Rijkswaterstaat pakt overlast homo's langs snelweg aan.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 37

    Onderwerp: Rijkswaterstaat pakt overlast homo's langs snelweg aan.

    1. #1
      Very Important Prikker Dwaalspoor's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      3.224
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard Rijkswaterstaat pakt overlast homo's langs snelweg aan.

      Overlast homo's langs A28 aangepakt


      ARNHEM (ANP) - Rijkswaterstaat kapt deze week een groot deel van de bosschages weg bij de parkeerplaatsen De Kraaienberg en De Haere langs de snelweg A28 (Utrecht-Zwolle). Dit om een einde te maken aan de grote overlast die homoseksuelen op die rustplaatsen veroorzaken, aldus Rijkswaterstaat.

      De dienst kreeg steeds meer klachten over openlijke seksuele activiteiten op de parkeerplaatsen en hinderlijk gedrag van mannen die op zoek zijn naar een partner. Ook lieten de mannen de restanten van hun seksontmoetingen overal achter. Rijkswaterstaat maakt de bosranden langs de rustplaatsen nu helemaal doorzichtig. Met politie en marechaussee is afgesproken dat er tevens streng zal worden gecontroleerd op onzedelijk gedrag.

      Creatieve oplossing

      Rijkswaterstaat had volgens de woordvoerder eerder met dit probleem te maken op parkeerplaats 't Ginkelse Zand langs de snelweg A12 (Arnhem-Utrecht). Daar is een creatieve oplossing gezocht door klaphekjes aan te brengen in de hekken die de Veluwse bossen scheiden van de snelweg. Daarna bleken de mannen voor hun ontmoetingen verder de bossen in te trekken, zodat niemand er last van had.

      Maar die oplossing was langs de A28 onmogelijk. De ene parkeerplaats wordt begrensd door een dubbele spoorlijn en de andere rustplaats grenst aan defensieterrein rondom 't Harde, aldus de zegsman van Rijkswaterstaat.


      http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article256687.ece
      Politici zijn per definitie beroepsleugenaars.



      ’De islam ligt als een rotsblok in ons vlakke religieuze landschap. Wie erop bijten wil, bijt op graniet.’

      J.A.A. van Doorn

    2. #2
      Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2005
      Berichten
      696
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Rijkswaterstaat pakt overlast homo's langs snelweg aan.

      Geplaatst door Dwaalspoor
      Overlast homo's langs A28 aangepakt

      De ene parkeerplaats wordt begrensd door een dubbele spoorlijn en de andere rustplaats grenst aan defensieterrein rondom 't Harde, aldus de zegsman van Rijkswaterstaat.


      http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article256687.ece

      Op beide parkings nog nooit een cruisende nicht gezien (zeker geen overlastgevende), het is daarom ook triest dat er gekozen is voor het verweideren van tientallen volwassen bomen die het aanzich van de a28 iets on-nederlands gaven. Je ziet nu weer gewoon lekker de treinen rijden ipv de natuur
      S.E. et O.


      AMOR TUSSISQUE NON CELATUR

      Erasmus

    3. #3
      Very Important Prikker Dwaalspoor's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      3.224
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard

      Ik begrijp zoiezo niet dat deze homos sexuele activiteiten in de buitenlucht praktiseren en al helemaal niet in deze snijdende kou.
      Politici zijn per definitie beroepsleugenaars.



      ’De islam ligt als een rotsblok in ons vlakke religieuze landschap. Wie erop bijten wil, bijt op graniet.’

      J.A.A. van Doorn

    4. #4
      Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2005
      Berichten
      696
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard

      in de zomer is het vaak aanmerkelijk drukker. Het is dan ook aardig om te zien hoe grijze bejaarden met hun thermosflessen naast hun auto met fietsen of caravan zitten te genieten van een zonnetje terwijl de cruisende huisvaders snel maar zeker zich een weg het bos inzoeken
      S.E. et O.


      AMOR TUSSISQUE NON CELATUR

      Erasmus

    5. #5
      Very Important Prikker Gerard074's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Locatie
      HIA
      Berichten
      4.452
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      28

      Standaard

      Geplaatst door Dwaalspoor
      Ik begrijp zoiezo niet dat deze homos sexuele activiteiten in de buitenlucht praktiseren en al helemaal niet in deze snijdende kou.
      nee en dat je met goed fatsoen niet met je kinderen naar het fort in het Kralingse Bos kan omdat je overdag uitglijdt over condooms en tissues.

    6. #6
      Very Important Prikker Dwaalspoor's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      3.224
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard

      Geplaatst door Gerard074
      nee en dat je met goed fatsoen niet met je kinderen naar het fort in het Kralingse Bos kan omdat je overdag uitglijdt over condooms en tissues.
      Ik durf al jaren (minstens 15 jaar) niet meer bij ons in het centrum bij het kleine parkje /rozentuin achter museum Boymans te gaan lopen. Niet dat ik bang ben dat ze me wat aan doen maar het is uiterst vervelend om constant mannen om je heen te zien cirkelen. Elk zich zelf respecterende jongen en man uit de buurt haalt het niet in zijn hoofd om daar naar toe gaan, voordat je het weet wordt je voor homo aangezien.
      Politici zijn per definitie beroepsleugenaars.



      ’De islam ligt als een rotsblok in ons vlakke religieuze landschap. Wie erop bijten wil, bijt op graniet.’

      J.A.A. van Doorn

    7. #7
      Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2005
      Berichten
      696
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard

      Geplaatst door Dwaalspoor
      Ik durf al jaren (minstens 15 jaar) niet meer bij ons in het centrum bij het kleine parkje /rozentuin achter museum Boymans te gaan lopen.
      Je moet ook gewoon het museum ingaan, zeer aan te raden. Breng ook een bezoek aan de Kunsthal, dan vergeet je die bosjes zo weer
      S.E. et O.


      AMOR TUSSISQUE NON CELATUR

      Erasmus

    8. #8
      Very Important Prikker Dwaalspoor's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      3.224
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard

      Geplaatst door Elsschot
      Je moet ook gewoon het museum ingaan, zeer aan te raden. Breng ook een bezoek aan de Kunsthal, dan vergeet je die bosjes zo weer
      Als kind heb ik al die musea vele malen bezocht, doet me nu niet meer zoveel. Ging zelf altijd graag naar het museum voor land en volkenkunde iets verderop of het natuurmuseum en museum de Buffel (behorend bij het maritieme museum). Ik woon namelijk tussen al die musea.
      Politici zijn per definitie beroepsleugenaars.



      ’De islam ligt als een rotsblok in ons vlakke religieuze landschap. Wie erop bijten wil, bijt op graniet.’

      J.A.A. van Doorn

    9. #9
      Really! David's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Berichten
      15.357
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      43622

      Standaard

      Eerlijk gezegd heb ik dat gerommel in het struikgewas nooit zo begrepen. Ik zie de lol er niet van in, plus het geeft inderdaad behoorlijke overlast en viezigheid. Maar het is blijkbaar al tijden een uitkomst voor het volk dat stiekem aan de slag wil gaan. Moeten ze zelf weten, maar val een ander er niet mee lastig, wees discreet en ruim je rotzooi op. Of ga naar een hotel.
      Voorzitter van de Commissie ter Bevordering van Deugd en ter Voorkoming van Onzedelijkheid

    10. #10
      Very Important Prikker Dwaalspoor's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      3.224
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

      Standaard

      Geplaatst door David
      Eerlijk gezegd heb ik dat gerommel in het struikgewas nooit zo begrepen. Ik zie de lol er niet van in, plus het geeft inderdaad behoorlijke overlast en viezigheid. Maar het is blijkbaar al tijden een uitkomst voor het volk dat stiekem aan de slag wil gaan. Moeten ze zelf weten, maar val een ander er niet mee lastig, wees discreet en ruim je rotzooi op. Of ga naar een hotel.
      Schrijven jullie daar ook over in jullie blaadjes. Wordt dat probleem ook behandelt tijdens vergaderingen bij jullie organisaties cq belangengroepen en zo? Is dat probleem überhaupt wel bespreekbaar bij de doelgroep?
      Politici zijn per definitie beroepsleugenaars.



      ’De islam ligt als een rotsblok in ons vlakke religieuze landschap. Wie erop bijten wil, bijt op graniet.’

      J.A.A. van Doorn

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Reacties: 2
      Laatste Bericht: 18-12-07, 15:36
    2. Reacties: 1
      Laatste Bericht: 27-06-07, 17:18
    3. Rijkswaterstaat repareert A1 en A12
      Door barneveld in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 17-10-04, 05:17
    4. Politie pakt overlast jeugd Dokkum aan.
      Door Zwarte Schaap in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 26
      Laatste Bericht: 23-08-03, 20:48
    5. Bewonersactie tgen homo's, Hek langs Zwolse homo-ontmoetingsplek.
      Door Zwarte Schaap in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 47
      Laatste Bericht: 17-11-02, 22:11

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •