Good luck!!!!!!!!!!
Kizzzzzzz
Soumeya
Mooie namen (internationaal). Daar gaat-ie, voor de meiden: Awa, Amba, Maryam, Hakima, Nurlaila, Laila, Rosa, Warda, Maria, Maddalena, Madeleine, Jacqueline, Aleid, Fereshta, Nasira, Alzira, Violetta, Esmeralda, Davita, Catharina, Khadija, Rachel, Naïma, Souad, Farida, Hind, Rihem, *****a, Samira, Rachida, Munira, Meral, Faiza, Ouafa, Naoual, Reshma, Hanan, Rasja, Mouna, Zippora, Judith, Nasira, Nadira.
Voor jongens: Abdelrabb, Omar, Abdelhaq, Abdurrahman, Karim, Tariq, Ridouan, Joaquin, Jamal, *****, David, Rachid, Thomas, Léon, Carolus, Yahya, Mehdi, Musharraf, Werther, Jesaja, Mozes, Diyab, Peter, Egidius, Hakim, Mohammed, Hermann, Kemal, Tristan, Rahim, Abderrahim, Abdelghami, Benjamin, Julio, Marcos, Daniel, Samuel, Saïd, El-Hoessein, Driss, Idris, Ahmad, Nadir, Abdelnadir.
Zo genoeg?![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Rosalinda.
Bladwijzers