Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout' - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 13 van de 13

    Onderwerp: Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout'

    1. #11
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout'

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Zijlstra staat in een traditie van liegende en bedriegende ministers van buitenlandse zaken zoals Colin Powell en Jack Straw.

      Buitenlands dreiging verzinnen op basis van verzinsels.
      Van Colin Powell wil ik nog wel geloven dat hij niet wist dat hij leugens stond te verkopen. Hij had er achteraf erge spijt van, zei hij. En ergens geloof ik hem wel. Voor een 'hoge Amerikaan' is/was het een fatsoenlijk persoon.
      viejo pendejo se extravia

    2. #12
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout'

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Schitterend! Niemand kan dit zoals jij.

      Ik kan dit niet. Als ik me kwaad maak ga ik debiel doen. Staan posts van me hier die ik zelf ronduit debiel noem.
      Mwah, we geven allebei uiting aan onze machteloosheid. Zet in beide gevallen geen zoden aan de dijk
      viejo pendejo se extravia

    3. #13
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout'

      Met de bezetting van Koeweit en de dreiging van verdere expansie kwamen de olievelden en de aanvoerlijnen van "onze" olie in gevaar. Olie was en is de basis van de westerse welvaart.

      Den Uyl zei het al treffend na de oliecrisis in de 70's: 'de wereld van vóór deze economische crisis keert niet terug'.

      Vrijwel het gehele westen en veel Arabische landen participeerden in de "bevrijding" van Koeweit. Enigszins naïef te veronderstellen dat het al die landen te doen was Koeweit te bevrijden. Als er geen olie in het spel was had er geen haan naar gekraaid.

      Met het neerdalen van God's gebalde vuisten op Sadam Hussein moest natuurlijk wel een motief worden verzonnen. Maar dat had elke medewerker plantsoenendienst je wel kunnen vertellen.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •