Ouders in opstand - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 20 van de 20

    Onderwerp: Ouders in opstand

    1. #11
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.904
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Oh het zijn maar katholieken en die mag je best generaliseren. Het is natuurlijk pas erg als je de moslims generaliseert ook als klopt het in de kern.

      En jij denkt misschien dat er binnen de islam geen pedofiele imams bestaan.

      Dat je daar nooit iets over leest komt eerder doordat de islamitische cultuur naar buiten erg gesloten is.

      Vieze mannetjes heb je overal.

      Zeker daar waar de macht groot van religieuzen nog groot is.

      Godsdienstvrijheid is bovenal gevrijwaard zijn van religie. De school hoort daar zeker voor te waken. Ik had er als kind al enorm de pest aan dat god op school, thuis (en uiteraard in de kerk) overal en op ieder moment irritant aanwezig is. Bah!

      Blijkbaar lees je heel selectief. En als je dan ook nog eens met allerlei onzin komt aanzetten, dan vind ik het best leuk om daar wat mee te dollen.

      Dat denk ik dus niet. Maar de islam hangt als los zand aan elkaar, kent geen overkoepelende organisatie die de misdaden van haar eigen leden kan toedekken, zoals bij de katholieken wel het geval is, en wat dan ook op een zodanig grote schaal is gebeurd, dat het de kerk vele eeuwenlang tot het grootste religieuze misdaadsyndicaat ooit heeft gemaakt.

      Je moest eens weten hoeveel erover te lezen valt.

      Eindelijk zeg je iets verstandigs.

      Mwa, het ligt wel iets breder.

      Een totale misvatting betreffende de grondwettelijke godsdienstvrijheid. De in de grondwet vast gelegde godsdienstvrijheid is vooral bedoeld om godsdienst in vrijheid te kunnen beleven. Ook als bepaalde mensen daar tegen zijn.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #12
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Maar de islam hangt als los zand aan elkaar, kent geen overkoepelende organisatie die de misdaden van haar eigen leden kan toedekken, zoals bij de katholieken wel het geval is, en wat dan ook op een zodanig grote schaal is gebeurd, dat het de kerk vele eeuwenlang tot het grootste religieuze misdaadsyndicaat ooit heeft gemaakt.
      Hou toch op man. Dit valt niet exclusief katholieken toe te schrijven. Het komt overal voor. Jouw Joden- en christenhaat maakt je blind. Op religieuze scholen in Afghanistan en Pakistan is pedofilie vrijwel geïnstitutionaliseerd. Militairen uit de Verenigde Staten werd gevraagd een oogje dicht te knijpen om zo de religieuze pedofielen hun gang te kunnen laten gaan. Rijke kerels en militante leiders bezondigen zich aan “bacha bazi” praktijken. Zelfs in een land als het Verenigd Koninkrijk worden kinderen op gruwelijke wijze mishandeld op deze religieuze scholen. Sexual abuse is pervasive in Islamic schools in Pakistan - The Hindu https://www.bbc.com/news/education-15256764 American soldiers 'told to ignore' sexual abuse of boys by Afghan allies
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #13
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.904
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Hou toch op man. Dit valt niet exclusief katholieken toe te schrijven. Het komt overal voor. Jouw Joden- en christenhaat maakt je blind.

      Op religieuze scholen in Afghanistan en Pakistan is pedofilie vrijwel geïnstitutionaliseerd.

      Rijke kerels en militante leiders bezondigen zich aan “bacha bazi” praktijken.

      Zelfs in een land als het Verenigd Koninkrijk worden kinderen op gruwelijke wijze mishandeld op deze religieuze scholen.
      Mwa, dat doe ik dan ook niet. Verder beschuldig ik nergens christenen of joden in het algemeen maar instellingen en instituties waar misstanden plaatsvinden. Dat dat onderscheid jou ontgaat is niet mij te verwijten. Ik heb hier dan ook dikwijls betoogd dat er vanuit religieuze gedachten door vele mensen op particuliere gronden ontelbaar vele goede dingen zijn gedaan. Stop dus met je geleuter als je blijkbaar veel te vooringenomen selectief leest.

      Daar heb ik hier al eens eerder gedocumenteerd aangehaald. Pedofilie kwam, en komt, in de moslimwereld net zo goed voor als in de niet-moslim wereld. Ook dat heb ik hier verschillende malen betoogd aan de hand van documenten. Niet zo dom zeuren, dus.

      Dat is wereldwijd altijd al geweest. Rijken en hooggeplaatsten kunnen zich meer permitteren dan arme klootjesvolk.

      En dat waren dus christelijke scholen geleid door nonnen en paters. Maar dat was niet alleen zo in Engeland, maar in de hele christelijke wereld, en op vele madrassa's.
      De huidige paus heeft wat het wegmoffelen en toedekken van de misdaden van priesters ook een besmet verleden vanuit de tijd dat hij hoofd was van de Argentijnse bisschoppen. En hij ging zelfs nog verder dan dat.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #14
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Mwa, dat doe ik dan ook niet. Verder beschuldig ik nergens christenen of joden in het algemeen maar instellingen en instituties waar misstanden plaatsvinden. Dat dat onderscheid jou ontgaat is niet mij te verwijten. Ik heb hier dan ook dikwijls betoogd dat er vanuit religieuze gedachten door vele mensen op particuliere gronden ontelbaar vele goede dingen zijn gedaan. Stop dus met je geleuter als je blijkbaar veel te vooringenomen selectief leest. Daar heb ik hier al eens eerder gedocumenteerd aangehaald. Pedofilie kwam, en komt, in de moslimwereld net zo goed voor als in de niet-moslim wereld. Ook dat heb ik hier verschillende malen betoogd aan de hand van documenten. Niet zo dom zeuren, dus. Dat is wereldwijd altijd al geweest. Rijken en hooggeplaatsten kunnen zich meer permitteren dan arme klootjesvolk. En dat waren dus christelijke scholen geleid door nonnen en paters. Maar dat was niet alleen zo in Engeland, maar in de hele christelijke wereld, en op vele madrassa's. De huidige paus heeft wat het wegmoffelen en toedekken van de misdaden van priesters ook een besmet verleden vanuit de tijd dat hij hoofd was van de Argentijnse bisschoppen. En hij ging zelfs nog verder dan dat.
      Het valt op dat je bij Marsipulami er vaak met gestrekt been ingaat vanwege zijn katholieke geloofsovertuiging, beledigingen zijn dan niet van de lucht, dat geldt evenzeer voor jouw benadering inzake het Jodendom. Anderzijds bespeuren we een omslachtige en voorzichtige benadering inzake moslims. Bijna op het slijmen af.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.904
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het valt op dat je bij Marsipulami er vaak met gestrekt been ingaat vanwege zijn katholieke geloofsovertuiging, beledigingen zijn dan niet van de lucht, dat geldt evenzeer voor jouw benadering inzake het Jodendom. Anderzijds bespeuren we een omslachtige en voorzichtige benadering inzake moslims. Bijna op het slijmen af.
      Geen enkele inhoudelijke reactie. Niets dan ongefundeerde beschuldigingen. Ik zie het wel als het ooit nog tot zo ver komt.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #16
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Voor elke mafkees die de grondwet Godsdienstvrijheid wil afschaffen, zijn er vijf Gelovigen die het willen behouden, dus is een gevecht tegen de bierkaai... Ik noem dit daarom ook niet meer dan weer eens de onvrede laten spreken en de onderbuik de vrije loop laten nemen, dan krijg je dit soort tekstuele diarree waar je verder niks mee kan, dan doorspoelen en opnieuw beginnen... Beter je best doen de volgende keer!... Een beetje moeite doen mag wel...

    7. #17
      Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Berichten
      6.523
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371838

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Voor elke mafkees die de grondwet Godsdienstvrijheid wil afschaffe
      Kinderen verplicht in een moskee laten bidden heeft erg weinig met godsdienst vrijheid te maken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #18
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Dit is dan het filmpje wat zoveel ophef met zich mee heeft gebracht.
      -------Worship the Creator not the creation-------

    9. #19
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Ouders in opstand

      -------Worship the Creator not the creation-------

    10. #20
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.904
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Ouders in opstand

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soldim Bekijk Berichten
      Kinderen verplicht in een moskee laten bidden heeft erg weinig met godsdienst vrijheid te maken.
      Mwa, als ik dat filmpje zie dat Saar hier plaatst, dan heeft het echt helemaal niets met verplicht bidden door die kinderen te maken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •