nieuws à la Marsupilami - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 31

    Onderwerp: nieuws à la Marsupilami

    1. #21
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Question demo lockdown 5G vaccinaties NOS hagedissen complot

      .
      Demo tegen lockdown, 5G, vaccinaties en NOS, niet voor of tegen hagedissen:


      In Utrecht en Amsterdam ook protest tegen vaccinaties, 5G en de NOS

      Ook in Amsterdam en Utrecht waren dinsdag demonstraties tegen de coronamaatregelen van de overheid. Op de Dam kwamen enkele mensen samen. Hier was vooralsnog geen sprake van ongeregeldheden.

      In de Domstad kwamen volgens RTV Utrecht honderd mensen bij elkaar. Zij reden toeterend in een colonne auto's naar Utrecht. Behalve tegen de coronalockdown demonstreerden zij ook tegen 5G-straling, vaccinaties en de NOS.

      De organisatie beklemtoont volgens de regionale zender nergens tegen te zijn, maar vooral "voor vrijheid" te demonstreren. De politie laat desgevraagd aan NU.nl weten dat het protest rustig verlopen is.

      5 mei 2020 bron


      Corona is een complot, hier wel hagedissen:


      YouTube verwijdert kanaal Icke om verspreiden complottheorieën coronavirus

      YouTube heeft zondag het kanaal van ex-voetballer en -sportpresentator David Icke verwijderd omdat hij onjuiste informatie over het coronavirus verspreidde, meldt de BBC. Het besluit volgt op een soortgelijke stap van Facebook eerder deze week.

      Icke staat bekend om zijn complottheorieën, onder meer over hagedissen die de aarde zouden besturen. Het kanaal had zo'n 900.000 volgers.

      3 mei 2020 bron



    2. #22
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.429
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      Het is een groot complot van de reptilians!

      https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5360899


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Zeker weten, die werken samen met de illuminati. In Canada hebben ze zelfs een ondergrondse 'stad'. Ze geven hun technologie aan de illuminatie en de illuminatie leveren ons uit aan die Aliens c.q. reptillians. Zij zijn de oorzaak van al die oorlogen en leed die de mensheid wordt toegebracht. De aliens tappen dan de negatieve energie af die onstaat door het leed die ze over de mensheid zaaien.
      https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5361020
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

    3. #23
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      .



    4. #24
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      .
      Man uit Turnhout krijgt al jarenlang ongevraagd pizza's bezorgd

      NU.nl donderdag 28 mei 2020

      Jean Van Landeghem uit het Belgische Turnhout krijgt al jarenlang pizza's geleverd zonder dat hij deze zelf heeft besteld. "Het trieste record is veertien leveringen tot 2.00 uur 's nachts", zo zei hij deze week op de Belgische Radio 2.

      De man vertelde in het radioprogramma Start je dag Antwerpen dat hij het helemaal zat is.

      "Telkens als het avond wordt, begin ik te beven. Ik kan het geluid van brommers niet meer horen", aldus het slachtoffer. Hij heeft geen idee wie de grap met hem uithaalt en stuurt de pizza's altijd terug.

      Zowel de politie als het bestelplatform waar de bestellingen worden gedaan kan niets voor hem betekenen, omdat er constant nieuwe e-mailadressen worden aangemaakt. "We zijn echt radeloos", aldus Van Landeghem.

      De man vertelt donderdag aan BN DeStem dat het negen jaar geleden begon met pizza's, maar dat hij soms ook kebab en pitabroodjes krijgt. Niet alleen voor hem, maar ook voor de leveranciers is het erg vervelend omdat zij de etenswaren uiteindelijk moeten weggooien.

      Een bevriende vrouw maakt hetzelfde mee, gaat hij verder. Mogelijk gaat het dus om een gemeenschappelijke vriend. Van Landeghem vertelt aan de krant dat diegene "nog niet jarig is" als hij erachter komt wie de grap uithaalt.


      en stuurt de pizza's altijd terug.
      Wat een volmaakt oncreatieve nul-actie!

      omdat zij de etenswaren uiteindelijk moeten weggooien.
      Verander drie letters (en laat een overbodig woord weg

      omdat zij de etenswaren uiteindelijk weggeven.

    5. #25
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.111
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten

      Zowel de politie als het bestelplatform waar de bestellingen worden gedaan kan niets voor hem betekenen, omdat er constant nieuwe e-mailadressen worden aangemaakt. "We zijn echt radeloos", aldus Van Landeghem.
      Al wordt telkens een ander emailadres gebruikt, de bestellingen moeten steeds naar hetzelfde adres wat nooit iets besteld heeft. Dan kan dat adres bij voorbaat toch gewoon genegeerd worden door de leverancier?

      En die flauwe smoes van de politie daar geloof ik geen moer van. Ze kunnen criminele en terroristen opsporen en dan niet iemand die telkens een ander emailadres gebruikt?
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 29-05-20 om 07:47.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    6. #26
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.210
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Man uit Turnhout krijgt al jarenlang ongevraagd pizza's bezorgd

      NU.nl donderdag 28 mei 2020
      Is daar niet ergens een geheime kelder waar Bill Gates illegaal 5G vaccinaties uitvoert?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    7. #27
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten

      Is daar niet ergens een geheime kelder waar Bill Gates illegaal 5G vaccinaties uitvoert?
      Is dat wel Bill Gates, of is het een hagedis vermomd als Bill Gates?

    8. #28
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Wink schaken is racistisch

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten

      Tja, wie is niet tegen racisme?
      Helaas dreigt de werkelijke discussie niet goed op gang te komen door raddraaiers en fundi-deugers. Ieder woordje wordt op een weegschaal gelegd. Voor je het weet ben je toch racist. Anderen bepalen dat wel voor jou. Zo worden steeds meer mensen van elkaar vervreemd.

      Het is pijnlijk te zien hoeveel mensen het ervaren. Als zij het ervaren dan is het er ook. Dat mag voor geen procent in twijfel worden getrokken anders (zie bovenstaande alinea).

      De discussie is gekaapt. Meeste mensen hier hebben er gelukkig weinig boodschap aan en blijven lekker hun ding doen. We verschillen veel minder van elkaar dan we denken. Ook hier, zeker in ons doen en laten want dat verschilt ook nog wel eens met wat we zeggen.
      super, drie dagen geleden is je punt op een grappige manier bevestigd. Schaken doe je met zwarte en witte stukken. Daar wist het algoritme van youtube geen raad mee.

      Youtube takes down chess podcast


    9. #29
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Is me dat even grappig. Agadmator is een van de weinige Youtube kanalen waar ik heel vaak nar kijk. Bijna dagelijks.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #30
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: nieuws à la Marsupilami

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten

      Is me dat even grappig. Agadmator is een van de weinige Youtube kanalen waar ik heel vaak nar kijk. Bijna dagelijks.
      Really? Dan was dit geen nieuws voor je. Inderdaad leuk. Dan moet ik je even dit verhaal vertellen. Enige tijd geleden zag ik dit filmpje:



      Daardoor raakte ik enigszins gefascineerd door Bobby Fischer. Wat een merkwaardige figuur met een merkwaardige historie! Toen hij 6 jaar was kreeg hij een schaakspel van zn zus, en vanaf zn 9e jaar was hij erdoor geobsedeerd. Vanaf toen tot hij op zn 29e wereldkampioen was moet hij vrijwel uitsluitend aan schaken gedacht hebben. Twintig jaar echt compleet hypergefocust.
      Toen was hij wereldkampioen. Daarna heeft hij vrijwel niets meer gedaan. Zn vriend Paul Benko, ook schaker, zei dat Fischer tegen hem zei: "I don't know what to do". Kan het me voorstellen. Zn hyperfocus was weg.

      Via dit filmpje ontdekte ik enkele maanden geleden het schaakkanaal van Agadmator, en nu ben ik enigszins gefascineerd door schaken. Wanneer ik eraan denk, voel ik het als het ware aan me trekken. Ik geef er niet aan toe, want ik heb er absoluut geen tijd voor en wil er geen denkwerk en denkenergie aan besteden. Maar interessant is het wel.

      Capablanca! Heb wat partijen van Capablanca en Lasker gevolgd bij Agadmator. Om ze beter te kunnen volgen kwam op het idee om hun partijen achterstevoren na te spelen. Dus beginnen bij de slotstelling, en dan terug. (Maar dit ga ik dus niet doen).
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •