Moslims in Nederland steeds religieuzer - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 25

    Onderwerp: Moslims in Nederland steeds religieuzer

    1. #11
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.114
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Haha het linkse faillissement optima forma.

      Waar in het verleden iedere vorm van religie (lees christelijk) ausradiert moest worden, wordt nu de islam, met handschoentjes aangepakt.
      Exact. Voor links was religie oorspronkelijk taboe en een vies begrip. Tot moslims massaal naar het westen trokken. Die werden warm onthaald zonder enige kritiek. Als voorbeeld Anja Meulenbelt, een linkse icoon die de islam geen stroobreed in de weg heeft gelegd en emancipatie van moslims bevordert. Over de homofobe en vrouwonvriendelijke cultuur binnen de islam werd gezwegen. Bij de PvdA werden ze de partij binnengezogen. Met name in Amsterdam. Partij principes werden maar opzij gelegd. De pvda moest de macht behouden koste wat het kost. Alleen Rob Oudkerk had daarop de nodige kritiek als roepende in de woestijn.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    2. #12
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Exact. Voor links was religie oorspronkelijk taboe en een vies begrip. Tot moslims massaal naar het westen trokken. Die werden warm onthaald zonder enige kritiek. Als voorbeeld Anja Meulenbelt, een linkse icoon die de islam geen stroobreed in de weg heeft gelegd en emancipatie van moslims bevordert. Over de homofobe en vrouwonvriendelijke cultuur binnen de islam werd gezwegen. Bij de PvdA werden ze de partij binnengezogen. Met name in Amsterdam. Partij principes werden maar opzij gelegd. De pvda moest de macht behouden koste wat het kost. Alleen Rob Oudkerk had daarop de nodige kritiek als roepende in de woestijn.
      Eindelijk zoek je eens de schuld waar je het hoort te zoeken, hè hè, nu kunnen we praten, want daar ben ik het helemaal mee eens en Links of Rechts bestaat niet in de politiek, daarom heet het politiek... Die waaien gewoon met alle winden mee, zoals de PVV eigenlijk uit de VVD komt en ga zo maar door... Die praten gewoon naar de monden van de mensen, zodat ze maar op hun gaan stemmen inderdaad, dat is niet nieuw, maar uiteindelijk maakt de stemmer uit op wie hij/zij gaat stemmen... Vroeger werden stemmen gewoon gekocht en toen waren er niet eens buitenlanders in Nederland, dus begrijp jullie probleem met buitenlanders niet... 1e en 2e Wereldoorlog hebben niet de buitenlanders gestart en ook niet de 80-jarige Oorlog, maar ik voel al als ik tegen debielen probeer te praten en dat is nu ook het geval, dus ik kap er gewoon mee... Jullie kunnen gewoon echt niet normaal doen en ik hoop dat deze site ooit nog een keer gemodereerd wordt.

    3. #13
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Exact. Voor links was religie oorspronkelijk taboe en een vies begrip. Tot moslims massaal naar het westen trokken. Die werden warm onthaald zonder enige kritiek. Als voorbeeld Anja Meulenbelt, een linkse icoon die de islam geen stroobreed in de weg heeft gelegd en emancipatie van moslims bevordert. Over de homofobe en vrouwonvriendelijke cultuur binnen de islam werd gezwegen. Bij de PvdA werden ze de partij binnengezogen. Met name in Amsterdam. Partij principes werden maar opzij gelegd. De pvda moest de macht behouden koste wat het kost. Alleen Rob Oudkerk had daarop de nodige kritiek als roepende in de woestijn.
      Die over Meulenbelt is de leukste uit je volstrekt miezerig geleuter over links en moslim die massaal naar hier trokken en dat nergens op slaat.

      Meulenbelt, die de islam geen strobreed in de weg zou hebben gelegd, maar wel de emancipatie van moslims heeft bevorderd.
      Vertel eens, hoe heeft ze dergelijke volkomen tegenstrijdige zaken voor elkaar gebracht?

      Als ze die emancipatie van moslims toch heeft weten te bevorderen, dan heeft ze volgens mij toch heel wat zaken betreffende de islam die niet volgens onze geëmancipeerde maatschappij stroken, moeten aankaarten volgens mij.

      Dus, waarom dan die rare tegenstrijdig geformuleerde aanklacht tegen haar? Volgens mij ben jij de schaamte ook allang voorbij.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #14
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Eindelijk zoek je eens de schuld waar je het hoort te zoeken, hè hè, nu kunnen we praten, want daar ben ik het helemaal mee eens en Links of Rechts bestaat niet in de politiek, daarom heet het politiek... Die waaien gewoon met alle winden mee, zoals de PVV eigenlijk uit de VVD komt en ga zo maar door... Die praten gewoon naar de monden van de mensen, zodat ze maar op hun gaan stemmen inderdaad, dat is niet nieuw, maar uiteindelijk maakt de stemmer uit op wie hij/zij gaat stemmen...
      Ben ik wel met je eens. Stem op de VVD en het eindresultaat is PVDA-light. Van al die mooie verkiezingsbeloftes komt veelal niets terecht, zowel van linkse als rechtse partijen.

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ben ik wel met je eens. Stem op de VVD en het eindresultaat is PVDA-light. Van al die mooie verkiezingsbeloftes komt veelal niets terecht, zowel van linkse als rechtse partijen.
      Tja, als er te weinig mensen op de VVD stemmen misschien wel. Maar voor mij hebben er veel teveel op gestemd. En dat nog wel op een partij met al die schandalen op het ministerie van Justitie en nu dat gehannes met die Zijlstra: eerst dat gelieg van hem en nu omdat Rutte hem bij de Wereldbank wil stallen zonder dat die gozer daarvoor is opgeleid.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #16
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten

      Die belanden uiteindelijk in de hel. Toch?
      Tja, met een Oneindig Goede en Barmhartige God weet je maar nooit.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    7. #17
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      verzuurde theïstische azijnpissers
      Dat is een contradictio in terminis.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    8. #18
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Tja, met een Oneindig Goede en Barmhartige God weet je maar nooit.
      Dat mag dan wel te hopen zijn, maar die oud-testament god lijkt mij in ieder geval door het ooit in een sacherijnige bui vernietiging van verschillende steden, louter om de kat z'n kul, en daarnaast ook nog een keer het doen verdwijnen van praktisch de hele toenmalige wereldbevolking inclusie fauna en flora, wat toch echt de grootste genocide is die ooit heeft plaats gevonden en hij zelf ook nog eens de uitvinder ervan was, toch echt meer op een rasechte crimineel. Veel barmhartigheid voor mezelf verwacht ik dan ook niet van hem.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    9. #19
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Tja, met een Oneindig Goede en Barmhartige God weet je maar nooit.
      Dat is de God van na Jezus. Die van voor Jezus was een wrede sadistische kindermoordenaar. Overigens is dat de God waar de moslims in geloven. Eigenlijk waren dat toen dus ook Moslims alleen wisten ze het zelf nog niet.

      Die barmhartige God, zou die de misbruikpriesters ook vergeven? Vast wel.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    10. #20
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: Moslims in Nederland steeds religieuzer

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Dat is een contradictio in terminis.
      Ik heb er diverse gekend. Je hoeft me niet uit te leggen dat er nog andere zijn; die heb ik ook gekend.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •