Partij voor verderf. - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/23 EersteEerste ... 10111221 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 101 tot 110 van de 229

    Onderwerp: Partij voor verderf.

    1. #101
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Talking ideeen genoeg...

      Hoe kom je daarbij? Als we ophouden met ons zo over hem op te winden blijkt hij waarschijnlijk een non-probleem te zijn.

      We focussen steeds op personen: Ayaan Hirsi Ali, Wilders, Jami ...
      We moet praten over ideeën.
      En niet extremisten de agenda laten bepalen en de toon laten zetten.

      Er zijn genoeg iedeeen, vanuit de islam. Voor aanpassingen van sjaria-wetten,en moderne islam!
      Maar ik denk dat mensen die nooit boeken lezen, gelijk al extreem worden, of de maagden bron hanteren, of de hele islam in een afvulputje gooien,daar hoef je volgens mij niet eens afvallig aan te zijn, omdat je nieteens weet zoals die Jami en die al die anderen, die de corrupte politiek afstraffen op de leer van islam.

      Je kan niet op de man spelen en zeggen dat profeer vreselijke man is geweest. Dat kan niet, en mag niet, en is ook niet de werkelijkheid.

      Landen zoals b.v. Tunesie, waren schriftgeleerden, die er voor poogden om islam te moderniseren, maar wel een waarschuwende vinger hield, op alle lasterpraatjes aan Profeet Mohammed,vzmh.
      Als je wilt moderniseren, mag je nooit en te nimmer anderen kwetsen en vooral de Profeet niet.
      Dan zet je aan tot verdeel en heers, en maak je de mens nog dogmatischer in de leer. (een zekere vrijbrief).
      Een zekere vrijbrief om je dochters maar thuis te gaan houden, of in negatieve zin, maar te onderdrukken.
      Al het negatieve over islam zet aan tot meer onderdrukkingen van vrouwen. Ik lees dat in de boeken.
      In het verleden waren moslim vrouwen meer vrij dan nu het geval is.
      Zelfs in Irak toen Saddam nog dictator was, gaf deze dictator veel vrijheden aan vrouwen.
      Zelfs zijn credo luidde! Als er vrede mag komen in de wereld, maak de vrouwen vrij! Anders komt die vrede er nooit. (hij heeft deze citaat gekaapt van een echte islamiet(naam voor mij wel bekend, maar ik moet zoeken, naar zijn naam,)Ooit gelezen in een boek.
      Toen wist ik dat Saddam het niet zelf had bedacht, maar die woord gekaapt.

      Het is ook niet erg, om hier in Nederland bedekt te gaan lopen. Je bedekt je als het ware tegen al die kwaadsprekerijen. Je bent heilig als vrouw, als een individu, die moet strijden voor haar eigen waarden, en normen, en die zich moet opwerken tegen al die mannen, met al die rare uitspraken.
      Nederlanders willen die vrije seksuele moraal ook aan banden leggen.
      Ze strijden tegen die goddeloze beelden, waar vrouwen zich laten prostitueren in die clips. Men denkt dat mannen vrijbrieven krijgen om meisjes maar oeverloos te gaan verkrachten. (is hun moraal).
      In Amerika als je geboren bent in een Afro-milieu, doe de Amerikaanse blanken niks voor die onderklasse.
      De moeders zijn verantwoordelijk, voor het opgroeien van hun kinderen,en beletten hun kinderen hun eigen deur te gaan verlaten.
      Het is een kunst van vooral vrouwen, hun kinderen te beschermen, dat doet die Amerikaanse staat nieteens.
      En dat geld ook voor de moeders, in Nederland,vrijheid en blijheid, seksuele voorlichting,voor jongens en meisjes,.
      Het met elkaar naar bed gaan is niet een schande. Het afdwingen ervan is wel schande, en vooral naar die daders toe, die denken,dat dat er nu eenmaal bijhoort..(maar die jongens denken niet, die doen het gewoon).
      KIjk hoe Nederland er nu voorstaat.
      Babies moeten al worden geregistreed,ouders in de gaten houden,wat wil men hier mee berijken. Zwangerschap curcussen als je wel kind kan opvoedden?
      Nieuwe tijden zijn er altijd al geweest.
      Veranderingen ook, als je moet verkassen, op b.v. de arbeismarkt, als vrouw, en hoe vaak zijn die vrouwen niet bedrogen uitgekomen in Nederland?
      Dienstmaagden, waren meisjes van Platteland, die zich gingen vestigen in de grote stad. Waar mijnheer des grote huizes zich wel vergreep aan een dienstmaagd, en vijf gulden onder het etensbordje deponeerde.
      Maar als zijn zaad zwaar had geschoten, dan lag die meisje eruit, en lag ze er ook uit in haar gemeenschap.(een bastaardkind).
      In islam heb je contrakten, waarbij je mag slapen bij je liefje,die nooit je eigen vrouw kan worden, is wel geregeld in islam wetten.
      Maar als vrouw, meisje heb je wel je eigen privileges, kan je van misbruik niet spreken.
      Zo heeft iedereen zijn eigen wetten en regels. Ouders beschermen hun dochters,zonen en vaders zijn heiligen in islam(de beschermers).
      Je mag dan blij zijn, dat ze je beschermen. Of ook weer niet,het is mar hoe je vrijheden hanteert.
      Maar je weet, de mensen kletsen altijd, en daar komt narigheid van.
      Hele stammen kunnen verstoord raken. Tot eerwraak aantoe.
      En dat is weer aan stam eigen, familie eigen...
      Zoals Nederland een vrij land moge zijn, leidt dit nog niet, tot aan alle vrijheden, er is een beperking, war elke ouders mee worstelt.
      In de grote politiek worstelt men ook, over uitspraken, van b.v. Wilders, Jamie en Ayaan, die zetten de hele islam op zijn kop.
      Die maken van hele islam een schande geloof van.
      En van die schande die ze uitspreken, worden de vrouwen, en meisjes nog harder aangepakt, maar dat snappen deze mensen blijkbaar nieteens.
      Vrouwen, in Pakistan,Irak,Iran,Jemen,Noord-Afrika, en zels vrouwen uit west-Afrika worden gedwongen om in Burqa te gaan wonen...
      Zo halen de mannen hun eigen winst wel in.
      En die Wilders maar brullen, als een domme Hond!

    2. #102
      Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2007
      Berichten
      451
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

      Standaard

      Dit soort lui verdienen het niet om gehoord te worden en dan druk ik het nog heel zachtjes uit, uit beleefdheid voor onze Minister-president Balkende, die terecht op de gevaren van de polariserende werking die het debat over de islam aanneemt, wees.

      Maar als het , het Christendom of iets anders betrof???

      Dan maakt het niet uit wat er gezegd wordt,


      Waarom altijd dan dat gezeik?Want in NEDERLAND mag (helaas soms) ALLES gezegd worden, en geschreven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. #103
      Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2005
      Locatie
      Nijmegen
      Leeftijd
      76
      Berichten
      727
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13950

      Standaard

      Partij voor verderf? Het helpt niet om etiketten te plakken. Er staan in Nederland binnenkort een paar honderd duizend Anti-islamisten tegenover zo'n 60000 (?) islamisten ( ihadisten en salafisten). Er zal toch wat anders moeten gebeuren dan elkaar uitmaken voor rotte vis wil dat niet uit de hand lopen en dan van beide kanten. Ik persoonlijk vind de salafisten veel gevaarlijker. Zie rapport AIVD.

    4. #104
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Angry Partij voor verderf..

      Partij voor verderf? Het helpt niet om etiketten te plakken. Er staan in Nederland binnenkort een paar honderd duizend Anti-islamisten tegenover zo'n 60000 (?) islamisten ( ihadisten en salafisten). Er zal toch wat anders moeten gebeuren dan elkaar uitmaken voor rotte vis wil dat niet uit de hand lopen en dan van beide kanten. Ik persoonlijk vind de salafisten veel gevaarlijker. Zie rapport AIVD.

      Zekerweten, je hebt helemaal gelijk.
      Salafisten zijn mensen die denken dat ze de ware islam in pacht hebben.
      Vergelijk ze mar met ras echte kalvinisten hier in Nederland, de zogenaamde bibble berg.
      Vergelijk deze groepering maar met de ultra ortherdoxe groeperingen in Israel, met hun dread locks,onder hun keppeltje.

      Deze mensen willen dogmatische geloof versprijden,altijd kwaad schiks, nooit goed schiks in hun vaandel.

      Ik heb al geschreven dat er mensen in West - Afrika,die die landen infiltreren met hun goddelijke boodschap.

      En dit is al jaren aan de orde, al vanaf, volgens mij b.v. 1994, of daar nog voor.

      Deze salafisten,die pamfletten versprijden onder de Afrikaanse bevolking,waarin zij prediken, dat die bevolking b.v. in Senegal,Mali,niet islam respecteren, en niet leven nar de wetten, van de zuivere islam.

      Nigeria is hier echt wel een voorbeld van, waar die mensen prediken,dat vrouwen mar gestenigd dienen te worden.

      Zelfs in documantaires, van de EO (Evangelische omroep), heb ik een documantaire gezien, vanuit Oesbekistan.
      Oesbeken, die op heilige graven hun voedsel zaten te eten.
      Tot dat een of andere geloofs prediker(saoedie), die mensen als honden van die graven liet af drijven.
      MAW die mensen waren zondaren,die respecteren islam niet..(lang geleden hoor).
      Maar lang geleden is nu heden.
      In Nederland zijn er 30.000 salafieten, die niks willen weten van de Nederlandse wetgeving. Ze willen puur op hun islam basis, het geloof uit gaan voeren.
      Het boek geschreven door Fraiha. Zij ging infiltreren in die moskeeen, in Belgie. In Brussel. In panden,zoals garage panden, afvallige panden, waar zij geloof verkondigen. Vrouwen zijn daar echt die heksen, die geloof beleiden in kwaadaardige sferen.
      Mar Fraiha wordt met de dood bedreigt.
      Dit boek is ook al weer en jaar oud.
      In Amerika, in moskeeen, waar geld verzameld wordt voor de heilige jihad. Zelfde pakkie aan. Het zijn gewoonweg heel erg griezelige producten, die geloof willen verspreiden, onder dwang.
      In Duitsland, Engeland, en misschien over al en nergens zitten die ultra otherdoxen, hun geloof te verspreiden, op een basis van hun zogenaamde sharia wet geving.
      Deze groep, maakt, uberhaubt een discussie over sharia wet, en andere wetten zinloos. Deze groepering wil niet eens in discussie.
      Zoals de utra ortherdoxe joden het leven van de Palestijnen zuur maken.
      Maar Israeliers zijn ook niet gek.
      In sommige wijken in Israel worden deze lieden gewoonweg de bus uit gegooid.(niet welkom in hun wijken, met hun oeverloze gedram en gezwam, hoe je als jood moet leven).
      En zo maken die salafieten over al en nergens het leven zuur, en vooral bitter onder al die meisjes en ook jongens,die geen kant meer op kunnen, en daar moeten we tegen strijden.
      Salafieten maken de islam slecht. Maken de profeet Mohammed,vzmh, heel erg slecht.
      Mohammed, heeft nog nooit een kind geslagen, laat staan een vrouw.
      Of laat staan een dier. Hij ging bidden naast een hond.
      Dat kan je van die lieden niet zeggen.
      De Salafieten hebben een rozijn op hun voorhoofd staan. Let maar op.
      Let maar op die rozijn op hun voorhoofd.
      Dat zie je oa in Egypte,Syrie,Libanon,Saoede Arabie, en overal,waar zij de schepter zwaaien..Die rozijn is heiliger dan wat er in je kop zit.
      Talibaan is en schrik bewind,maar al die anderen met hun dogmaas, ook die utra otherdoxe joden, en alles wat maar ortherdoxe is, is kwaad,is kwaad van de duivel....
      Of het zijn een stelletje seks maniakken. Vrouwen kunnen trouwen via de wet van een ortherdoxe imam. Vier of meerdere is niet eens discussie.
      Terwijl Mohammed, vzmh, voor meerdere huwelijken, weduwen beschermde. Als moslim moet je geld hebben voor meerdere vrouwen, je mag niemand tekort doen.

      Als Wilder, of Ayaan deze groeperingen bedoeld om in een kwaad dag licht te doen stellen,dan is het wel de waarheid.
      Maar hun waarheid,moet ook gezegd worden nar al die lieden, zoals Bush en consorten, en naar Israel, waar de scepter nog steeds wordt gezwaaird, door die adder gebroed,dan zijn we een stuk beter op de weg,om het ware geloof in het goede van het kwade te gaan scheiden.

      Zoals als voorbeeld Turkijke genoemd mag worden, in seculiere systeen(Atah Turk), naar islam geloof.
      Maar dat heeft niks met ultra conservatieven te maken. Alhoewel zij wel roet in het eten kunnen gaan gooien.
      De islam in Turkije wil vrijheden, waarvan de seculieren nog in hun eigen dogmaas geloven.
      EN in Nederland, en vooral in Europa moet men inzien dat de islam meer waard is, dan die propagandisten,met een rozijn op hun voorhoofd...
      Ik hoop dat men goede doet, inscha Allah!

    5. #105
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Partij voor verderf..

      Geplaatst door Hawa
      Partij voor verderf? Het helpt niet om etiketten te plakken. Er staan in Nederland binnenkort een paar honderd duizend Anti-islamisten tegenover zo'n 60000 (?) islamisten ( ihadisten en salafisten). Er zal toch wat anders moeten gebeuren dan elkaar uitmaken voor rotte vis wil dat niet uit de hand lopen en dan van beide kanten. Ik persoonlijk vind de salafisten veel gevaarlijker. Zie rapport AIVD.

      Zekerweten, je hebt helemaal gelijk.
      Salafisten zijn mensen die denken dat ze de ware islam in pacht hebben.
      Vergelijk ze mar met ras echte kalvinisten hier in Nederland, de zogenaamde bibble berg.
      Vergelijk deze groepering maar met de ultra ortherdoxe groeperingen in Israel, met hun dread locks,onder hun keppeltje.

      Deze mensen willen dogmatische geloof versprijden,altijd kwaad schiks, nooit goed schiks in hun vaandel.

      Ik heb al geschreven dat er mensen in West - Afrika,die die landen infiltreren met hun goddelijke boodschap.

      En dit is al jaren aan de orde, al vanaf, volgens mij b.v. 1994, of daar nog voor.

      Deze salafisten,die pamfletten versprijden onder de Afrikaanse bevolking,waarin zij prediken, dat die bevolking b.v. in Senegal,Mali,niet islam respecteren, en niet leven nar de wetten, van de zuivere islam.

      Nigeria is hier echt wel een voorbeld van, waar die mensen prediken,dat vrouwen mar gestenigd dienen te worden.

      Zelfs in documantaires, van de EO (Evangelische omroep), heb ik een documantaire gezien, vanuit Oesbekistan.
      Oesbeken, die op heilige graven hun voedsel zaten te eten.
      Tot dat een of andere geloofs prediker(saoedie), die mensen als honden van die graven liet af drijven.
      MAW die mensen waren zondaren,die respecteren islam niet..(lang geleden hoor).
      Maar lang geleden is nu heden.
      In Nederland zijn er 30.000 salafieten, die niks willen weten van de Nederlandse wetgeving. Ze willen puur op hun islam basis, het geloof uit gaan voeren.
      Het boek geschreven door Fraiha. Zij ging infiltreren in die moskeeen, in Belgie. In Brussel. In panden,zoals garage panden, afvallige panden, waar zij geloof verkondigen. Vrouwen zijn daar echt die heksen, die geloof beleiden in kwaadaardige sferen.
      Mar Fraiha wordt met de dood bedreigt.
      Dit boek is ook al weer en jaar oud.
      In Amerika, in moskeeen, waar geld verzameld wordt voor de heilige jihad. Zelfde pakkie aan. Het zijn gewoonweg heel erg griezelige producten, die geloof willen verspreiden, onder dwang.
      In Duitsland, Engeland, en misschien over al en nergens zitten die ultra otherdoxen, hun geloof te verspreiden, op een basis van hun zogenaamde sharia wet geving.
      Deze groep, maakt, uberhaubt een discussie over sharia wet, en andere wetten zinloos. Deze groepering wil niet eens in discussie.
      Zoals de utra ortherdoxe joden het leven van de Palestijnen zuur maken.
      Maar Israeliers zijn ook niet gek.
      In sommige wijken in Israel worden deze lieden gewoonweg de bus uit gegooid.(niet welkom in hun wijken, met hun oeverloze gedram en gezwam, hoe je als jood moet leven).
      En zo maken die salafieten over al en nergens het leven zuur, en vooral bitter onder al die meisjes en ook jongens,die geen kant meer op kunnen, en daar moeten we tegen strijden.
      Salafieten maken de islam slecht. Maken de profeet Mohammed,vzmh, heel erg slecht.
      Mohammed, heeft nog nooit een kind geslagen, laat staan een vrouw.
      Of laat staan een dier. Hij ging bidden naast een hond.
      Dat kan je van die lieden niet zeggen.
      De Salafieten hebben een rozijn op hun voorhoofd staan. Let maar op.
      Let maar op die rozijn op hun voorhoofd.
      Dat zie je oa in Egypte,Syrie,Libanon,Saoede Arabie, en overal,waar zij de schepter zwaaien..Die rozijn is heiliger dan wat er in je kop zit.
      Talibaan is en schrik bewind,maar al die anderen met hun dogmaas, ook die utra otherdoxe joden, en alles wat maar ortherdoxe is, is kwaad,is kwaad van de duivel....
      Of het zijn een stelletje seks maniakken. Vrouwen kunnen trouwen via de wet van een ortherdoxe imam. Vier of meerdere is niet eens discussie.
      Terwijl Mohammed, vzmh, voor meerdere huwelijken, weduwen beschermde. Als moslim moet je geld hebben voor meerdere vrouwen, je mag niemand tekort doen.

      Als Wilder, of Ayaan deze groeperingen bedoeld om in een kwaad dag licht te doen stellen,dan is het wel de waarheid.
      Maar hun waarheid,moet ook gezegd worden nar al die lieden, zoals Bush en consorten, en naar Israel, waar de scepter nog steeds wordt gezwaaird, door die adder gebroed,dan zijn we een stuk beter op de weg,om het ware geloof in het goede van het kwade te gaan scheiden.

      Zoals als voorbeeld Turkijke genoemd mag worden, in seculiere systeen(Atah Turk), naar islam geloof.
      Maar dat heeft niks met ultra conservatieven te maken. Alhoewel zij wel roet in het eten kunnen gaan gooien.
      De islam in Turkije wil vrijheden, waarvan de seculieren nog in hun eigen dogmaas geloven.
      EN in Nederland, en vooral in Europa moet men inzien dat de islam meer waard is, dan die propagandisten,met een rozijn op hun voorhoofd...
      Ik hoop dat men goede doet, inscha Allah!
      Zij mogen denken wat ze willen. Ik mag dat verachtelijk vinden, zij mogen mij verachtelijk vinden.
      Alleen ik ben niet geneigd mijn standpunten met geweld kracht bij te zetten, zij bewijzen helaas op meerdere plekken van wel.
      Het gaat niet om gedachtengoed maar om de praktijk.

      Hoe bescherm je een democratie tegen dergelijke lieden? Hebben mensen die zelf geen boodschap hebben aan democratie recht van stemmen?
      Als ze democratisch aan de macht komen (hypothese) dan staan ze deze nooit meer democratisch (wegstemmen onmogelijk) af.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    6. #106
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Unhappy wees niet bang.

      Zij mogen denken wat ze willen. Ik mag dat verachtelijk vinden, zij mogen mij verachtelijk vinden.
      Alleen ik ben niet geneigd mijn standpunten met geweld kracht bij te zetten, zij bewijzen helaas op meerdere plekken van wel.
      Het gaat niet om gedachtengoed maar om de praktijk.

      Hoe bescherm je een democratie tegen dergelijke lieden? Hebben mensen die zelf geen boodschap hebben aan democratie recht van stemmen?
      Als ze democratisch aan de macht komen (hypothese) dan staan ze deze nooit meer democratisch (wegstemmen onmogelijk) af.

      Volgens mij doen Salafisten niet aan westerse-politiek. Ze mogen niet stemmen. Alles wat westen doet, buiten de sharia wetten om is onheilig.

      Maar ze leggen ons wel bepaalde wetten op, als men moslim scholen bezigt op recht van school,prediking,gebaseerd op ware oude islam.
      Vergelijk deze Salafisten maar met de Pinkstergemeente.
      Maar bij de Pinkersgemeente ronselt men ook de mens,vooral Afrikanen zijn hier volop aanwezig, met ook die mannelijke autoriteit die op de kanzel staat de schreeuwen...""Heal...Heal..".
      Dus laat die Salafieten maar,maar ze moeten ophouden met zieltjes winnen, en de ongelovigen, aan de schandpal te naien.
      Anders krijgen we hier nog een burgeroorlog tussen de moslims, ik waarschuw, de politiek moet misschien wel ingrijpen.
      En de media moeten die Salafisten niet tolereren, en de wijn weg zetten, en de korte rok vervangen door een lange rok.

      Iedereen mag zich kleden. Iedereen mag denken wat zijn of hij wil.
      Praten en discussie is belangrijker dan elkander gaan verbieden, of betuttelen, wat de Nederlandse regering weer doet.

      Ik raak zo langzamerhand kotsziek van dit bekrompen Keurige Uitermate Nette land als Nederland.

      Nieuwe Volkslied....
      Hup Holland Hup
      Laat het volk niet
      in zijn Burqa staan.

      Hup Holland hup
      Laat HAA niet
      zonder beveiliging gaan.

      een komma twee miljoen is wel te doen.

      Nederland heeft geld als water
      Water is er meer waard
      dan de olie

      De olie
      voor oliebollen.

      Laat de Leeuw niet in zijn hemdje staan.

      Calvinisti
      Christie
      Abraham Ezau toebroek
      Mohammed vzmh
      Humanisme
      Het oranje kleurt
      in herfst
      in sterfte
      in bezinning..

      Nedederland vaart voort
      op de zilvervloot
      Piet Hein

      Gouden tand
      Antillianen
      Houden tand
      Surinamers

      Verrotte tand

      het zoet
      het zuur

      Het dikbukige zwijn
      De Buikdans
      en de gein...

      Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
      Nederland
      is vrije land.

      Koester dan
      koester dan
      de dijken en zee
      de hemel zo blauw
      de wolken die dissen
      we kunnen hier nog vissen.

      kleuren aan vlees
      aan mens
      uit een schepping.
      Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Land
      van overvloed
      van Melk en Honing

      Laat mij
      vliegen
      als
      een lam
      als een paard
      vleugeloze land
      vleugeloze oord

      Laat mij!
      Oh! Nederland!

    7. #107
      Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Locatie
      Copenhagen
      Leeftijd
      70
      Berichten
      180
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard

      Geplaatst door lihoed
      Ik hoop dat Wilders aan een verschrikkelijke ziekte dood zal gaan.

      Het liefst deze week nog.
      De kracht van het argument kent geen grenzen.
      religie=oorlog

    8. #108
      Banned
      Ingeschreven
      May 2007
      Locatie
      Rotherdamn
      Berichten
      1.173
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard

      Geplaatst door lucida
      De kracht van het argument kent geen grenzen.
      You got it right baby.

    9. #109
      Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2006
      Locatie
      Copenhagen
      Leeftijd
      70
      Berichten
      180
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard

      Geplaatst door lihoed
      You got it right baby.
      Beetje denigrerend! Maar goed jou doodswens richting Wilders is weerzinwekkend. Ik snap niet dat de moderatoren dit allemaal door de vingers zien, daarentegen fatsoenlijke maar in hun ogen onwelgevallige reacties verwijderen. Evident selectieve censuur noch zelfcensuur zijn nog nimmer een voorwaarde geweest op grond waarvan een open dialoog succesvol kon worden gehouden.
      religie=oorlog

    10. #110
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard

      Geplaatst door lucida
      De kracht van het argument kent geen grenzen.
      Dat waag ik te betwijfelen. Hangt sterk van omstandigheden af.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Partij voor verderf.
      Door Ali Eddaoudi in forum Gedichten en Gezegden
      Reacties: 12
      Laatste Bericht: 05-08-08, 19:03
    2. Partij voor verderf.
      Door Ali Eddaoudi in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 25-09-07, 12:14
    3. Eerste congres voor partij voor allochtonen
      Door Seif in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 11-06-06, 12:14
    4. Rechtse politiek zorgt voor verderf in de wereld
      Door NIS in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 5
      Laatste Bericht: 18-03-04, 13:11
    5. Reacties: 13
      Laatste Bericht: 19-10-02, 23:14

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •