Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het land - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 37 van de 37

    Onderwerp: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het land

    1. #31
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.114
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie het salafisme in Nederland als een marginaal verschijnsel wegzet sluit zijn ogen voor de werkelijkheid. In linkse is een dergelijke opstelling t.o.v extreemrechtse facistoïde religieuzen bon ton. Daarom is links behalve voor veel goede voorzieningen op maatschappelijk terrein politiek aansprakelijk voor de gevolgen van weloverwogen wegkijken bij ontwikkelingen in de samenleving. Wie bewust wegkijkt is zijn functie onwaardig.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Dat jij niet bang wordt van die boodschap, maar ga gerust verder en voer campagne voor mij... Zal ik je anders nog wat andere quotes toesturen?... Hopelijk kunnen we samen Nederland islamiseren!... Veel succes, broeder Robot!
      Al ben ik het niet met je eens, ik wou dat alle moslims zouden zeggen wat ze denken. Ik bewonder wel je oprechtheid. Dan weet men tenminste wat je aan mensen hebt.

      Beter dan zo'n valse imam die met leugens en mooie zinnetjes naar niet-moslims spreekt en in de moskee weer helemaal los gaat. Geef mij maar een haatpreker. Van hen weet je tenminste waar ze staan.

    2. #32
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Al ben ik het niet met je eens, ik wou dat alle moslims zouden zeggen wat ze denken. Ik bewonder wel je oprechtheid. Dan weet men tenminste wat je aan mensen hebt.Beter dan zo'n valse imam die met leugens en mooie zinnetjes naar niet-moslims spreekt en in de moskee weer helemaal los gaat. Geef mij maar een haatpreker. Van hen weet je tenminste waar ze staan.
      Ik heb je al gewaarschuwd, maar ik ben bang dat het al te laat is, want je geeft zelf al aan dat Moslims jou negeren en misschien niet-Moslims inbegrepen, omdat je niet vriendelijk bent en of eerlijk bent... Je bent een slang en een ruggenprikker, maar dat wist je al wel, want daar doe je het ook voor... Maar waarom deze kruistocht, Robbie?... We hebben allemaal gezien hoe slinks je met Desi bent omgegaan, in de late uurtjes, al werden veel van jullie berichten/tooics, door zijn toedoen, verwijderd/opgeschoond.

    3. #33
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie het salafisme in Nederland als een marginaal verschijnsel wegzet sluit zijn ogen voor de werkelijkheid. In linkse is een dergelijke opstelling t.o.v extreemrechtse facistoïde religieuzen bon ton. Daarom is links behalve voor veel goede voorzieningen op maatschappelijk terrein politiek aansprakelijk voor de gevolgen van weloverwogen wegkijken bij ontwikkelingen in de samenleving. Wie bewust wegkijkt is zijn functie onwaardig.
      Het valt niet meer te reguleren Rob. Men heeft het Nederlands Staatsburgerschap vergezeld van alle rechten. Ondergetekende acht zich fiscaal conservatief ingesteld en wat mij betreft mogen ook die salafisten roeptoeteren naar believen. Mijn angst voor een regulerende overheid in dezen is groter dan mijn aversie voor salafisten. Het komt wellicht vreemd over maar ik vind het waarborgen vrijheid van het individu (ook die van de salafist) belangrijker dan die van het collectief.

    4. #34
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het valt niet meer te reguleren Rob. Men heeft het Nederlands Staatsburgerschap vergezeld van alle rechten. Ondergetekende acht zich fiscaal conservatief ingesteld en wat mij betreft mogen ook die salafisten roeptoeteren naar believen. Mijn angst voor een regulerende overheid in dezen is groter dan mijn aversie voor salafisten.
      Ondertussen staan de beste stuurlui aan wal... Ik blijf maar in mijn eigen vaarwater... Fijne voortzetting, heren!

    5. #35
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.114
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wie het salafisme in Nederland als een marginaal verschijnsel wegzet sluit zijn ogen voor de werkelijkheid.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Fijne voortzetting, heren!
      Oh je hebt het druk? Mooi de nacht begint. Ga je nog wat doen vannacht om de buurt "op te leuken"? In b.v. Noordwijk en Ede zijn je maatjes nogal druk met hun territorium bevestigen als hondjes die alles onderpissen. Ipv pissen mooie dingen kapot maken en stenen gooien. Doe jij dat ook?

    6. #36
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Oh je hebt het druk? Mooi de nacht begint. Ga je nog wat doen vannacht om de buurt "op te leuken"? In b.v. Noordwijk en Ede zijn je maatjes nogal druk met hun territorium bevestigen als hondjes die alles onderpissen. Ipv pissen mooie dingen kapot maken en stenen gooien. Doe jij dat ook?
      Ik ben jou niet, ik ga geen open ramen ingooien... nergens voor nodig en zonde van mijn energie... Veel plezier en succes verder, Robbertje.

    7. #37
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Buschauffeur rijdt fietser omver, advocaat wil vrijspraak omdat slachtoffer was illegaal in het

      En die Nederlanders niet te vergeten in die pleiners en die dijkers in Den-Haag. Ja dat mocht wel kunne toch?

      Wat een zootje ongeregeld om elkaar te verrotte bal toe te gaan spelen. Iemand als Samir beschimpen om in die nachtelijke uren de boel onveilig te gaan maken in die gereformeerde driehoek?

      Wie die gasten zijn is mij om het even. Die gasten zijn al tig jaren bezig omdat deze gasten nergens welkom dus zijn.

      In die Nederlandse hoek dus niet en die gaan dan weer met twee maten naaien.

      Het wij tegen die ander. Zo klip en klaar?

      Zo is het niet! Helaas Sinterklaas!

      Eer zijn genoeg verrotte appels binnen onze maatschappij. Niet af gaan beuken op Marokkaantjes!!!

      Doe de waarheid niet die leugen........

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •