Partij voor verderf.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/23 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 229

    Onderwerp: Partij voor verderf.

    1. #1
      Columnist Ali Eddaoudi's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2003
      Berichten
      69
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Partij voor verderf.

      Partij voor verderf

      Ik kon het niet aanzien hoe Geert Wilders op zijn verjaardag zijn feestje in de Tweede Kamer vierde. Dit omdat hij dat geheel over de ruggen van alle moslims die Nederland rijk is, deed. De hele Tweede Kamer was getuige van zijn feestje, ook de ‘knettergekke’ minister Vogelaar. Zij is immers knettergek, aldus Geert, omdat ze moslims omarmt en als volwaardige burgers van dit land ziet. Wilders, die zelf alles heel goed weet- intussen integratiedeskundige, islamkenner en alles wat afwijkt voor gek verklaart. Hij is niet voor niets het de strengst bewaakte persoon in Den Haag. Hij doet geen enkele poging om zijn eigen gekte onder de loep te nemen. Aan de andere kant was het ook wel weer het ultieme bewijs dat Geertje niet meer is dan een zelfingenomen, ordinaire fascist. Jammer dat er in deze tijd nog naar dit soort figuren geluisterd moet worden, want laat ik duidelijk zijn: Ella Vogelaar staat ver boven deze hoogblonde, omhooggevallen narcist waarvan ik zeker weet dat zijn macht niet verder reikt dat zijn eigen Partij voor Verderf en Vrijheidsroof. Moslims moeten Geert Wilders niet serieus nemen en wie hem tegenkomt moet vooral hard wegrennen, want er komt niets anders dan vuil uit zijn spreekbuis. Lelijke en gemene woorden die diepe wonden achterlaten wanneer je als weldenkend mens ook maar een seconde naar hem zou luisteren. Dit soort lui verdienen het niet om gehoord te worden en dan druk ik het nog heel zachtjes uit, uit beleefdheid voor onze Minister-president Balkende, die terecht op de gevaren van de polariserende werking die het debat over de islam aanneemt, wees.
      Ik ben trots op Ella Vogelaar en niet omdat ze de islam omarmt. Maar omdat het een wijze vrouw is die haar hoofd koel hield toen deze gifkikker haar ook nog eens van verraad beschuldigde. Geert Wilders is zelf een verrader van alles waar Nederland voor staat. De vrijheid van een ieder, democratische waarden, vrijheid van religie en ga zo maar door. Wij hebben geen behoefte aan fascistische politici. Die tijd is God zij dank, of misschien zou bisschop Muskens Allah danken, voorbij en moeten wij met man en macht niet meer in onze beschaving toelaten.
      Daarom begrijp ik niet dat lui als Wilders nog gehoord worden; is de mens dan werkelijk zo slecht? Hoe ver moeten wij gaan voordat wij weer eens beseffen wat vrijheid is en hoezeer wij dit liefhebben?
      Vandaag werd ik door menig moslim aangesproken en iedereen kookte van woede en teleurstelling en bovendien voelen moslims zich diep beledigd door de onzin die Geert Wilders ons probeert te verkopen. Als Jan Maat dit in zijn tijd gezegd had, dan had het hem minstens een paar jaar gevangenisstraf opgeleverd. Het is beledigend, kwetsend, opruiend en haatzaaierij wat Wilders doet. Daarom hoop ik uit de grond van mijn hart dat Balkende nog verder gaat met het veroordelen hiervan en dat de media eens ophouden met het achter elkaar uitzenden van items waar moslims continu als monsters worden afgebeeld. De ex-moslim Jami klimt met stip naar de top van de aandacht van de media. Dat alles zonder nog maar een greintje aan de samenleving te hebben bijgedragen. Wat ben ik boos op dat snotjoch dat hem enkele tikken verkocht en hem zo in het zadel hielp. Het land uit, zou ik bijna roepen.
      Stop deze onzin en wordt wakker Nederland, want waar gaat het in hemelsnaam toch om, de ex-moslims, de homo’s, integratie? Alles zal ooit in balans komen en ook onze baldadige jongeren komen vroeg of laat tot inkeer. Maar dit alles in ieder geval niet door op hen te schelden en voor het gemak maar honderdduizenden mensen ook in datzelfde hokje te stoppen. Ik geef iedere Nederlander een huiswerkopdracht mee en deze luidt: Probeert u zich voor een weekje voor te stellen dat u moslim bent. Kijk naar de televisie, beluister de radio, leest u de kranten, woont u verjaardagspartijtjes bij en beweeg op straat alsof u moslim bent. Dan wil ik graag horen wat u aan het einde van zo’n week hebt doorgemaakt. Alles behalve zielig doen, is mijn motto altijd geweest. ‘Racisme bestaat bijna niet’ was jarenlang mijn overtuiging, maar het is nu wel iets teveel van moslimplagen geworden. De islam is hot, dat begrijp ik ook wel. Maar het lijkt wel of er geen einde aan de berichtgevingen komt en dat de moslims ook nog onze omroepen kapen. Deze beschuldiging zal misschien ook niet lang op zich laten wachten. Zie Geertje, ik help je aan ideeën. Moslims leven overigens geheel volgens de laatste trend en bouwen een hoge muur om zich heen. Dit mag en kan toch niet het resultaat zijn van jarenlange integratieplannen? Ella Vogelaar, u en ik weten wel beter!

      Ali Eddaoudi publicist
      © Nioweb

    2. #2
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Berichten
      25.910
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260549

      Standaard

      Goeie.

    3. #3
      Multi-pluralist Bofko's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Tilburg
      Berichten
      14.459
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      202850

      Standaard Re: Partij voor verderf.

      Ik sluit me bij de vorige spreker aan.

      Geplaatst door Ali Eddaoudi
      Jan Maat
      Sommige mensen worden altijd ook met de voornaam genoemd.

      Deze verschrijving zie je steeds vaker. Het is Hans Janmaat.
      Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld: degenen die willen weten en degenen die willen geloven.

    4. #4
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard

      OK Ali EdD
      viejo pendejo se extravia

    5. #5
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2005
      Locatie
      ...
      Berichten
      1.236
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

      Standaard

      Goed stuk.

      Zei het al eerder. Wilders leeft op de darmgassen in de onderbuik van Nederland. Meer niet.

    6. #6
      Banned
      Ingeschreven
      May 2007
      Locatie
      Rotherdamn
      Berichten
      1.173
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Ik hoop dat Wilders aan een verschrikkelijke ziekte dood zal gaan.

      Het liefst deze week nog.

    7. #7
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Partij voor verderf.

      Geplaatst door Ali Eddaoudi
      Partij voor verderf

      Moslims moeten Geert Wilders niet serieus nemen.......

      Ali Eddaoudi publicist
      © Nioweb
      Heeft hij ook geen bewaking nodig.
      Had van Gogh ook nog geleefd.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    8. #8
      Multi-pluralist Bofko's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Tilburg
      Berichten
      14.459
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      202850

      Standaard

      Geplaatst door vinsenzojay
      kaffir tfoeeeeeee
      Hey, een verdwaald varken. Komt rechtstreeks uit de middeleeuwen op een prikbord prikken.
      Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld: degenen die willen weten en degenen die willen geloven.

    9. #9
      Banned
      Ingeschreven
      May 2007
      Locatie
      Rotherdamn
      Berichten
      1.173
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Geplaatst door Bofko
      Hey, een verdwaald varken. Komt rechtstreeks uit de middeleeuwen op een prikbord prikken.
      maar heeft wel gelijk ouwe.

    10. #10
      Multi-pluralist Bofko's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Tilburg
      Berichten
      14.459
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      202850

      Standaard

      Geplaatst door lihoed
      maar heeft wel gelijk ouwe.
      Met 'Kafir tfoeeee ?'
      Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld: degenen die willen weten en degenen die willen geloven.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Partij voor verderf.
      Door Ali Eddaoudi in forum Gedichten en Gezegden
      Reacties: 12
      Laatste Bericht: 05-08-08, 19:03
    2. Partij voor verderf.
      Door Ali Eddaoudi in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 25-09-07, 12:14
    3. Eerste congres voor partij voor allochtonen
      Door Seif in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 11-06-06, 12:14
    4. Rechtse politiek zorgt voor verderf in de wereld
      Door NIS in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 5
      Laatste Bericht: 18-03-04, 13:11
    5. Reacties: 13
      Laatste Bericht: 19-10-02, 23:14

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •