F-v-D, personages, ideeën, gedrag
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/8 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 75

    Onderwerp: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

    1. #1
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Wink F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      .




      Laatst gewijzigd door Olive Yao; 03-05-19 om 11:40. Reden: foto's waren weggevallen
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    2. #2
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      .



      FvD-kamerlid Theo Hiddema toonde zich dinsdag in een interview met De Telegraaf voorstander van de rassentheorie dat er een verband bestaat tussen ras en intelligentie. Hij schaarde zich achter de uitspraken van Yernaz Ramautarsing, de nummer 2 op de kandidatenlijst van FvD in Amsterdam, die racisme op de arbeidsmarkt koppelde aan IQ en afkomst. (...) Kamerlid Hiddema onderschreef de uitspraken van Ramautarsing. "Nou, wat is daar nou weer mis mee? Dat is al lang bewezen. Dat is wetenschap."

      Chaos en geschreeuw tijdens debat met partijleiders in Amsterdam
      Laatst gewijzigd door Olive Yao; 03-05-19 om 12:00. Reden: niet meer actueel en foto's weggevallen
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #3
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Ik denk ook dat de invloed van menselijk handelen op het klimaat wordt overschat. In de middeleeuwen kenden we een periode van opwarming en deze werd afgewisseld met de kleine ijstijd in de 15e eeuw.

      De 200 jaar dat we metingen verrichten is gezien de 4 miljard jaar dat de aarde bestaat natuurlijk niks. Wellicht bestaat er een soort kimaatconjuctuur waarbij warme en koude periodes elkaar afwisselen.

    4. #4
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik denk ook dat de invloed van menselijk handelen op het klimaat wordt overschat.
      Wat je zegt; wel zo comfortabel.

      En volstrekt uit de lucht gegrepen maar wie daarop let is een kniesoor.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

    5. #5
      losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      The dark side of the moon
      Berichten
      31.189
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Gemakzucht zal onze ondergang worden. lang leve het comfortabele. Iedereen is lui. Bijna iedereen.

    6. #6
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten

      Ik denk ook dat de invloed van menselijk handelen op het klimaat wordt overschat.
      Dat kan. Het is niet logisch onmogelijk dat er overschatting is. Laten we die mogelijke overschatting van de invloed aftrekken. Ook zonder overschatting kan de invloed catastrofaal zijn.
      Als het goed is houden empirische modellen hier al rekening mee.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    7. #7
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Wat je zegt; wel zo comfortabel.

      En volstrekt uit de lucht gegrepen maar wie daarop let is een kniesoor.
      Het vermoeden dat de mens zo machtig is geworden dat hij zelfs het klimaat naar zijn hand kan zetten komt ook door populistische filmpjes van o.a. Al Gore.

      Er zijn er meer logische verklaringen waarom de temperatuur in Noordwest-Europa sterker stijgt dan elders: in onze contreien is de luchtvervuiling in de afgelopen decennia sterk afgenomen. Dus komt er meer zonlicht door de schonere lucht heen. De luchtvervuiling is immers sterk afgenomen de afgelopen decennia.

      Meen me te herinneren dat onze veestapel inmiddels de grootste bijdrage levert aan het broeikaseffect.

      De mens heeft deels ongetwijfeld enige invloed.

      Bron

    8. #8
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Meen me te herinneren dat onze veestapel inmiddels de grootste bijdrage levert aan het broeikaseffect.
      Mogelijk. En dus? Mij wil het toch echt voorkomen dat de mens de grootste veroorzaker van veestapels is.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #9
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: F-v-D, personages, ideeën, gedrag

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Mogelijk. En dus? Mij wil het toch echt voorkomen dat de mens de grootste veroorzaker van veestapels is.
      Kweenie. Hier in Groningen kan ik me als kind nog de stank herinneren die uit de kanalen kwam omdat de fabrieken erop loosden. Het water was meestal niet te zien door de schuimlaag. De stank van rotte eieren was soms niet te harden.

      Als ik met nu met mijn bootje op het Oldambtmeer vaar dan is varen amper mogelijk omdat de schroef om de 10 minuten vrijgemaakt moet worden van planten die weelderig groeien in het meer vanwege de uitstekende waterkwaliteit. Ze hebben hier continu een paar maaiboten op het water.

      Op de randmeren zoals het Veluwemeer is de waterkwaliteit dusdanig verbeterd dat zelfs vissers worden ingehuurd de vaarwegen vrij te houden van waterplanten. Twee jaar geleden zat ik daar ook al eens muurvast.

      Dat geldt zeker voor de uitstoot in de lucht van fabrieken wat nu deels allemaal is gefilterd.

      Dat is dan even een lezing uit eigen parochie maar ik zie door de jaren heen alles alleen maar schoner worden.

    10. #10
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.610
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Thumbs down F-v-D koeienstront

      .
      Koeienstront





      Harry Frankfurt – On bullshit (Princeton University 2005)

      "One of the most salient features of our culture is that there is so much bullshit. Everyone knows this."

      Verder lezen?

      Over koeienstront


      J. Jerrim, P. Parker, N. Shure – Bullshitters. Who are they and what do we know about their lives? (I Z A Institute of labour economics 2019)

      "‘Bullshitters’ are individuals who claim knowledge or expertise in an area where they actually have little experience or skill. Despite this being a well-known and widespread social phenomenon, relatively few large-scale empirical studies have been conducted into this issue.

      We fill this important gap in the literature by providing new cross-national evidence on who is more likely to bullshit and how these individuals view their abilities and social status."


      Verder lezen?

      Koeienstrontpraters
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •