Na kut marokkanen hebben we nu kut negers
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

    Onderwerp: Na kut marokkanen hebben we nu kut negers

    1. #1
      Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      K4-land
      Berichten
      34.322
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402417

      Standaard Na kut marokkanen hebben we nu kut negers

      Discriminatieklacht tegen Kwanzaa
      Do 1 Feb 2007 - Peter Bals

      Radicalisering en extremisme nu ook een fenomeen in Amsterdam Zuidoost

      Extremisme en radicalisering staat al jarenlang heel hoog op de politieke agenda, zowel wereldwijd als op europees niveau. Maar ook op nationaal, en stedelijk niveau en gezien het moslimextremisme in oud –west bijvoorbeeld ook op stadsdeelniveau. Nu dus ook in Amsterdam Zuidoost.

      Het bewijs hiervan is de uitzending van Razo tv, waarin een reportage werd gegeven van een zgn. Kwanzaa bijeenkomst, die voornamelijk werd bezocht door afro-surinamers uit Zuidoost. De leider van deze bijeenkomst verkondigde een ideologie die doorspekt was met de volgende quotes:

      1. De Roomskatholieke kerk is een homofiele criminele organisatie en de Bijbel is geschreven door een stelletje pedofielen, dit zijn feiten;
      2. Iedere nazaat van de slavendrijvers en iedere zwarte die zich in dienst stelt van de blanke nazaten van de slavendrijvers is afval, afval in het begin, afval in het midden en afval in het einde, afval in het einde na het einde en afval in de predestinatie. Dit geldt ook voor drs., meesters in de rechten etc.;
      3. De blanke meester bepaalt wie de “nigger in charge”is. Als voorbeeld van “niggers in charge” worden Laetitia Griffith genoemd en de Amerikaanse democratisch president kandidaat Obama. Ook Afval, zie hierboven!;
      4. Er zijn 200 à 300 miljoen mensen in Azië die de Hindoestanen betitelen als Hindoe-nazi’s. Een uitspraak waar deze Kwanzaa organisatie het duidelijk helemaal mee eens is;
      5. Sterke zwarte vrouwen bestaan niet, gevolg daarvan is dat de afrikaan disorientated en dislocated is;
      6. Compromissen bestaan niet, als je niet afro-centrisch denkt dan ben je afval;
      7. Artikel 1 van de grondwet over discriminatie is er alleen om mee te manipuleren;
      8. De ware leider wordt niet gekozen, maar is voorbestemd en is leider voor minimaal 30 jaar;
      9. Kwanzaa plant minimaal 30 jaar vooruit maar in de regel 100 jaar.

      Hieronder mijn verslag van mijn bevindingen.
      Vorige week zondag kwam ik terug van rondje Gaasperplas rennen. Thuis gekomen keek mijn vriendin naar een uitzending van RAZO tv op A1. Het ging over Kwanzaa. Kwanzaa is een Afro-amerikaanse feestweek ter ere van de Afrikaanse mens, die door een Afro-amerikaan uit Californië in het jaar 1965 in het leven is geroepen. Al naar gelang de uitzending vorderde werd het steeds minder feestelijk. Ik kon mijn oren niet geloven, maar ik heb toen niet de hele uitzending niet van A tot Z gezien.

      De volgende dag heb ik meteen RAZO opgebeld of ik de uitzending nog een keer kon zien. Ik kreeg van RAZO geen enkele medewerking. Vervolgens heb ik me tot de directeur van Salto gewend en daar kreeg ik alle medewerking. Ik werd uitgenodigd om te komen kijken. Met zijn drie-en (met nog een fractielid, de directeur van SALTO en ik) hebben we uiteindelijk vrijdagmiddag ruim 2 uur de uitzending bekeken. We hebben met name ook op de context gelet. Ik had de hoop dat als ik de uitspraken nog een keer in de context van a tot z zou horen dat het wellicht zou mee vallen. Het tegendeel is waar, de citaten die hierboven zijn geplaatst zijn in de context nog bedreigender en gevaarlijker.

      De context is nl. dat deze afro surinaamse groepering (die als afrikanen verkleed waren) een organisatievorm zoeken om hun huiveringwekkende ideologie uit te werken. Ze zoeken een platform, publiciteit en leiders. Kortom het ging over Nya, nya is bestuur. Dat is de context waarin de quotes moeten worden geplaatst. Vrijwel alle inwoners van Nederland en vrijwel alle immigranten die hier een bestaan proberen op te bouwen worden door deze afro-surinaamse splintergroepering weggezet als: "AFVAL, AFVAL IN HET BEGIN, AFVAL IN HET MIDDEN, AFVAL OP HET EINDE, AFVAL IN HET EINDE NA HET EINDE EN AFVAL IN DE PREDESTINATIE". Dan hebben we het dus over miljoenen mensen die als afval worden weggezet. In de reportage wordt ook gezegd dat dat afval moet worden opgeruimd. Dit in hoofdletters geschreven zin was een terugkerende zin in de uitzending.

      Als miljoenen mensen worden weggezet als menselijk afval dat opgeruimd moet worden dan dringt al snel het spookbeeld van de holocoust zich op. Hitler begon met hele bevolkingsgroepen weg te zetten als “untermenschen” die moesten worden opgeruimd, dit eindigde in de uitroeiing van miljoenen mensen. Deze afro-surinaamse splintergroepering bestempelt miljoenen mensen als afval dat moet worden opgeruimd. Wat moet ik me bij dit opruimen voorstellen? Waar eindigt dit? Of ……….zijn er nog andere associaties mogelijk?

      Peter Bals

      pvda website
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

    2. #2
      Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Berichten
      801
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard

      Blanke lul-de-behangers waren er altijd al.

    3. #3
      Maroc.nl Veteraan
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Zoe-et LIMburug
      Berichten
      12.713
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      565

      Standaard Re: Na kut marokkanen hebben we nu kut negers

      Geplaatst door Mark

      5. Sterke zwarte vrouwen bestaan niet, gevolg daarvan is dat de afrikaan disorientated en dislocated is;
      Een echt haatgedreven hitlertje, zo te zien.
      Maar dat van die vrouwen gaat 'm opbreken. Afrikaanse vrouwen kunnen sowieso behoorlijk sterk zijn. Maar als de vrouwen 'm niet pruimen, dan weet ik niet of die kerels nog zin hebben om daarheen te gaan..

    4. #4
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2003
      Berichten
      9.344
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      111

      Standaard

      Wow, wat een schok.

      Racisten, radicalisten en extremisten heb je overal.

      En ik zou graag bronnen & bewijzen willen zien.
      "Do you know him; his name is Rasoolullah,
      Do you know him; his name is habibullah,
      Do you know him; his name is sayfullah,
      Sayyidina Mustafa."

    5. #5
      Maroc.nl Veteraan
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Zoe-et LIMburug
      Berichten
      12.713
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      565

      Standaard

      Geplaatst door Rabi'ah.
      Wow, wat een schok. 1.

      2. Racisten, radicalisten en extremisten heb je overal.

      3. En ik zou graag bronnen & bewijzen willen zien.
      Reageer je op Wilders-figuren ook zo? En op lui die daar werk tegen maken? Daggut nie..
      1 + 2 + 3 = Not In My Backyard. (Blackyard?)
      Gezakt voor de discriminatietest.

    6. #6
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2003
      Berichten
      9.344
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      111

      Standaard

      Uit de vorm van het stuk blijkt al dat er geen sprake is van letterlijke quotes. Bovendien heb ik de uiztending zelf niet gezien en kan ik er dus niet over oordelen.

      Maar duidelijk is dat iemand die zulke uitspraken doet, behoorlijk de weg kwijt is. Om te spreken van "radicalisering" vind ik echter te ver gaan.

      Want het feit dat een klein groepje creolen er kennelijk krankzinnige theorieëen opnahoudt, kun je niet projecteren op de rest van de groep

      Net zoals ik resp. Marokkanen en autochtonen ook niet aankijk op uitspraken van Samir A. en Geert Wilders.
      "Do you know him; his name is Rasoolullah,
      Do you know him; his name is habibullah,
      Do you know him; his name is sayfullah,
      Sayyidina Mustafa."

    7. #7
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2003
      Berichten
      9.344
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      111

      Standaard

      Geplaatst door Maarten
      Reageer je op Wilders-figuren ook zo? En op lui die daar werk tegen maken? Daggut nie..
      1 + 2 + 3 = Not In My Backyard. (Blackyard?)
      Gezakt voor de discriminatietest.
      Wilders heeft 9 zetels in de Tweede Kamer. Deze man niet. Maar alsnog zou ik niet durven zeggen dat er sprake is van radicalisering onder DE autochtonen.
      "Do you know him; his name is Rasoolullah,
      Do you know him; his name is habibullah,
      Do you know him; his name is sayfullah,
      Sayyidina Mustafa."

    8. #8
      Maroc.nl Veteraan
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Locatie
      Zoe-et LIMburug
      Berichten
      12.713
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      565

      Standaard

      Geplaatst door Rabi'ah.
      Wilders heeft 9 zetels in de Tweede Kamer. Deze man niet. Maar alsnog zou ik niet durven zeggen dat er sprake is van radicalisering onder DE autochtonen.
      Het gaat om je primare reactie, en je gebrek aan bijval voor iemand die moeite doet om zwaar racisme aan het licht te brengen.

      Je verhaal over wilders is een slechtbedachte smoes achteraf, omdat hij pas een paar maanden zetels heeft, en jij het in een lange periode daarvoor heel belangrijk vond, dat dit soort racisme aangekaard werd.
      Over Wilders - wanneer die voor het eerst ontdekt werd - zou je nooit van zijn leven geschreven hebben, wat je hier boven schreef.

      Daarom heb ik niet zoveel vertrouwen in jouw soort gelijkheidsdenken, of in een algemene insteek tegenover racisme en discriminatie.

      Veel autochtonen krijgen het verwijt, dat ze ondanks hun vriendelijke houding tegenover andersdenkenden, toch nog allerlei racistisch getinte denkbeelden hebben, die ze zelf nauwelijks in de gaten hebben. Dat klopt. Maar daar verdenk ik jou zeker ook van. Ik weet nog niet of jij wel een goed zicht op je eigen vooringenomenheid hebt..

      Was jij het niet, die wees op de lange doorwerking van de slavernij? Dan denk ik dat je wat om over na te denken hebt.
      Denk ook maar aan het soort energie, dat blanke racisten krijgen van hun verzet tegen anderen. En aan de bindende werking van zondebokdenken. Zoal je zegt, bestaat dat ook bij andere groeperingen. Maar weet je wel zeker, dat je jezelf daar helemaal van bevrijdt hebt? Kún je dat weten, gezien het bekende verschijnsel van de blinde vlekken, die iedereen heeft?
      En hoe lang doet een mens er over om dat te zien? Life's full of surprises.

    9. #9
      Prikker sjaakie's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2003
      Berichten
      318
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

      Standaard

      Geplaatst door Rabi'ah.
      Uit de vorm van het stuk blijkt al dat er geen sprake is van letterlijke quotes. Bovendien heb ik de uiztending zelf niet gezien en kan ik er dus niet over oordelen.
      video

    10. #10
      Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Locatie
      K4-land
      Berichten
      34.322
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402417

      Standaard

      Ik vind die extremistische groeperingen altijd erg interessant, over zwarte superioriteitsgroepen is weinig te vinden online, dus dit was wel een aardige verassing.

      hij zegt trouwens ook zinnige dingen:

      1. De Roomskatholieke kerk is een homofiele criminele organisatie en de Bijbel is geschreven door een stelletje pedofielen, dit zijn feiten;
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Marokkanen hebben de tijd.
      Door inXs in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 9
      Laatste Bericht: 26-05-06, 23:18
    2. Kampers en Marokkanen hebben
      Door casasweety in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 10
      Laatste Bericht: 23-04-06, 11:36
    3. marokkanen hebben geen humor
      Door nismi in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 56
      Laatste Bericht: 09-04-06, 02:15
    4. Valentijnsdag….. hebben Marokkanen dat ook in Marokko.
      Door Maa in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 15
      Laatste Bericht: 03-02-05, 14:37
    5. De negers en Marokkanen
      Door LiaCarina in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 58
      Laatste Bericht: 04-12-04, 16:47

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •